Chaos Marinet saavat Daemonic Mutationin kymmenellä pojolla, jolla saa yhden lisä attackin. Eli aspalle saa A2 peruksella, +1 lähitaisteluaseet +1 Mutationista, ja päälle vielä chargatessa +1.ais kirjoitti:mistä neljäs attack?Henri kirjoitti: lyödään neljällä powerfistihyökkäyksellä takaisin...
anteeksi kaksi peräkkäistä viestiä.
Säälittävin/huonoin joukkue
Voi kun hyvä... oiken KAHDEKSAN attackia, ehkä, chargessa!!!Thunderhammer kirjoitti:no mutta tuohan on ihan säälittävää! Wolfguard packleader (13th co.) mark of the wulfenilla jakahella lähis aseella 4+D3(+1 assalutista) mitä nyt 8 maximi.....
Kyllä nyt varmaan pitää heti alkaa kokoamaan 13. kompanjiaa....
Tai sitten vaan pysyn kaaoksissani...
Ei mutta jos nyt ihan oikeasti sanotaan,
niin, se että kaaoksen ryhmän johtajat (lue: aspat) saa 5 attackia pfistillä chargessa, on kyllä tosi kova...
Ja uskon että tätä Weekender tarkoitti, eikä sitä että perustetaan kisa että kuka lyö eniten...
Sexy and Inouj it.
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
Kuka lyö eniten kisa? Voittajaa ei tartte kauan etsiä, Chaos lordi edelleen kuningas tässä lajissa, eniten ns. perushyökkäyksiä joita tulee buusteilla lisää. Sitten on niitä erkoisaseita joilla saa lisähyökkejä kun osuu tai woundaa. Mutta juu, en vieläkään tajua miten ihmeessä joku voi löytää pelistä huonon yksikön kun sellaista ei todellakaan ole. Jos ei vaan osaa pelata jollain yksiköllä ei se tarkoita ettei se olisi hyvä, esim. jos menet ja chargeet termikset banshien kimppuun ja otat pataa 10-0 niin ei se tarkoita että termikset o paskoja, se tarkoittaa että et vain osaa pelata. Toinen mikä mielestäni on aika osaamatonta niin on esim. mortarien haukkuminen, kokeneemmat guessien käyttäjät osaavat arvioida aika hyvin nuo matkat ja eihän näitä käytetä tankkeja vastaan vaan jalkaväkeä, ei maksa paljon edes, saa pingattua ja kevyemmin panssaroidut eivät saa edes savea, varsin mukavia kentällä jossa mettää tai vastaavaa kohtalaisesti kentällä.
I am, I am
Mainittakoon että khorneaspalle saa 9 + reroll s10 fistihyökkäystä parhaimmillaan chargessa.Inouj kirjoitti:Voi kun hyvä... oiken KAHDEKSAN attackia, ehkä, chargessa!!!Thunderhammer kirjoitti:no mutta tuohan on ihan säälittävää! Wolfguard packleader (13th co.) mark of the wulfenilla jakahella lähis aseella 4+D3(+1 assalutista) mitä nyt 8 maximi.....
Kyllä nyt varmaan pitää heti alkaa kokoamaan 13. kompanjiaa....
Tai sitten vaan pysyn kaaoksissani...
Ei mutta jos nyt ihan oikeasti sanotaan,
niin, se että kaaoksen ryhmän johtajat (lue: aspat) saa 5 attackia pfistillä chargessa, on kyllä tosi kova...
Ja uskon että tätä Weekender tarkoitti, eikä sitä että perustetaan kisa että kuka lyö eniten...
Nurglelordille saa 16 parilla hyvällä noppaluvulla
Khorneaspoille/lordeille myöskin sitten lähes loputtomiin hyvällä noppatuurilla ini 5/6 s5-7 hyökkäyksiä chargessa.
yms.
Mutta topikkiin, ei kyllä pelissä ole huonoa yksikköä, vain eri käyttötarkoituksia
Jos kuitenkin joku pitäisi mainita niin ehkä lähtisin tuolta kaaoslistoista katselemaan.. esim. kuka enään kolmosedikan aikana käyttää great unclean onea? lord of changea? tai ylipäätään sen kummemmin greater daemoneita kun princet ja lordit on niin paljon parempia ja halvempia?
Stormlord kirjoitti:Tyranidien ravenerit on kyllä ******. Siis se hiiden 5+ save yksiköillä jotka maksaa 35+aseet pts. =melkein 50pojoa kappale. Ei mitään järkee. 4+ ja halvemmalla hinnalla olisivat tosi käyttökelpoisia, mutta kun nyt ei saa savea edes boltteria vastaan, niin (sensuroitu sensuroitu sensuroitu)!!!
Nopeita joo, mutta samalla hinnalla saa siivekkäitä warrioreja joilla onkin se 4+ save, paremmat asevalikoimat ja synapse. Ovat yhtä nopeita ja deep strike vielä päälle.Oikolukuninja kirjoitti:Nopeita ovat. Minusta Genestealerit ovat tyranidien turhin poppoo. Hitaita ja kalliita ja kuolevat helposti.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Tähän ihmeen kuka-lyö-eniten-"kisaan" todettakoon, että (vanhan Codexin mukaan) kaverini Khorne-Kaaosloordi ('Kirveellä, Juggerin selässä) omaa paikallisen ennätyksen 27 lyöntiä...
