High Elffejä -Jälleen uutta: Dragon!- Päivitetty: 13.4.04
Juu, joululoman aikana pitäis maalailla Swordmastereita kuhan saan noi spearmanit viimeisteltyä. Sitten niiden jälkeen taas lisää.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=16389 tuossa on topic armeijalistasta mikä pitäis jossain vaiheessa saada maalattua.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=16389 tuossa on topic armeijalistasta mikä pitäis jossain vaiheessa saada maalattua.
-
--DeadMan--
Basethan olen tehnyt yksinkertaisesti ensin liimaamalla hiekkaa ynnä maalaamalla koko basen rutkasti vedellä laimennetulla Bestial Brownilla, sen jälkeen Snakebite Leather kerros, kuivaharjattu Snakebite Leather & Skull White sekotus kerros ja viimeisenä hyvin kevyt kuivaharjaus Bleached Bonella. Sitten mustalla reunat ja vedellä laimennetulla erikeepperillä static grassia paikoitellen. Puhallus niin ylimääräset ruohot menee pois ja se siitä =)
-
--DeadMan--
-
--DeadMan--
-
--DeadMan--
OT/ Se ei ole meidän vaan sinun ongelmasi! OT/end--DeadMan-- kirjoitti:miten mä lumen läpi kaivaudun jäätynyttä hiekkaa kaapimaan???
Figuista. Nättiä jälkeä oli. Minun mieleeni hieman yksinkertaisia, mutta kyllä noilla pelaa. Itse korostaisin värejä rutkasti enemmän, mutta tyylinsä jokaisella. Hienoja kyllä oli!
-
--DeadMan--
Nightwish kirjoitti:Mut voihan sen ajatella, että kun on menossa taisteluun, niin niille on tulossa tippa silmäänGorbag kirjoitti:silmien ympärille kannattais todella tehdä vedella laimennetulla mustalla maalilla ne reunat.
Inkkiä en suosittele koska se kiiltää.
No ei ny... vitsi
Taas joku luki ajatuksiani...
-
baretul
Jeps kirjotin tähän ekaks sellasen 5 kappaleen tekstin
, mutta onnistuin jotenkin kadotamaan sen.
Noh pistän sitten lyhyemmin, eli jotenkin tuollainen yleinen siistimättömyys, häiritsi, esimeriksi osalle ei ole maalattu silmiä ja välillä hyvinkin paksuja rajauksia välillä taas ei ollenkaan. MEtallit oli todella hienosti tehty, mutta välillä oli pahojakin sotkuja. Yleisesti ottaen todella kivan siistityt siinä mielessä, että pinnat olivat tasasia eikä brushatuja, sopii todella hyvin high elfeille, blendaus kannattaa
. Baset oli hienot, mutta mun makuun liikaa tuota static grassia.
Erittäin hienot maalaukset ja hahmot, oikeastaan wow
, mitäs sitä muuta vois sanoa.
Noh pistän sitten lyhyemmin, eli jotenkin tuollainen yleinen siistimättömyys, häiritsi, esimeriksi osalle ei ole maalattu silmiä ja välillä hyvinkin paksuja rajauksia välillä taas ei ollenkaan. MEtallit oli todella hienosti tehty, mutta välillä oli pahojakin sotkuja. Yleisesti ottaen todella kivan siistityt siinä mielessä, että pinnat olivat tasasia eikä brushatuja, sopii todella hyvin high elfeille, blendaus kannattaa
Erittäin hienot maalaukset ja hahmot, oikeastaan wow
Njuu, jokunen osa virheistä johtuu kyllä ihan huonoista kuvista, esim kyllä niille kaikille on maalattu silmät, mutta kun niihin kypärän koloihin kasvojen kohdalle ei tule valoja niin niitä ei näy. Nuo onkin ensimmäisiä Elffejä mitä olen maalannut ja olen vielä melko aloittelija maalauspuolella ja niissä kuvissakin on toivomisen varaa... Eiköhän sitä tästä ala kehittymään =)
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja