Paras Eldareitten phoenix lord?
Paras Eldareitten phoenix lord?
Niin elikä mikä olis teidän mielestä paras phoenix lord? Omasta mielestäni se olis Fuegan, mutta Asurmenkin antaa ihan kovan vastuksen.
-
Musta Setä
ja vielä päälle re-rollit dire swordilla ja -1 hyökkäys valitsemalle äijälle.
Asurmen on mielestäni ainakin tyylikkäin, ja sen ainakin itse valitsisin...joskin hänellä on varmaan vaikeinta saada pisteet takaisin, jos ei kohtaa chaos lordia jo alkupelistä ja saa sitä nitistettyä (ei asurmen mikään vauhdin hurma ole tappamisessakaan). Mutta eipähän kuolekkaan. Ja vastustajan ärtymys on varmaa.
Asurmen on mielestäni ainakin tyylikkäin, ja sen ainakin itse valitsisin...joskin hänellä on varmaan vaikeinta saada pisteet takaisin, jos ei kohtaa chaos lordia jo alkupelistä ja saa sitä nitistettyä (ei asurmen mikään vauhdin hurma ole tappamisessakaan). Mutta eipähän kuolekkaan. Ja vastustajan ärtymys on varmaa.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
Kuulostaa erinomaiselta kaverilta jumittamaan porukkaa lähitappeluun, jotta sitten voi kävelyttää wraithlordit closiksen takana suojassa tappamaan kaikki...Musta Setä kirjoitti:ja vielä päälle re-rollit dire swordilla ja -1 hyökkäys valitsemalle äijälle.
-
Musta Setä
Sitähän se on, vastustaja ei rupea kiljumaan mistään niin paljon kuin Asurmenistä johonkin 450pt.+ chosen-ryhmään, joka muuten hakkaisi koko eldar-armeijan halki poikki ja pinoon, ja se vain jumittaa koko ryhmän paikalleen kun kumpikin puoli on fearless ja tappaa yhden vuorossa ja siihen ei saa mitää jälkeä aikaan. Siinä pahinkin khornisti rupeaa parkumaan kun mehukkaita eldareita olisi parin metrin päässä tarjolla mutta älypäät berserkkerit vain hakkaavat vahingoittumatonta phoenix lordia...
joka ei maksakkaan kovin montaa pistettä (halvin 'nixlordi).
Eli minun vastaukseni on kyllä Asurmen tähän (ei ole niin dillen näköinen figukaan kuin parilla muulla phoenix lordilla...).
Eli minun vastaukseni on kyllä Asurmen tähän (ei ole niin dillen näköinen figukaan kuin parilla muulla phoenix lordilla...).
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
Minä väittäisin kovimmaksi feeniksherraksi Baharrothia. Strenght 4, power weapon ja sustained assault on vaan niin järkyttävän bhyvää. Vielä kun tämä yhdistetään aina yhtä hyödylliseen jump packiin niin hyvä tappokone on syntynyt.
Boonuksena Baharrothin voi tarvittaessa deep straikata, jos on tarvetta S4 ap5 ordnance blastille.
Boonuksena Baharrothin voi tarvittaessa deep straikata, jos on tarvetta S4 ap5 ordnance blastille.
On Asurmen kieltämättä erinomainen sen 3+ invun kanssa. mutta minun mielestä pelottavinta siinä on sen defend ability.
Tehokkain on minä luulen tuo Maugan Ra, taitaapi olla ainoa "ei close combat tyyppi" vaikka onhan se siinäkin aika hirmu.
Tehokkain on minä luulen tuo Maugan Ra, taitaapi olla ainoa "ei close combat tyyppi" vaikka onhan se siinäkin aika hirmu.
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.