"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ihmisille jotka ovat lukeneet uusimmat WD:t

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Uzi-99
Viesti:

Ihmisille jotka ovat lukeneet uusimmat WD:t

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Jenkki-WD numerossa 288 on ilmeisesti ChapterApproved-artikkeli nimeltä "Strangled and Skewered", jossa olisi 3.Ed säännöt Tyranidien Spike Riflelle ja Stranglewebille.

Ovatko ne ilmestyneet britti-WD:ssä? GW:n sivuilta en löytänyt mainintaa, enkä kaupassa pysty selaamaan kun GW-pentele on pakannut joitakin viimeisimmistä numeroista muoveihin...
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Ei ole tuommoista juttua WD:ssä 289. CA:ssa on Demonhunter FAQ

[EDIT] EIkä ole tommosta 288:ssa
EeRikki

Viesti Kirjoittaja EeRikki »

Ei ole tietääkseni kuin yksi WD ja se tulee briteistä, Black Gobbo taas on jenkkien vastine WD:lle joten en usko että sitä paljon suomessa näkyy, itse kuitenkin ajattelin sitä ostaa sen aikaa kun täällä olen. =)
I am, I am
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

Nyt puhut läpiä päähäsi varmasti...

Kyllähän jenkkilässä US-WD:kin ilmestyy, lisäksi niillä on toki Black Gobbo.
Käsittääkseni tosin Black Gobbo on E-Lehti. (Googlettamalla olisit jo täällä )

Elleivät sitten ole pannahiset menneet lehtensä nimeä menneet vaihtamaan.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

[OT]
pikkumies kirjoitti:Elleivät sitten ole pannahiset menneet lehtensä nimeä menneet vaihtamaan.
Eivät menneet nimeä vaihtamaan. WD ilmestyy paitsi UK:ssa että USA:ssa, niin myös Espanjassa, Saksassa ja Ranskassa kunkin maan omalla kielellä.
[/OT]
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

[Edelleen OT]
Jypermään! kirjoitti:Eivät menneet nimeä vaihtamaan. WD ilmestyy paitsi UK:ssa että USA:ssa, niin myös Espanjassa, Saksassa ja Ranskassa kunkin maan omalla kielellä.
Olisi muuten aika kaameaa lukea WD:tä USA:n omalla "kielellä". Siitä saattaisi jotain ymmärtää, kielihän muistuttaa etäisesti englantia, mutta kärsimystä se olisi ;).

Lisättäköön vielä että Ausseillekin on muistaakseni omankielisensä lehti. Joka sekin muistuttaa hieman englantia.
[/OT]
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

[OT jatkuu]
Grond kirjoitti: Olisi muuten aika kaameaa lukea WD:tä USA:n omalla "kielellä". Siitä saattaisi jotain ymmärtää, kielihän muistuttaa etäisesti englantia, mutta kärsimystä se olisi ;).

[/OT]
Itse asiassa jenkkienglanti on lähempänä alkuperäistä englantia kuin brittiversio. Johtuu siitä, että rapakon takana asiat eivät kehity...

[/OT päättyy]
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Musta Setä

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

/OT jatkuu...

Ja itse asiassa jenkit puhuvatkin englantia selvemmin...(on ihan omaa kokemusta kummankin maan kansoista...)

Englantilaiset eivät osaa englantia puhua ;)

/OT loppuu...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

mutta mutta oon lukenu muutamia US WD:itä (tais oll WD US 275..) nii ihan samanlaista kieltä se on (kuin UK WD), mutta ulkoasu ja artikkelit olivat aivan erilaisia
Musta Setä

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

No tietenkin kieli on samanlaista, englanninenglannilla ja amerikanenglannilla ei kuitenkaan kirjoitusmuodossa paljonkaan eroa ole (paitsi vokaalien lisäilyä ja tiputtamista, ja joissakin tapauksissa kokonaan toinen sana, mutta kyllä ne tajuavat mistä puhutaan vaikka ''toista'' termiä käytettäisiin).

Eri asia kun ne erehtyvät puhumaan ;)
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Lisätäkseni lisää turhia viestejä aiheeseen, jenkit ovat laiskoja - tiputtavat ne vokaalit sieltä täältä. Kyllähän haarniska kirjoitetaan "armour", väri on "colour", jne.

Muutenkin pidän Amerikkoja liian progressiivisena, näin sanan negatiivisissa tarkoituksissa...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Palatkaa asiaan, pojat, jooko!?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”