"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

High Elffejä -Jälleen uutta: Dragon!- Päivitetty: 13.4.04

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Onkos muitakin yksiköitä tulossa ?
wat
Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas »

Juu, joululoman aikana pitäis maalailla Swordmastereita kuhan saan noi spearmanit viimeisteltyä. Sitten niiden jälkeen taas lisää.

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=16389 tuossa on topic armeijalistasta mikä pitäis jossain vaiheessa saada maalattua.
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

tosi hienojahan nuo oli, ei tarvitse vähätellä itseään :) .. ainakin kun vertaa omiini niin maalausjälki on paljon selvempää ja yksityiskohdat on ihan hyvin tehty.. itse en omista hyvää pensseliä niin silmät on aika hankala maalata, kuten myös muut yksityiskohdat.. mutta nuo on ihan jees
Scythas

No niin, nyt sain korjailtua noita Spear Elffejä. Niiden kilpiä ja haarniskoita on paranneltu. Myös kuvien kokoa olen pienentänyt ja rajannut tyhjät kohdat pois.
Nyt sitten eikun Swordmastereita väkräämään. =)
--DeadMan--

Viesti Kirjoittaja --DeadMan-- »

hmm....hienoja =)
miten teet nuo baset? vois sopii mun örkeile toi base tyyli =)
Scythas

Basethan olen tehnyt yksinkertaisesti ensin liimaamalla hiekkaa ynnä maalaamalla koko basen rutkasti vedellä laimennetulla Bestial Brownilla, sen jälkeen Snakebite Leather kerros, kuivaharjattu Snakebite Leather & Skull White sekotus kerros ja viimeisenä hyvin kevyt kuivaharjaus Bleached Bonella. Sitten mustalla reunat ja vedellä laimennetulla erikeepperillä static grassia paikoitellen. Puhallus niin ylimääräset ruohot menee pois ja se siitä =)
--DeadMan--

siis ihan normaalia esim hiekkalaatikosta haettua hiekkaa vai?????
pitääpä testata ^^
Scythas

No tuossa käytin kyllä sitä GW:n tuottamaa hiekkaa jota saa pussissa.
Emäkallista mutta riittoisaa.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm.. Nättejä figuja.. Helffeiksi ;) (kääpäpelaaja puhuu)

Kyllä tuollaisia kattelee, spearelffien kilvet olivat hieman tylsiä, mutta ihan heinoja muuten...

OT: Rune, et kai sinä nyt vain vinoile eräälle sotulaiselle... ;) Nimim. On tullut muitakin postejasi luettua....
--DeadMan--

mut kyl kai se norm hiekkaki kelpaa???
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Basetukseen? Totta kai. Itse olen suuri GW:n pussihiekan vastustaja. Maksaa nyt jotain kuusi (tjsp.) euroa pienestä pussista hiekkaa. Joko menet eläinkauppaan, ja ostat sieltä suuren pussin akvaariohiekkaa, tai olet kova tyyppi, ja pöllit hiekat jostain hiekkalaatikolta, ja siivilöit ne.
--DeadMan--

joo.... muuten voisin ottaa omalta pihalta hiekkalaatikolta....paitsi et miten mä lumen läpi kaivaudun jäätynyttä hiekkaa kaapimaan???
H.L

Viesti Kirjoittaja H.L »

--DeadMan-- kirjoitti:miten mä lumen läpi kaivaudun jäätynyttä hiekkaa kaapimaan???
OT/ Se ei ole meidän vaan sinun ongelmasi! OT/end

Figuista. Nättiä jälkeä oli. Minun mieleeni hieman yksinkertaisia, mutta kyllä noilla pelaa. Itse korostaisin värejä rutkasti enemmän, mutta tyylinsä jokaisella. Hienoja kyllä oli!
--DeadMan--

kai sitä sitte pitää jostaki eläinkaupasta ostaa............
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Erittäin hienoja olivat, spearmanin varsinkin.
Hauska idea laittaa se champion pitämään kypärää kädessä. Basetkin olivat tyylikkäät.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Nightwish kirjoitti:
Gorbag kirjoitti:silmien ympärille kannattais todella tehdä vedella laimennetulla mustalla maalilla ne reunat.
Inkkiä en suosittele koska se kiiltää.
Mut voihan sen ajatella, että kun on menossa taisteluun, niin niille on tulossa tippa silmään :D
No ei ny... vitsi ;)

Taas joku luki ajatuksiani...
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jeps kirjotin tähän ekaks sellasen 5 kappaleen tekstin :D, mutta onnistuin jotenkin kadotamaan sen.

Noh pistän sitten lyhyemmin, eli jotenkin tuollainen yleinen siistimättömyys, häiritsi, esimeriksi osalle ei ole maalattu silmiä ja välillä hyvinkin paksuja rajauksia välillä taas ei ollenkaan. MEtallit oli todella hienosti tehty, mutta välillä oli pahojakin sotkuja. Yleisesti ottaen todella kivan siistityt siinä mielessä, että pinnat olivat tasasia eikä brushatuja, sopii todella hyvin high elfeille, blendaus kannattaa :D. Baset oli hienot, mutta mun makuun liikaa tuota static grassia.

Erittäin hienot maalaukset ja hahmot, oikeastaan wow :D, mitäs sitä muuta vois sanoa.
Scythas

Njuu, jokunen osa virheistä johtuu kyllä ihan huonoista kuvista, esim kyllä niille kaikille on maalattu silmät, mutta kun niihin kypärän koloihin kasvojen kohdalle ei tule valoja niin niitä ei näy. Nuo onkin ensimmäisiä Elffejä mitä olen maalannut ja olen vielä melko aloittelija maalauspuolella ja niissä kuvissakin on toivomisen varaa... Eiköhän sitä tästä ala kehittymään =)
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Siistejä on!
Scythas

No, niin. Nyt sitten päivän uurastuksen ansiosta sain prinssin maalattua ja beissattua valmiiksi. Kommenttia kiitos! :)
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”