"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: Defiler, uskoisitteko?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Teräratas
Valvoja

40k: Defiler, uskoisitteko?

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

http://personal.inet.fi/private/jkarki/ ... CN0724.JPG
http://personal.inet.fi/private/jkarki/ ... CN0725.JPG

Kuvat ovat isoja, mutta sitävartenhan meillä on nopeat yhteydet...

Eli Scratchbuild defiler on kyseessä, figu on melkoisen iso, enpä vain tajunnut pistää mitään viereen... Voisi kuitenkin huoletta ampua rhinon takaa, sen verran on korkeutta. Riittävän suuri 54mm skaalan drediksi kuitenkin. (Ihan niinkuin Inquisitorissa kukaan haluaisi vastaansa kaaosdredin.. :) )

En voi ottaa kunniaa rungon osista kokonaan itselleni, ne päätyivät jossain hämärässä nettikaupassa haltuuni joskus aikoja sitten. Kädet, jalat, aseet ja kaikki pintatilpehööri minun askartelemaani. Maalaus kesken, kuten kaikissa muissakin figuissani aina.

Mutta varsinainen kysymys, uskoisitteko tuon suosiolla defileriksi?
Viimeksi muokannut Teräratas, To 01.01.2004 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frenzy
Viesti:

moi

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

ensinnä tilee dredi mieleen...mutta jos sanot niin... kyllä minä ainakin antaisin käyttää, ihan kivasti tehty.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Teräratas
Valvoja

Re: moi

Terminator kirjoitti:ensinnä tilee dredi mieleen...mutta jos sanot niin... kyllä minä ainakin antaisin käyttää, ihan kivasti tehty.
Jep, se onkin käytännössä n. 2x dredin kokoinen "isoveli".
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Miten niin defiler ?!? Toihan on vaan isompi dredi !!! Miks kukaan ei tee semmosta 'kunnon' defileria... Mut ihan hienohan tuo on, jos sitä kysytään.
:)
Work out, in case future happens.
Mi_Py

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

Muuten ihan hieno mutta tuo hylsy en pidä siitä sen olisi voinut maalata ja koristella ja jossain näkyi ihan paljasta muovia
Teräratas
Valvoja

Re: 40k: Defiler, uskoisitteko?

Teräratas kirjoitti: Maalaus kesken, kuten kaikissa muissakin figuissani aina.
Eli sitä ei ole maalattu, tai siis on, mutta se on sittemmin purettu ihan alkutekijöihinsä ja koottu uudelleen.

edit: Ja kaunishan se ei edes yritä olla, vaan näytää juuri siltä, että se on hitsattu kasaan vaikka mistä. Siihen voi liimailla kaikki turhat bitsit, mille ei muuta käyttöä keksi :)
MYYRÄ

Viesti Kirjoittaja MYYRÄ »

tuo "me to you" kyltti on vähän hassun näköinen, maalaappa se ja myös se hylsy kunhan jaksat. Figun ilmettä parantaisi myös paljon (?) se jos saisit sille myös samanlaisen oikeanpuoleisen käden sinne alas.
Teräratas
Valvoja

MYYRÄ kirjoitti:tuo "me to you" kyltti on vähän hassun näköinen, maalaappa se ja myös se hylsy kunhan jaksat. Figun ilmettä parantaisi myös paljon (?) se jos saisit sille myös samanlaisen oikeanpuoleisen käden sinne alas.
Juu, maalia pintaan jossain vaiheessa, nyt on vain taas maalattavien nappien jono venynyt törkeän pitkäksi... Ja konvertointi on paljon mukavampaa puuhaa.

Toinen "käsi" on tosiaan vähän hakusessa, valitettavasti tuollaisen askarteleminen peilikuvaksi on aika tuskaa, ellei sitten rautalankojen päälle stuffista itse yrittäisi tehdä. Tai sitten vain joku muu hieman vastaava raaja sinne... Tuo tosiaan on vähän ikuisuusprojekti, kun en oikeasti tuota varten viitsi mitään bitsejä hankkia, mutta jos nyt sattuu sopivia ylijäämiä tulemaan, niin tuohonhan ne päätyvät. Miltähän joku FB:n kaaosbanneri(tai pari) näyttäisi katolle asennettuna...? Jalatkin ovat turhan töpöt, pitäisi joskus kaivella työkalupakkia, ja tehdä niistä vähän hienommat. Pultteja ja sähköjohtoja, niillä saa ihmeitä aikaan. Ehkä.

Hylsy on muuten RK7.62:n hylsy, joten sehän antaa vähän mittakaavaa tuolle, samoin kuin tietysti marauderin kilpi ja kallotkin.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Komea! Yksi jäi hämäämään: nuo jalat. Seisoo aikas sanoisinko tönkösti. Eli voisiko jalkoja hieman siirrellä, vaikka eteenpäin toista jalkaa tai sitten kaartaa kumpiakin että olisi hieman kumartunut?

Todella hieno muuten!
niih.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

[quote="Teräratas¨]
Eli Scratchbuild defiler on kyseessä, figu on melkoisen iso, enpä vain tajunnut pistää mitään viereen... Voisi kuitenkin huoletta ampua rhinon takaa, sen verran on korkeutta. Riittävän suuri 54mm skaalan drediksi kuitenkin. (Ihan niinkuin Inquisitorissa kukaan haluaisi vastaansa kaaosdredin.. :) )
Mutta varsinainen kysymys, uskoisitteko tuon suosiolla defileriksi?[/quote]
On se oikee hianompi... Sori mut mun mielest näin o... Mut o toiki iha hiano....
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Teräratas
Valvoja

Hatebreeder the Unliving kirjoitti: On se oikee hianompi... Sori mut mun mielest näin o... Mut o toiki iha hiano....
Olen kyllä ihan samaa mieltä kanssasi :) Sitä oikeaa ei kuitenkaan tunnu saavan mistään alle 10e budjetilla...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”