Big 'Un Upgrade (OLI: Olen kuullut...)
Big 'Un Upgrade (OLI: Olen kuullut...)
Olen kuullut että kun on tarpeeksi orc boyzeja niin niitä voi upgreidata.
Tämä saataa olla hieman n00b kysymys mutta miten se muka tapahtuu???
Tämä saataa olla hieman n00b kysymys mutta miten se muka tapahtuu???
Tavallisia poikia pitää olla vähintään yhtä iso ryhmä kuin isoja poikia. Eli jos sinulla on vaikka yksi 20 ryhmä tavallisia pikia, voit ottaa 20 isoa poikaa. Jos sinulla taas on kaksi 15 ryhmää poikia, voit ottaa 15 isoa poikaa.HC Abizzu kirjoitti:Itselläni ei ole vielä Armybookkia joten en voinut tietää mutta kuinka paljon niitä "tavallisia" poikia tarvitaan että saa Big'Uneja?
Juurihan Grond kai selvitti, elikkä jos sinulla on kaksi saman kokoista yksikköä örkkejä, niin toisen niistä saa kehittää big 'uneiksi. Jos sinulla on kaksi eri kokoista örkkiyksikköä, niin niistä suuremman saa kehittää big 'uneiksi. Sinulla ei saa olla pienempää big 'un yksikköä, mitä sinulla on normaaleja Boyzeja. Ja ei se armeijakirja paljoa maksa, se on aivan pakkohankinta, ilman ei pötkitä yhtään minnekkään.
Edit\\: Zu langsam...
Schait, minä vähän tyhmä ollako?
Kiitos Grond kun minua näin valaisit.
Edit\\: Zu langsam...
Schait, minä vähän tyhmä ollako?
Viimeksi muokannut Rune, Pe 26.12.2003 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksiköiden koostahan ei ole kysymys, vaan tietyntyyppisten orc boyzzien kokonaismäärästä. Eli voi olla vaikka 1x30 Big ´Unia ja 2x15 normaalia boyzzia. Sittenhän sama pätee myöskin Boar boyzzeihin, mutta vain yksi Big ´Uns yksikkö per armeija.
Galleriaan pääsee tästä.
Tosiaan. Enpäs ole tuotakaan ennen huomannut.Rejector kirjoitti:Yksiköiden koostahan ei ole kysymys, vaan tietyntyyppisten orc boyzzien kokonaismäärästä. Eli voi olla vaikka 1x30 Big ´Unia ja 2x15 normaalia boyzzia. Sittenhän sama pätee myöskin Boar boyzzeihin, mutta vain yksi Big ´Uns yksikkö per armeija.