Lizardoilla loharin kaatoon
-
kippe-gerbiili
Lizardoilla loharin kaatoon
Elikkäs ihan kyselisin ku oon tossa ottamassa matsia tonttulan porukkaa vastaan ja voi olla oletetavissa, että sielä on ehkä lohikäärmes. Niin mikähän olis sellanen tiukka vastaus tällaseen ukaan. Yksiköitä löytyy sortista sorttiin. Carnosauruksen lisäks olis kiva saada joku hassu ylläri, koska mä tiedän sen, että vastustaja on titonen sen mörön kyvyistä...
On olemassa kolmenlaisia ihmisiä. On niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät.
-
The Unforgiven
Ei ne skinkitkään lohikäärmettä kovin helposti tapa, jättiläisiä kylläkin. Käärmettä vastaan joudut käytännössä joko liikkumaan short rangelle, tai ottamaan terror testin. Myrkkynuolista, joita on kuitenkin keskimäärin vain joka kuudes (joista kolmannes osuu ratsastajaan), käärme todennäköisesti pelastaa kaksi kolmesta 3+ savellaan.Malekith kirjoitti:Samaa mieltä. Ne skinkit voi olla aika ilkeitä isoja mörköjä vastaan
Mutta jättiläisiä, griffoneita ynnä muita huonon saven (tai ei-saven) ja korkean toughnessin omaavia vihuja vastaan skinkit toimivat mallan vainiosti.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tästä muuten on jo yksi topikki. Kokeileppa hakua. Tosin eipä siinä paljoa uutta mullistavaa ole.
EDIT/ tuossa :http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... atorjuntaa
-
kippe-gerbiili
Jees. Tattista, mutta tosiaankaan ei mitään kaameen konkreettista sieltä löytyny. Kroxit olis kovia, mutta aika kankeita sellasen mörön edes tai sitte steggiellä päälle mutta sama vika ku edellisellä.Servant kirjoitti:Tästä muuten on jo yksi topikki. Kokeileppa hakua. Tosin eipä siinä paljoa uutta mullistavaa ole.
Mietin että mitähän jos kolme salamanteria turauttaa venomia niskaan niin eiköhän hiljene ja skinu-priesti auttaa 2nd sing of amulilla ettei tuu vahingoskaan popsittua omia poikia. Mutta sitä mä vaan mietin että onko loharit immuuneja tuliperäsille hyökkäyksille???
On olemassa kolmenlaisia ihmisiä. On niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät.
Second sign of amulilla voit vaikuttaa vain popsittujen skinkkien määrään. Artillerynoppaa amulilla ei voi re-rollata. Muutenkin S3 on hieman heikoilla lohikäärmeen T6:sta vastaan.kippe-gerbiili kirjoitti:Mietin että mitähän jos kolme salamanteria turauttaa venomia niskaan niin eiköhän hiljene ja skinu-priesti auttaa 2nd sing of amulilla ettei tuu vahingoskaan popsittua omia poikia. Mutta sitä mä vaan mietin että onko loharit immuuneja tuliperäsille hyökkäyksille???
EDIT: Eihän tuo Amuli toimi tuohon syötyjen skinkkien määräänkään, sekään ei ole D6 -heitto.
Lohikäärmeet eivät ole immuuneja tulihyökkäyksille, ja salamanterin tapaus olisi muutenkin kyseenalainen, sillä fluffissa se on tulta, säännöissä ei.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Vieras
-
Slingblade
-
kippe-gerbiili
Joo... Mä taidan kokeilla tota skinkki vaihtoehtoo... ostin jo yhden setillisen lisää skinuja ja ny niitä pursuaa pers... ( Enpäs sano sitä sanaa) No saa nähdä mitä "Puff" sanoo. Niin ja toivotaan, että nopat on mun puolellani...
- Amazing Slug
Onpas. Katso vaikka GW:n foorumeiden Q&A:sta.jullevi kirjoitti: Salamanterin tapaus olisi muutenkin kyseenalainen, sillä fluffissa se on tulta, säännöissä ei.
Lohikäärmeen voit tappaa old bloodilla, joka juoksee jaguar charmin ja great weaponin kanssa ulos uniitista. Jos ei onnnistu, niin ei sitten onnistu. Liskoilla ei juuri tuhota isoja liskoja.
-J