Ainakin joissain regiment boxeissa (muistaakseni chaos warrior ainakin) tulee turkisviitta mukana. Semmostahan voi käyttää, jos jostain saa haalittua. Tosin turkisviitan teko GS:stäkään ei nyt ole mukään iso juttu.
Onko turkisviitassa jotain "jekkua"? Tottakai se pitää ensin tehdä viitan muotoon, mutta tökitäänkö ne karvat sitten esiin vain jollain neulalla vai mitä?
Itse ainakin olen tehnyt Sigmar priesteistä konffatuille Ulric priesteilleni partaa GS:stä tekemällä sen karvoituksen hammastikulla. Eiköhän sama tekniikka toimi turkkiinkin.
Jeps eli turkista on loppujenlopuksi aika helppo tehdä, viitaan se kannattaa tehdä niin että tekee ensiksi gs:stä hulmuavan viitan, tai vaikkapa ihan paikallaan olevan :d, ja sen jälkeen tekee monessa vaiheessa turkiksen sen päälle. Tuohon viitan tekoon oli ohjeita aika monessakin paikassa täälä ja monissa muissa foorumeissa. Tässä on ramonin ohje tuohon turkikseen: http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/ma ... img50.html
Tähän mennessä olen Middenheimer warbandilleni laittanut karvoja selkään, mutta en ole tajunnut laittaa niitä pienissä kimpuissa. Niistä on tullutkin aika kaksiulotteisia. Pitää testiä tuota kimpputyyliä... Voi tulla ihan kivan näköistä.
LooPe kirjoitti:Joo ei siinä mukana viittaa tullu. Selässä oli vaan pieni kolo johon se sit ilmeisesti ois tarkotus laittaa, mutta ku netistä sitä ei saa.
No eikös se ole sitten viallinen figu? No kuitenkin Korhil's Cloak $3.00 ja löytyyhän noita muitakin turkis viittoja jos ei itse jaksa väsätä.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night