Sotavasaran kirjoituskilpailu - kilpailusta keskustelu tänne
Sotavasaran kirjoituskilpailu - kilpailusta keskustelu tänne
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=18181
Täällä keskustellaan sitten kilpailun käytännön puolesta, ja saa täällä karata lievästi OT:kin. Mutta kaikille, onnea kisaan ja laitetaan näppäimistö laulamaan jotta saadaan mukavaa lukemista :).
Täällä keskustellaan sitten kilpailun käytännön puolesta, ja saa täällä karata lievästi OT:kin. Mutta kaikille, onnea kisaan ja laitetaan näppäimistö laulamaan jotta saadaan mukavaa lukemista :).
Vruum! Eli mitenkäs on, stoori pitää otskoidakin, vai?
Siis esim näin:
Pekan seikkailut muumimaassa
Pekka oli ensimmäistä kertaa muumimaassa. Hän meni tapaamaan Nuuskamuikkusta ja muita muumimaan asukkaita...
Siis esim näin:
Pekan seikkailut muumimaassa
Pekka oli ensimmäistä kertaa muumimaassa. Hän meni tapaamaan Nuuskamuikkusta ja muita muumimaan asukkaita...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Sinulla on ehkä Word - muilla ei välttämättä. Toisekseen, olen säännöt jo postannut - niihin oli mahdollisuus vaikuttaa aiemmin, mutta nyt noilla mennään. Eli säännöt eivät muutu miksikään ilman todellä hyviä perusteluja! Ottakaa tai jättäkää.huussi kirjoitti:mitä tulee tarinan pituuteen, miun mielestä vois olla joku 1 sivu wordilla,,,siinä pystyisi paremmin erottelemaan, että saako kirjoitettu noin lyhyelle pätkälle juontakin.
No kyllähän nyt FB:ssä ja 40k:ssa on sen verran kaiken lasita krääsää ja muuta, että sieltä löytyy kuitenkin kaikille jotain omaansa. Ja jos ei esim. osaa kirjoittaa 40k:sta niin kirjoittaa FB:stä. Sen ei välttämättä muuten tarvitse FB:hen kai liittyä, kuin että siinä on sitten saksan tuntuisia nimiä ja pari kertaa lausutaan Sigmar. Siinä se.
Näin se minulla ainakin muotoutuu... 
Mi-mi-mi-MITÄ!?!? Ihanko on totta tuo!? Voi luoja, GW on rakkain ystävämme, hallalujah!Grond kirjoitti:Ja jälleen lisätietoa: Palkintojakin on luvassa. GW Helsinki on lupautunut lahjoittamaan voittajille lukemista, eli kumpaankiin sarjaan on tulossa kirja palkinnoksi. Eli suurkiitokset Kristerille ja GW:lle.
edit\\ Jaa että helsingin GW... Minä jo ennätin luulla että joku Gav olisi iskenyt ja sanonut että voittaja vois nyt sitten saada Black Lobraryn kirjallisuutta.
Viimeksi muokannut Rune, Su 04.01.2004 22:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kyllä, palkintojakin on tulossa :). Kiittäkää Kristeriä joka järjesti asian.
Laitetaan väliaikatiedotuksena, että FB-puoli on jo vankasti avattuna, eli useampikin kuin yksi kirjoitus on saapunut perille. 40k-osio odottelee ensimmäistä nopeaa.
Ajattelin, että kääntelen noita hmtl-muotoon (eli nettisivuksi) sitä mukaa kuin saapuu perille, ja laitan käännöksen näkyviin ainoastaan kyseiselle kirjoittajalle väliaikaissivulle (ja ei, ei tarvitse minulle kertoa, kuinka satunnaisgeneroimalla yritetään saada ladattua sivusto läpi - katsotaan onnistuuko joku innokas). Eli nopeat osallistujat saisivat tätä kautta mahdollisuuden korjailla mahdollisia kirjoitusvirheitä/tms muuta pientä - isoihin muutoksiin ei olisi mahdollisuutta. Tällä, mahdollisesti, vältettäisiin se, että 90% teksteistä tulee minulle 31.1. klo 23.59.
Laitetaan väliaikatiedotuksena, että FB-puoli on jo vankasti avattuna, eli useampikin kuin yksi kirjoitus on saapunut perille. 40k-osio odottelee ensimmäistä nopeaa.
Ajattelin, että kääntelen noita hmtl-muotoon (eli nettisivuksi) sitä mukaa kuin saapuu perille, ja laitan käännöksen näkyviin ainoastaan kyseiselle kirjoittajalle väliaikaissivulle (ja ei, ei tarvitse minulle kertoa, kuinka satunnaisgeneroimalla yritetään saada ladattua sivusto läpi - katsotaan onnistuuko joku innokas). Eli nopeat osallistujat saisivat tätä kautta mahdollisuuden korjailla mahdollisia kirjoitusvirheitä/tms muuta pientä - isoihin muutoksiin ei olisi mahdollisuutta. Tällä, mahdollisesti, vältettäisiin se, että 90% teksteistä tulee minulle 31.1. klo 23.59.
No, tarkoitus oli että kirjoitetaan suomeksi. Itse luen engliskaa yhtä hyvin kuin ensimmäistä kotimaista, mutta täytyy ottaa kaikki potentiaaliset osallistujat huomioon. Eli jos ei ole kielirajoitteisuutta, kirjoitetaan suomea. Jos on, kysytään The Captainilta apua.Trollkin kirjoitti:Hmmm...
Vai kirjoituskilpa.
Minä työstän tuossa juuri yhtä 40K-stooria.
Tosin englanniksi.
Uskallanko lähettää ?
- ankara halla
- Valvoja
Itseasiassa jo eilenillalla työstin raakileversion tuota 40k puolta varten mutta en lähettänyt sitä koska aikaa on vielä ja tuskin se teksti hiomalla ainakaan huononee.
Tosin jos sitä voisi sitten vielä muokata lähettämisen jälkeenkin niin voisin toimittaa tarinan nykyisen version vaikka samalla sekunnilla
Tosin jos sitä voisi sitten vielä muokata lähettämisen jälkeenkin niin voisin toimittaa tarinan nykyisen version vaikka samalla sekunnilla
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Tietysti - mitä valmiimpana minulle, sitä vähemmän minun täytyy noita html-tiedostoja enää käsitellä :). Mutta viimeiseen hetkeen asti on mahdollisuus omia tekstejään muokata, joko ilmoittelemalla minulle muutoksia noihin html-versioihin, tai ihan sähköpostilla. Kun olen lupautunut tämän järjestelypuolen hoitamaan, niin se tehdään sitten kunnolla :). Eli saa laittaa tekstejä tulemaan sitä mukaa kuin itse siltä tuntuu. Väliaikatietona, molemmat sarjat ovat jo saaneet osallistujia - lisää odotetaan.
- ankara halla
- Valvoja
Jep. Lueskelen tekstin vielä läpi pari kertaa tässä viikolla ja pistän sitten tulemaan mielestäni valmiin version. On tosiaan hyvä, että muokkasmahdollisuus on olemassa vielä jälkikäteenkin.
P.S. Ja kiitokset Kritserille palkinnoista! (unohtui edellisestä viestistä
)
P.S. Ja kiitokset Kritserille palkinnoista! (unohtui edellisestä viestistä
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
Andromedus
-
Pikku-Oskari