Miten ois jos sotussa järjestettäisiin tarinakisa? Pitäs kirjoittaa jotain niinkuin viime vuoden raapale. Vaikka joku 150-300 sanaa?
Olisko osanottajia? Minä ainankin osallistuisin.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Kyllähän minäkin voisin tuoda jotain luettavaksi. Olisiko rajoitetun sanamäärän takia tarkoitus kirjoittaa kuvaavaa vai tiivistettyä tekstiä, elikkä pitääkö juonen olla selvästi esillä? Voisin ottaa osaa, kyllä. Tuleeko mitään palkintoja?
Minä voisin osallistua.. Palkintona olisi aikas siisti semmonen teksti tohon nickin alapuolelle, missä lukee Sotun kirjoituskilpailun voittaja.. Ois aikas siisti...
Joku uskalikkohan voisi kysäistä.. Jos saadaan weekyn siunaus asialle, voisi joku mode vääntää tästä ilmoituksen. Mutta kuinka valittaisiin voittaja? samalla tavalla kuin sotun maalauskisoissa kenties?
No mutta ei väliä, privatkaa vaan. Kun oli hänellä idlausnamikka pohjassa. Androdemus vois kyllä kysäistä suuremman hyvän puolesta. Muuten ircissä oli mielipiteet asiasta vähän ristiriitaiset... Mutta testiin tottakai laitetaan. Tarinoiden pituus vaikka ~200 sanaa?
No nyt se on sitten kiinni siitä, että kuka meistä on sen 18 täyttänyt. Minä en ainakaan. Andromeduskaan ei ole, ja hänenhän ideansa tämä oli. Onko se ikä nyt välttämättä elinehto...?
No, jos tuollaiselle kerta on kysyntää, niin minä voin periaatteessa kyllä hoitaa käytännön järjestelyt. Eiköhän minulta sen verran ylimääräistä aikaa löydy. Ideoinnin saa hoitaa tietysti Andromedus kun asian esille otti :).
No sittenhän homman luulisi toimivan! Ja Andromedus ottaa varmaan ideoita vastaan. Ja minä vähän epäilinkin, että miten ihmeessä varmistat että joku on 18. Minähän voisin tässä sanoa, että 'olen 18 v, todista toisin'. Mutta se siitä. Ja osallistujiakin olisi sen verran, että kilpailija pulaa tuskin tulee.
Arr, voiko osallistua vaikka olen 14? Oon kuitenkin kirjoittanut elämäni aikana aika paljon.
Palkintona vois tietenkin olla se "Sotavasaran Tarinakilpailun voittaja" tuohon nimen alapuolelle, ja vaikka etusivulle laitetaan se voittanut tarina.
Olisiko aihe rajattu? Mikä olisi sanamäärä? 200?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.