"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Executioner lippu (WIP)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rokottaja

Executioner lippu (WIP)

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Niin. Tarkoituksena on vain näyttää, minkälaisen lipun olen maalannut DE exeilleni.

Kuva
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Hui kun no komea! Saisiko kuvaa vielä lähempää? Yksityiskohtia olisi mukava katsella... :)
niih.
®SaXsA®
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ®SaXsA® »

ihan tyylikkään näköinen lippu. kyllä kelpais mullekin. (vaikka en dellfejä kerää) onkos tuo puuta vai kultaa vai mitä tuo varsin, en oikein saa tuosta kuvasta varmaa käsitystä. lippu olisi minun mielestä voinut olla hiukan miehekkäämpi tai siis meinaan niinku yksityis kohtasempi vaan on nytten vähän karkkimainen. meinaan lähinna tuota kypärää. joka muuten näyttää joltain samurai kypärältä. lipun varressa oleva nahka/kangas pala olisi minun mielestä tyylikkäämpi valkoisena, ja nuo tapit mitkä ovat tuossa poikki puussa/metaali pötkssä voisivat myös olla muun värisiä kuin mustia, esim. luu sopisi hyvin tai hopesen sininen.
kun tappaa yhden on murhaaja, kun tapaa tuhat on valloittaja, kun tappaa kaikki on jumala.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Kooomeahan tuo, tosin niitä kuvia lähempää kiTOS! Ei nyt oikein voi niin paljon kommentoida, mutta tältä etäisyydeltä varsin hienolta näyttää. Jees..
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

®SaXsA® kirjoitti:Onkos tuo puuta vai kultaa vai mitä tuo varsin, en oikein saa tuosta kuvasta varmaa käsitystä.
Varsi on maalattu bubonic brownilla.
lippu olisi minun mielestä voinut olla hiukan miehekkäämpi tai siis meinaan niinku yksityis kohtasempi vaan on nytten vähän karkkimainen.
Armeijan teemavärini on sininen ja tuosta vaaleansinisestä erottuu muut värit. Saattaa olla, että olisi pitänyt jättää nuo ihme keltavänkyrät pois.
meinaan lähinna tuota kypärää. joka muuten näyttää joltain samurai kypärältä.
Tämän on tarkoitus olla pyövelin huppu. Pahoittelen kuvan huonoa laatua.
lipun varressa oleva nahka/kangas pala olisi minun mielestä tyylikkäämpi valkoisena,

Mitä osaa nyt tarkoitat?
ja nuo tapit mitkä ovat tuossa poikki puussa/metaali pötkssä voisivat myös olla muun värisiä kuin mustia, esim. luu sopisi hyvin tai hopesen sininen.
Juu. Kuva on siis Work In Brogress tai jotain sinnepäin, mutta meinaa kuitenkin sitä, että työ on kesken.
Ajattelin pistää luuksi tai puuksi.

PS. Kiitos palautteesta.[/quote]
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jeps erittäin hieno toi on, mutta tossa hämää nyt toi miten toi on maalattu, mun mielestä lipussa pitäis olla maalauksellinen maalaus, eikä niinkään spraymaalauksen tapainen, eli siis linet jne voisi jättää veke samantien, ja koittaa varjostaa tuota kuvaa niinkuin se olisi oikea kuva, kannattaa vaikkapa ekaks tehdä toi lippu lyijjärillä ja hahmotella miten sen kuvan siihen haluaa. Yleisesti ottaen, kannataisi siis unohtaa lineykset reunojen varjostaminen jne. kuvassa, ja keskityä valoon sekä varjoon, ja perspektiiviin. Muuten sitten taas kannataisi korostaa voimakkaammin ja siistiä tuota lippua muuten paitsi tuosta itse kuva osasta, koska tällä hetkellä se osa on vähän tuhruinen (jos se nyt edes on valmis :D). Ton kuvan pitäis myöskin möytäillä ton lipun muotoja, eli siis sen kuvan pitäisi mennä mukana kun tossa lipussa on ryppy jossakin kohdassa.

Valokuvat vois olla vähän isompia, koska tosta ei nyt näe paljoa, myöskin valaistuskannatais hoitaa jotenkin niin että kuva ei olis kellertävä eikä varjoinen.

Yleisesti ottaen erittäin hieno :D, oikeastaan wow, todella hieno :D.
Mi_Py

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

Joo tuo on hieno ei voi muuta sanoo
Muuten jos käyttää Operaa selaimena niin sillä voi zoomata mitä tahansa sivua
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Hiano lippu :P
Tuo lipputangon yläosassa oleva koriste näyttää jotenkin tylsältä. Vai onko se vielä työn alla? Jännä värivalinta lipussa, mutta toimii kylläkin!
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
Granhaus

Viesti Kirjoittaja Granhaus »

hienohan se on. haluaisin nähä lähempää
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”