Chaos spawn
Chaos spawn
Tossapas on sitten päivitetty versio Möykystä, vähän paremmin editoitu kuva ku entinen. Tuolla toisella sivulla oon sit pistäny linkin sinne mistä löytyy lisää kuvia tästä kaverista. Sori nyt vaan ku tää kuva on näin iso, pitänee tehä tähän jokupäivä pienempi.

Viimeksi muokannut J-P, Ke 07.01.2004 18:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
-
Death Army Commander
Hieno. Upea.
Brushailu vähän näkyy (tai sitten mun silmissä on jotain vikaa), mutta kun pelifiguksi tuo mitä luultavammin menee, niin eipä se haittaakkaan. Punaisia osia voisi vielä korostaa vähän lisää, niin ei näyttäisi niin litteältä.
Itse en oikein tykkää siitä, että hiekkaa vedellään basen reunoihin, mutta tämä on vain makuasia.
Tuossa on asennetta.
Brushailu vähän näkyy (tai sitten mun silmissä on jotain vikaa), mutta kun pelifiguksi tuo mitä luultavammin menee, niin eipä se haittaakkaan. Punaisia osia voisi vielä korostaa vähän lisää, niin ei näyttäisi niin litteältä.
Itse en oikein tykkää siitä, että hiekkaa vedellään basen reunoihin, mutta tämä on vain makuasia.
Tuossa on asennetta.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Kiva että tykkäätte, minä editoin sitten joskus ens viikolla kun oon takas kämpillä paremmin noita kuvia mitä tosta on ja pistän sitten uuden kuvan, tota punata on hilightattu kyllä oranssilla, mutta se ei tuosta kuvasta valitettavasti erotu. Ja pelifiguksi minä kaiken maalaan´.
Jostain kumman syystä fb:ssä minä vedän aina hiekan basen reunoille asti, mutta 40k:ssa vain päälle. outo tapa
Jostain kumman syystä fb:ssä minä vedän aina hiekan basen reunoille asti, mutta 40k:ssa vain päälle. outo tapa
Blood for the bloodgod!
http://www.cc.jyu.fi/~juhvuore/kuvat/figut/ siellä on nyt vähän paremmin editoituja kuvia... pitää laittaa loputkin kuhan jaksan editoida. Figu on maalattu niihin aikoihin ku chaos spawn ilmesty kauppoihin, joten tuo ei vastaa ihan nykyistä maalaustaitoani mutta en ainakaan tuota huonommin maalaa nykyään =)
Blood for the bloodgod!