Terradonien maalaus
-
Slann Mage priest
Terradonien maalaus
Miten ootte maalannu terradoninne... tai millä kannattaa maalata.
Lizardmeneistä siis on kyse!!!!!
Lizardmeneistä siis on kyse!!!!!
-
baretul
Tota noin mun mielestä on aika idioottimaista tehä taas vaihteeks näitä topiceja, kysys suoraa mikä on sun ongelma, äläkä koita lypsää neuvvoja tällä "miten maalaan" tyylillä
, jos tälläisiä topiceja olisi ok tehdä, niin ihmiset tekisivät joka ikisestä hahmosta tälläiset, eihän siinä olisi enää mitn ideaa ?
, koko mesta täyttyis kyselyistä miten maalaan tietyn hahmon.
Yleisestikkin penselillä ja maaleilla kannattaa maalata, emme tiedä millaista väriteemaa juuri sinä haluat hahmohisi, joten emme voi sanoa miten ne kannattaa maalata ja millä maaleilla. Suositelen vallejon, citadelin ja miniature paintsin maaleja noista suomesta saatavista akrylipohjasista.
Lizardmenejä kannattaa maalata ylensäkkin kirkailla väreillä, en osaa oikeen muuta sanoa
.
Yleisestikkin penselillä ja maaleilla kannattaa maalata, emme tiedä millaista väriteemaa juuri sinä haluat hahmohisi, joten emme voi sanoa miten ne kannattaa maalata ja millä maaleilla. Suositelen vallejon, citadelin ja miniature paintsin maaleja noista suomesta saatavista akrylipohjasista.
Lizardmenejä kannattaa maalata ylensäkkin kirkailla väreillä, en osaa oikeen muuta sanoa
- Jänkäkoira
no MINUN TYYLINI MAALATA LIZARMANEJA ON ETTÄ ESIMERKIKSI MINUN TERRADONISSANI MAALASIN KEHON ORANSSILLA,SUOMUT PUNASELLA JA SIIVET VAALEEN PUNASEN JA VALKOISEN JA ORANSSIN SEKOITUKSELLA.KUONOA VAALENSIN KÄRKEÄ KOHDEN BLEACHED PONELLA JA TEIN JOITAIN HAILAITHAUKSIA JA MAHAN TEIN TAVALLAAN KELTAISEKSI.TULIHAN SIITÄ JONKIN NÄKÖINEN. 
SIIS MINUN PERIAATTEENI ON ETTÄ VARTALO ESIM. VAALEALLA ICE BLUELLA JA SUOMUT TUMMEMMEMMALLA VAIKKA MID NIGHT BLUELLA.
KANNATAA KOKEILLA,:D TULEE HAUSKAN NÄKÖISIÄ FIGUJA.
PS.ÄLÄ VÄLITÄ JOISTAIN KIRJOITUS VIRHEISTÄ TAI EPÄSELVISTÄ KOHDISTA.SELITTELEN TÄSSÄ JOTAIN MUUTEN VAAN...
SIIS MINUN PERIAATTEENI ON ETTÄ VARTALO ESIM. VAALEALLA ICE BLUELLA JA SUOMUT TUMMEMMEMMALLA VAIKKA MID NIGHT BLUELLA.
KANNATAA KOKEILLA,:D TULEE HAUSKAN NÄKÖISIÄ FIGUJA.
PS.ÄLÄ VÄLITÄ JOISTAIN KIRJOITUS VIRHEISTÄ TAI EPÄSELVISTÄ KOHDISTA.SELITTELEN TÄSSÄ JOTAIN MUUTEN VAAN...
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
JA JOS SITÄ CAPS LOCKIN KÄYTTÖÄ VOISI HIEMAN RAJOITTAA!
Oli ihan asiaa mutta aika perkaleen tuskaa lukea tuollaista tekstiä! Eli mieluiten silmät ruutuun kun kirjoittelee ettei tule tuollaisia 'virheitä'
Terradonit vain kirkkaiksi, jos muukin armeijasi on sellainen. Mielestäni oranssi olisi kiva väri niille mutta tiedä häntä...
Oli ihan asiaa mutta aika perkaleen tuskaa lukea tuollaista tekstiä! Eli mieluiten silmät ruutuun kun kirjoittelee ettei tule tuollaisia 'virheitä'
Terradonit vain kirkkaiksi, jos muukin armeijasi on sellainen. Mielestäni oranssi olisi kiva väri niille mutta tiedä häntä...
niih.
- Jänkäkoira
sori...
Joo
sorge toi capsi!
tein juuri uuden vuoden lupauksen etten käytä sitä enää!
O nimittäi tullu jo 2 "laita capsi pois päältä" viestiä
ps. Oranssi terradon ON hyvän näköinen!
olen maalannut sellaisen.Ja mitä tulee kirkkaisiin liskoihin niin kuten kirjoitin skinnkkini on maalattu ice bluella (tosi kirkas) ja saurukset scorpion greenillä.Siis nuo ovat vain päävärit edelleenkin.
sorge toi capsi!
tein juuri uuden vuoden lupauksen etten käytä sitä enää!
O nimittäi tullu jo 2 "laita capsi pois päältä" viestiä
ps. Oranssi terradon ON hyvän näköinen!
olen maalannut sellaisen.Ja mitä tulee kirkkaisiin liskoihin niin kuten kirjoitin skinnkkini on maalattu ice bluella (tosi kirkas) ja saurukset scorpion greenillä.Siis nuo ovat vain päävärit edelleenkin.
"That's when my people say oh,
-
Andromedus