"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dwarf-Slayer?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
attor

Dwarf-Slayer?

Viesti Kirjoittaja attor »

Niin onko se -3 armour saveen vain dwarffeja vastaan?
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Snogo

Viesti Kirjoittaja Snogo »

minun mielestä se oli ihan eri juttu
Vieras123
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Vieras123 »

attor kirjoitti:Niin onko se -3 armour saveen vain dwarffeja vastaan?
Ja nyt puhutaan mistä?! Kenties örkkien/skavenien/haltioiden taika-aseesta? Sellaisen vinkin osaan antaa, että vastaus tuohon kysymykseen pitäisi löytyä kyseisestä armeijakirjasta. Jos sitä ei siellä selkeästi sanota, kannattaa katsoa jostain FAQ:ista (kuten chronicles 2004 tai GeeWeen webbisivut), josko siellä asia olisi selvennetty. Mutta jos asia jäi vieläkin epäselväksi heitä tänne (sotuun siis) vähän tarkempaa tietoa kyseisestä esineestä(?) ja sen ongelmakohdista.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Alessiota ei pitäisi päästää kirjoittamaan englantia. Tämä Skaven-kirjahan tuntuu olevan pohjattomien epäselvyyksien lähde.

Ase woundaa kääpiö 2+:lla. Kyseistä lausetta seuraa piste. Jonka jälkeen kerrotaan tuosta -3 armour save -muuttujasta omassa lauseessaan. Joten uskoisin, että tuo -3 saveen on voimassa kaikkia vastaan (eihän koko aseessa muuten olisi juuri mitään mieltä). Jos tuo AS-modifier toimisi vain kääpiöitä vastaan, lause olisi todennäköisesti kirjoitettu muotoon, jossa kerrotaan ensin kääpiöiden woundaamisesta 2+:lla, ja save-modifieristä pilkun jälkeen samassa yhteydessä.

Mutta teksti on siis Alession. Mikä tahansa siis on mahdollista. Oma tulkintani on tuo.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Ja minä kun olen jättänyt tuon aseen ilolla pois listoistani juuri sen takia että kuvittelin sen olevan vain kääpiöitä vastaan.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Mistä me oikein puhutaan?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Skavenien Dwarf-Slayah nimisestä aseesta. Iskut osuvat käpsiin 2+. -3 armour savesta pois. Kai tekijäinoikeudet viellä sallivat nämä tiedot?
attor

Sori, taisi olla vähän epäselvästi ilmaistu, skaveneiden magic aseesta oli kyse.
Grond kirjoitti:Ase woundaa kääpiö 2+:lla. Kyseistä lausetta seuraa piste. Jonka jälkeen kerrotaan tuosta -3 armour save -muuttujasta omassa lauseessaan. Joten uskoisin, että tuo -3 saveen on voimassa kaikkia vastaan (eihän koko aseessa muuten olisi juuri mitään mieltä). Jos tuo AS-modifier toimisi vain kääpiöitä vastaan, lause olisi todennäköisesti kirjoitettu muotoon, jossa kerrotaan ensin kääpiöiden woundaamisesta 2+:lla, ja save-modifieristä pilkun jälkeen samassa yhteydessä.
Tähän suuntaan olen itsekin ajatellut, sen pisteen takia siinä välissä ja jollei se kaikkia vastaan aiheuttaisi sitä -3 olisi ase aikasen turha, toisin kyllä tälläisiä riittää warhammerissa. 5 edikassa taisi ase aiheuttaa kaikkia vastaan sen -3 as:een. Tosin ase toimi erillai kun nykyään.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Andromedus kirjoitti:Mistä me oikein puhutaan?
Arvelitko, että pystyt asiaan jotain sanomaan jos et ole koskaan kuullutkaan kyseisestä laitteesta? ;)
Andromedus

Omistan rottaarmeijan(kohta), ajattelin vaan puhutaanko aseesta vai Dwarf Slayereistä.
Musta Setä

heh...

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

...valitan mutta ei taida olla yksikköä nimeltä Dwarf Slayers jotka woundaavat 2+ ja -3 armour saveihin käppänöitä vastaan...

Ja tuosta aseesta, itsekkin olen sen ymmärtänyt että kaikki nuo vain käppänöitä vastaan, mutta nyt kun miettii hieman niin pistehän siellä tosiaan on ja ehkä se on järkeenkäyvempää että sillä voi lyödä muitakin edes panssarinläpäisyn toivossa...epäselvää tosiaan.

Tietää ne kaiken maailman hispaanot ;)
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Andromedus

Sorry, olin hieman hämilläni. En omista Skaven armybookkia vielä mutta, soon...
attor

Musta Setä kirjoitti:Tietää ne kaiken maailman hispaanot
Heh varsinkin kun Alessio on italiaano... :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”