Mielestänne paras 40k special character
Mielestänne paras 40k special character
Asiasta voi olla jo topic olemassa , mutta kuitenkin kysyn aivan huvikseni muiden mieltymyksiä.
1.Eli mikä on mielestänne "Paras" WH40k:n special character?
2.Miksi se on mielestänne hyvä? Perustele.
1.Eli mikä on mielestänne "Paras" WH40k:n special character?
2.Miksi se on mielestänne hyvä? Perustele.
Do it !
-
IG Trooper
-
Itiöpesäke
Re: Mielestänne paras 40k special character
Emperor's champpion. Mikään hahmo ei sovellu taustansa puolesta niin hyvin epätoivoisiin taisteluihin heittämiseen...Joista se sitten uskonsa avulla myös selviytyy 
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Yksi hyvä kun katsoo hintaansa nähden on Maugan ra, Harvester of souls Maugetar ja ne warrior powerit tekee siitä tosi tuhmapyllyn
Toinen hyvä on tietenkin(paitsi ei hintaansa nähden) Abaddon, The dispoiler sekin on aika tuhmapylly
Toinen hyvä on tietenkin(paitsi ei hintaansa nähden) Abaddon, The dispoiler sekin on aika tuhmapylly
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
-
Brightstar
Jos paras special hahmoa haetaan niin pisimmän korren vetäisi varmaankin vanhan IG codexin Komissaari Yarrickki. T4, 3W ja se forcefield takasivat senettä kaveria ei saanut ulospelistä erkkikään. ja jos sai niin se tuli takaisin 4+.
Hauskin (ja ainoa) special charru mitä itse olen ikinä käyttänyt oli kyllä Eldareitten Iyanna Arienal. tuolla onnistuin joskus nyyppäpäivinäni päihittämään kokonaisen örkkiarmeijan kiitos TODELLA hyvien Ld heittojen ansiosta
Hauskin (ja ainoa) special charru mitä itse olen ikinä käyttänyt oli kyllä Eldareitten Iyanna Arienal. tuolla onnistuin joskus nyyppäpäivinäni päihittämään kokonaisen örkkiarmeijan kiitos TODELLA hyvien Ld heittojen ansiosta
Jos porukka nyt sitten vastaisi joko fluff- tai sääntömielessä. Muuten meillä on pian pikku sekamelska mielipidesyitä... Noh, eipä mitään...
1. Logan Grimnar, tai vaihtoehtoisesti Björn the Fell-Handed (2nd Ed.)
2. Fluff on laadukasta; pidän Space Wolf-jaostosta; miniatyyri on näyttävä (sekä Loganin että Björnin); säännöt ovat aika hyviä (en ole 2nd Ed.:iä paljon pelaillut, mutta olen kuullut Björnin olleen aika tappaja); Terminator- sekä Dreadnought-haarniskat ovat minusta todella... hmm, "cooleja", paremman sanan puutteessa. Niissä on vain sellainen muikea asenne - ehkä se on latentti mecha-faniuuteni...
1. Logan Grimnar, tai vaihtoehtoisesti Björn the Fell-Handed (2nd Ed.)
2. Fluff on laadukasta; pidän Space Wolf-jaostosta; miniatyyri on näyttävä (sekä Loganin että Björnin); säännöt ovat aika hyviä (en ole 2nd Ed.:iä paljon pelaillut, mutta olen kuullut Björnin olleen aika tappaja); Terminator- sekä Dreadnought-haarniskat ovat minusta todella... hmm, "cooleja", paremman sanan puutteessa. Niissä on vain sellainen muikea asenne - ehkä se on latentti mecha-faniuuteni...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
En tiedä oikein uudesta laitoksesta. Vanhassa näitä härskejä äijiä oli aika huolella - ehkä Abaddon oli sieltä karskimmasta päästä. 2+ save 2D6:lla ja päälle 4+ Field Save, käytännössä Heavy Bolter toisessa hanskassa ja kaikenläpäisevä ja -tappava demonimiekka toisessa. Tosin siinä laitoksessa sai tavallisestakin kaaoslordista ihan enempiä ajattelematta sellaisen masiinan, että vastapuolella ei ollut mitään jakoja...
-Janne Korhonen
ODERINT DUM METUANT
ODERINT DUM METUANT
Ihan tervettä järkeä soveltaen (eli ei mitenkään Warhammer-sääntöihin pohjautuen; en tunne 2nd Ed.:iä), se olisi varmaan jokaisella nopalla erikseen 2+, eli vähän kuin "2+ jolla re-roll". Eiks jeh?Zherec kirjoitti:2+ 2d6:della? Mikäs järki tuossa oikein on? Ei kahdella nopalla oikein mitenkään saa alle 2 silmäluvuksi.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Vanhassa laitoksessa oli käytössä ns. save modifier (yleensä periaatteella aseen STR-3, eli jos ampui Abaddonia bolterilla sen piti heittää jo 3+...). Perus-terminaattorikin pelasti 3+ 2D6:lla - voi sitä teurastuksen riemujuhlaa kun Assault Cannonilla (max. 9 STR 8 2D6 wound-latia) varustettu ryhmä rypisti menemään...muistelen voittaneeni yhden pelin, jossa minulla ei ollut muuta kuin terminaattoriryhmä 1500 pts tyranidilaumaa vastassa :).
-Janne Korhonen
ODERINT DUM METUANT
ODERINT DUM METUANT
Kiintoisaa... Eli GW todellakin on poistanut save-modifierit 40K:sta?! Mitä halvattua ne nysvääjät oikein suunnittelevat - haalia kahisevaa pikkukakaroiden vanhempien lompakoista? Tiedän, onhan sen ikävä kyllä siksi niitä sääntöjä on pistetty poikki... "But I digress."Teekkari kirjoitti:Vanhassa laitoksessa oli käytössä ns. save modifier (yleensä periaatteella aseen STR-3... //
Minusta parhaan hahmon etsiminen ilman erikoisperusteluja tarkoittaisi fluff-mielessä, jne. Sääntöjenhän pitäisi vastata hahmon "munakkuutta", mutta niiden ei pitäisi olla se itse keskinäinen syy hahmon "munakkuuteen"... Jarppa täsmentäköön aihettaan jos haluaa, mutta tämä on minun mielipiteeni.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Hrmph... Ei Cypher ole koskaan ollut DA sellissä... VIELÄ!!!EeRikki kirjoitti:Kovin jantteri, hmm
Näin sanottaen fluffillisesti se on Cypher, jaa miksikö, no kuinka moni pystyy katoamaan Dark Angelien sellistä ilman että jättää jälkeäkään katoamisestaan keskellä avaruutta? Muutenkin, astetta asiallisempi kuin yksikään muu charru, myös fluffin mukaan =)
Itse sanoisin pelillisesti Abaddon, mutta fluffillisesti 2nd ed. IG:n Stumper Muckstart!!! Parempaa ampujaa saat etsiä loputtomiin!