Mun Blood Angeleita.
Mun Blood Angeleita.
Tässä niitä ny olis. Ei noi oikeesti ihan noin helvetisti kiillä.
http://forum.pirkkala.fi/gorechild/
http://forum.pirkkala.fi/gorechild/
-
bonesripper
-
hyytelöperuna
Siis no esim. tossa punasessa rhinossa on pelkkää punasta ei highlightii no kyllä on lakkaa ja punasta eikä mitään sellasta lian jälkeä joka olisi siistin näköstä. Tekisit jotain merkkejä tai jotain vastaavaa jollain muulla värillä ettei olisi pelkkää punasta no kehoitan vain että toi pelkkä punainen on yksitoikkoinen ->eli minulle synkkä tunne eli tulen sanattomaksi. Mutta ei toi mun kommentti sitä tarkoita että noi on ihan tuolta jostain vaan ne on pelattavia ja kohtuullisesti tehty.
Re: Mun Blood Angeleita.
Voisit koittaa ottaa kuvia ilman salamaa, se vois autta pääsemään eroon tosta glitteristä marinien poskipäillä. Ja hei ihmiset, tämä armeija on sentään maalattu, vaikka nyt onkin vähän perus.
gorechild kirjoitti:Ajattelin kyllä kaikkien käsittävän että tuo rhino on tosiaan pelkästään pohjamaalattu 8O.
vaikka se olisikin vain pohjamaalattu niin onko siinä lakkaa päällä ja jos on niin siitä saa käsityksen että se on valmis mutta kävi mitä kävi älä vain ota tätä tosissasi tämähän on vain arvostelua ja neuvomista.
Joo siis mikä mua nyt pisti silmään on uniformujen käytännöllisyys 40K universumissa. Siis esimerkiksi noi scoutit, joiden mun käsittääkseni pitäis hiipiä salaa eteenpäin yön ollessa pimeimmillää ja jäädä kyykkimään johonkin puskaan odottamaan taistelun alkua... Mut jos äijillä on punaset uniformu, niin se kyl sodassa merkkaa "ampukaa mut".
Miettikää nyt esimerkiksi jossaan matsissa kun joku BA pelaaja yrittää tehdä semmosen recon joukon, johon se ottaa sit läjän scoutteja. Sit sielt tulee joku lictori vastaan ja kysyy: "oottekos pojat hirvimetsälle menossa kun noin on punasta päällä niin et silmään sattuu...".
Siis hienoja figuja on (etenkin tuo jännä punaisen sävy näyttää todella upeelta) mutta miettiikö kukaan muu mun lisäksi kuinka käytännöllisiä noi noitten tyyppien uniformut on?
Ja sit viel, ootteko koskaan kokeillu jollaan oikeen kirkkaalla armeijalla pelatessa käyttää niin viimisen päälle maastoväritettyjä ukkoja (tummat kuteet ja flokilla päällystetyt viitat esim.) ja piilottaa ne johonkin metsään, niin että vastustaja unohtaa ne. Jossaan vaiheessa sit käytät niitä katalaan salajuoneen (esim. scoutteja heavy boltterilla puskassa marjastamassa, kun aukealle ilmestyy pahaa aavistamaton IG tankki joka sattuu pyllistämään juuri väärään suuntaan...).
Miettikää nyt esimerkiksi jossaan matsissa kun joku BA pelaaja yrittää tehdä semmosen recon joukon, johon se ottaa sit läjän scoutteja. Sit sielt tulee joku lictori vastaan ja kysyy: "oottekos pojat hirvimetsälle menossa kun noin on punasta päällä niin et silmään sattuu...".
Siis hienoja figuja on (etenkin tuo jännä punaisen sävy näyttää todella upeelta) mutta miettiikö kukaan muu mun lisäksi kuinka käytännöllisiä noi noitten tyyppien uniformut on?
Ja sit viel, ootteko koskaan kokeillu jollaan oikeen kirkkaalla armeijalla pelatessa käyttää niin viimisen päälle maastoväritettyjä ukkoja (tummat kuteet ja flokilla päällystetyt viitat esim.) ja piilottaa ne johonkin metsään, niin että vastustaja unohtaa ne. Jossaan vaiheessa sit käytät niitä katalaan salajuoneen (esim. scoutteja heavy boltterilla puskassa marjastamassa, kun aukealle ilmestyy pahaa aavistamaton IG tankki joka sattuu pyllistämään juuri väärään suuntaan...).
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...