Tuo syöminen kannattaa xDVonCarstein kirjoitti:
Töissä käymällä ja makaroonia syömällä![]()
Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?
- Walloittaja
- Viesti:
- Walloittaja
- Viesti:
Hmm, näin kun olen lelukaupassa töissä, voin sanoa jo aika pokkana että ei nämä figut ole kyllä kalliita (tarkotan siis riistohintaisia).
Esimerkiksi siis kaikki semmonen turha välkkyvä ja vilkkuva romu mitä lapsille suolletaan, maksaa vähintäänkin jo 20 €. Yksinkertanen palapeli on ainakin 10 neuroa.
Itse ostin tänään sen DH Cortez boxin ja henchmen blisun, ja voin sanoa että niin näteistä figuista voisin ehkä maksaa enemmänkin (kuten niiden oikean hinnan..
).
Kyllä kaikki tämä uusi tuotanto (DH, CSM, SM, TK jne) on niin nättiä kamaa, että kyllä niistä nyt hintaa saakin pyytää.
Tosin on taas ne muutamat asiat mitä haluis pointtaa esille; eli just että jolu viiden muovisen (ruman) terminatorin boxi maksaa yhtä paljon kun joku 16 ***** Warrioria fantasyssä.
Ja asiaan
Eli itellä on mennyt (todella karkea arvio) varmaan semmosen 8000 mk tähän kokonaisuudessaan, tosin olen myynyt yhen armeijan ja paljon yksittäisiä figuja, joten todella paljon on tullut kyllä takaisin.
Huomasin tuossa ykspäivä, että mulla on menny 40k ccg:hen about 150 €uroo. Tiedän ettei se monille ole paljoa, mutta minulle se on korteista todella paljon
Esimerkiksi siis kaikki semmonen turha välkkyvä ja vilkkuva romu mitä lapsille suolletaan, maksaa vähintäänkin jo 20 €. Yksinkertanen palapeli on ainakin 10 neuroa.
Itse ostin tänään sen DH Cortez boxin ja henchmen blisun, ja voin sanoa että niin näteistä figuista voisin ehkä maksaa enemmänkin (kuten niiden oikean hinnan..
Kyllä kaikki tämä uusi tuotanto (DH, CSM, SM, TK jne) on niin nättiä kamaa, että kyllä niistä nyt hintaa saakin pyytää.
Tosin on taas ne muutamat asiat mitä haluis pointtaa esille; eli just että jolu viiden muovisen (ruman) terminatorin boxi maksaa yhtä paljon kun joku 16 ***** Warrioria fantasyssä.
Ja asiaan
Huomasin tuossa ykspäivä, että mulla on menny 40k ccg:hen about 150 €uroo. Tiedän ettei se monille ole paljoa, mutta minulle se on korteista todella paljon
-
Atte Roine
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
-
The Scientist
....
Atte Roine kirjoitti:Asunnon pelihuone, Auto, jotta pääsee turnauksiin, 25 CB turnauksen järjestämiseen käytetty aika raha ja vaiva, 8 armeijaa, 5 Grand Tournament reissua Englantiin ruks ruks...
~40 000 - 50 000 Euroa.
Aivan tajuton summa :o
-
Moottoriturpa
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Slann Mage priest