Ja yhdyn todellakin siihen mielipiteeseen että huonoa yksikköä on harvassa. Parit ovat vain aliarvostettuja vaikeudensa vuoksi. Elitistit eivät jaksa keksiä uutta, vaan jauhaavat vain sitä wanhaa "se on paska. Ei muttia"... Meh...
Ja yhdyn todellakin siihen mielipiteeseen että huonoa yksikköä on harvassa. Parit ovat vain aliarvostettuja vaikeudensa vuoksi. Elitistit eivät jaksa keksiä uutta, vaan jauhaavat vain sitä wanhaa "se on paska. Ei muttia"... Meh...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
Zymeth Salkir Dkhan
Minä, Lord of Change tulee jostain kumman syystä halvemmaksi kuin kaaoslordit (syy on minun). Lisäksi tunnen tyypin joka käyttää thirsteriä.Deetwo kirjoitti:
Jos kuitenkin joku pitäisi mainita niin ehkä lähtisin tuolta kaaoslistoista katselemaan.. esim. kuka enään kolmosedikan aikana käyttää great unclean onea? lord of changea? tai ylipäätään sen kummemmin greater daemoneita kun princet ja lordit on niin paljon parempia ja halvempia?
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Juujuu... Itse olen pohtinut miltä näyttäisi khornen demoniprinssi JA Bloodthirster lentämässä 12" tuumaa vihollista kohti...Zymeth kirjoitti:Minä, Lord of Change tulee jostain kumman syystä halvemmaksi kuin kaaoslordit (syy on minun). Lisäksi tunnen tyypin joka käyttää thirsteriä.
Siinä saattaisi tulla löysät housuun
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Kuka lyö eniten? En sitten tiedä kaikista noista chaos-ukkeleista, mutta kunhan osaat heittää hyvin niin saat Baharrotilla vaikka 40 hyökkäystä. 
(Sama pätee swooppari exarchiin)
Itse väittäisin että yksinään Grethcin ryhmä olis aika luokaton...
tietysti asia on eri jos takana tulee joku tärkeämpi ryhmä.
(Sama pätee swooppari exarchiin)
Itse väittäisin että yksinään Grethcin ryhmä olis aika luokaton...
"Täl on tämmönen juttu"
Kaaosloordilla vain on parempi perusta miltä rakentaa (lue: enemmän hyökkäyksiä ilman kutosten heittotarvetta).Ghosty kirjoitti:Kuka lyö eniten? En sitten tiedä kaikista noista chaos-ukkeleista, mutta kunhan osaat heittää hyvin niin saat Baharrotilla vaikka 40 hyökkäystä. :D
Hah! Grottisekamelska on hyvä isojen mörköjen sitomiseen... Come to think of it, Grotit sitovat mitä tahansa yksinäistä joka ei viuhdo Khornen kirveellä tai vastaavalla saan-ämpärillisen-noppia-hyökkäyksiini-työkalulla.Ghosty kirjoitti:Itse väittäisin että yksinään Grethcin ryhmä olis aika luokaton... :D tietysti asia on eri jos takana tulee joku tärkeämpi ryhmä.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
No siis Baharroth osuu lähes kaikkeen +3. Kun miehellä chargettaessa 4 hyökkiä ja jokaisesta osuneesta saa uuden, on niitä varsin helppoa saada 10+.Aacheron kirjoitti:Kaaosloordilla vain on parempi perusta miltä rakentaa (lue: enemmän hyökkäyksiä ilman kutosten heittotarvetta).Ghosty kirjoitti:Kuka lyö eniten? En sitten tiedä kaikista noista chaos-ukkeleista, mutta kunhan osaat heittää hyvin niin saat Baharrotilla vaikka 40 hyökkäystä.
No siis Grottiquadihan on_screenausta_varten. Siis nehän elävät vain ja ainoastaan kuollakseen tuleen joka muuten osuisi rakkaisiin ja -ah niin söpöihin- örkkimörkkeihin.Aacheron kirjoitti:Hah! Grottisekamelska on hyvä isojen mörköjen sitomiseen... Come to think of it, Grotit sitovat mitä tahansa yksinäistä joka ei viuhdo Khornen kirveellä tai vastaavalla saan-ämpärillisen-noppia-hyökkäyksiini-työkalulla.Ghosty kirjoitti:Itse väittäisin että yksinään Grethcin ryhmä olis aika luokaton...tietysti asia on eri jos takana tulee joku tärkeämpi ryhmä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Okei, okei... virhe minun puolellani. Muistin sen olleen kutosten varassa sekin.Ghosty kirjoitti:Mitään kutosia, kolmosia pääasiassa ;D
WS 6 on aika hyvä meinaan..
Abu kirjoitti:No siis Grottiquadihan on_screenausta_varten. Siis nehän elävät vain ja ainoastaan kuollakseen tuleen joka muuten osuisi rakkaisiin ja -ah niin söpöihin- örkkimörkkeihin.
Idea oli jos Grottikset heiluisivat ilman mitään mitä screenata. Silloin ne ovat kuin ovatkin käytännöllisiä juuri sidontaan.Ghosty kirjoitti:Itse väittäisin että yksinään Grethcin ryhmä olis aika luokaton... :D
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves