"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hive Tyrant

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.

Hive Tyrant

Viesti Kirjoittaja Blank »

Tässä olisi arvosteltavaksi maalaamani Hive Tyrant
http://www.pbase.com/mauleri/nids
Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita. Commence the dissing. ;)
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

juu se on hieno
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Hieno on, ainakin hienompi kuin ne, joita olen nähnyt. Jotenkin itse pidän ton päästä ja tosta "letistä" tai mitä luukilpiä nyt ovatkaan. Jonkinlainen vastavärivaikutelma, kun on tumma ja vaalea vastakkain. Enpä muuta osaa sanoa, mikään maalaajaguru kun en ole.
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Mielestäni aika hienosti maalattu :)
Muutenkin tyylikäs figu.
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Ihan hienohan se on... Voisit kyl korostaa vähän enemmän... mut hieno peli figu !!! Siitä 'living saintista': ONKO SE TEHTY GREEN STUFFISTA !?!?!?!? jos on, niin perskuleen hieno !!!!!!!!! :D (on se hieno vaik ei oiskaan tehty gs:sta) :)
Work out, in case future happens.
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

Mä tykkäsin ainakin tosta tyrantista.. nyt tekee taas mieli tyranidejä kun kerkesin jo kerran ne lopettaa :)
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

[OT]
Ghen'tos kirjoitti:Siitä 'living saintista': ONKO SE TEHTY GREEN STUFFISTA !?!?!?!? jos on, niin perskuleen hieno !!!!!!!!! :D (on se hieno vaik ei oiskaan tehty gs:sta) :)
Hmm? Kaikki figuthan tehdään ensin green stuffista ennen kuin niistä tehdään muotti ja metallisia figja ruvetaan valamaan.

[/OT]

Ihan kiva tyrantti. Musta kaipaisi lisää eloa highlightien muodossa. Itse tekisin mustan ehkä tumman ruskean ja tumman harmaan sekoituksesta, vetäisin varjot ihan mustaan saakka ja korostaisin jotain tumman ruskean ja harmaan sekoitusta kohti.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277

Viesti Kirjoittaja Blank »

Tuo Living saint on ihan Witch huntereiden tulevalta figu rangelta peräisin, eli ts. ei ihan minun sculptaama :roll:. Noista mustan highligtheista sanoisin sen verran, että lakkaamisen jälkeen tuosta hävisi noin 90% mustan highlighteista.. Mutta samaa mieltä niiden näkyvyydestä olen. Mustasta on melko vaikeaa saada suurilla alueilla "realistisen" näköistä.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Figu on erittäin hieno, samoin maalaus, mutta jäi vähän kaivelemaan tuo kiiltävyys ja ositain raidallisuus.

NIinkuin Day jo sanoinkin, eli siis tuo musta on vähän hassuhkoa, olet johonkin liilaan päin sitä varjostanut ? :D, tai jtoain, se on tällä hetkellä mun mielestä liian mustan tasaväristä, harmaalla tai vastaavalla sitä voisi korostella ylensä. Tuo musta vielä kiiltääkin aika ikävästi, tosin sekin aika mielipide kysymys pitääkö siitä kiillosta. Toinen asia on tuo raidallisuus, eli välillä tulee aika pahasti pomppaamalla ruskea tuohon, tosin sekin taas mielipide kysymys :D, että pitääkö siitä vai ei. Luukin on hyvin tasavärinen, suositelisin, että korostais noita valkoseen vähäsen, ja varjostais vaikkapa snakebite leatheriin, jolloin se sais vähän elävyyttä lisää.

Base on hieno, mutta ainoat asiat mikä häiritsee siinä, on se että siinä on vähän sielä täälä tuota static grassia, ja sitten se että monet kamat siinä ei ole loppuun asti maalatuja, vaan esim tau lentolevy on aika puolinaisesti korosteltu, muutenkin basen voisi brushata taisaisemmmin, eikä niinkään että suoraan vetäisi kirkkaalla tumman päälle brushin. Hienosti sekin on tehty sitä en kiellä :).

Todella hino figu ja maalaus mutua ei voi sanoa. Oikestaan wow samperin hieno.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Day kirjoitti:[OT]
Ghen'tos kirjoitti:Siitä 'living saintista': ONKO SE TEHTY GREEN STUFFISTA !?!?!?!? jos on, niin perskuleen hieno !!!!!!!!! :D (on se hieno vaik ei oiskaan tehty gs:sta) :)
Hmm? Kaikki figuthan tehdään ensin green stuffista ennen kuin niistä tehdään muotti ja metallisia figja ruvetaan valamaan.

[/OT]

Tyhmä minä, tyhmä minä, tyhmä minä.... tuli vaan ensimmäisenä mieleen, ku näin ton... :)
Work out, in case future happens.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”