"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer armies: Far North

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Taidanpa minäkin spämmätä (taas kerran): Kaikki raajat kattoa kohti.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

*laittaa kädet ylös*
Voisin osallistuu.
Sword of Väinämöinen: 50pts
This is the legendary sword of Väinämöinen, the great legendary hero of the finns. Because every finnish warrior has read Kalevala, it inspires them to do great deeds
This mighty item gives +1 S and +1 I. If the bearer joins a unit, the unit is fearless as long as the bearer is alive. Every finnish unit within 6 inches may re-roll any failed psychology test once. However, if the bearer is slain, every finnish unit within 6 inches must take an panic test. If the finnish which the carrier was in loses the combat, they must fall back immidetely.

Joo nyt vähän laiton paremmaksi tuon(siis en stateilta). Hei kamoon, kattokaa noita mun yksiköitä jota on tuolla takana(savolaiset, nuijasotalaiset, palopommin heittäjät)
Viimeksi muokannut Andromedus, Pe 02.01.2004 13:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Argh. En nyt taas kerran jaksanut lukea koko ärmylistaa, mutta eihän tästä ole tulossa sellanen "joka armeijan parhaat yksiköt"-koostearmy?
hieman on tullut sellanen fiilis, että tässä on vähän jokaisesta armystä parhaimpien yksiköiden "kopioita" ja silleen, eli kuinka tämä on tasapainossa koko muun FB-mailman kanssa? No, tästä tasapainoisuudesta saadaan varmaan tapella sitten, kun koko ärmylist on valmis, niin sitä sitten päästään viilaamaan.
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

Mielestäni tämä pitäisi tehdä niin että Runen yksiköt ovat pohjana, ja niihin lisäillään Runefangin unittien statseja(niitä joita Rune ei ole tehnyt vielä)

ps. Menninkäiset scouttaamaan suomen armeijaan

EDIT: *Käsi ja 3 sormea ilmaan*
I'm a pacifist on acid trip.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Eli ihmiset tahtovat sekoituksen näistä. Mimmoisen sekoituksen tahdotte näistä? ;) Nyt en ainakaan aio ottaa mitään itsevaltiutta täällä, että siitä ei enää ole vaaraa. Minä itse ajoin tällä takaa, että esim. peasanteista tehdään sitten sellaisia, että Runefangin porukalta otetaan jotain, ja minun porukaltani joku ehdotus ja sitten liitetään ne yhteen. Mutta millä lailla, haluaisin nyt sitten niitä ehdotuksia, tai sitten voisin ottaa tietysti myös kylmästi ja sekoitella näitä niin miten minusta olisi järkevää... Mutta se ei taas ole hyvä ajatus, porukasta tulisi nopeasti aika epätasapainoisia.

edit\\ Joo, no minulla menee taas sitten se puolisen tuntia säätämisessä, maltatteko hetken... ;) Warrior antoi hyvän ehdotuksen. Katson mitä voin tehdä, sitten niistä voidann tapella erikseen.
Viimeksi muokannut Rune, Pe 02.01.2004 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Warrior kirjoitti:
ps. Menninkäiset scouttaamaan suomen armeijaan
Juuri näin!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Warrior

Niille jonkinlainen erikoisuus, sanotaan vaikka 'Sneaky Stealers', jolla voivat rosvota sankareilta magic itemeitä(yhden kerran voi yrittää per sankari), tietysti random esineen
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Rune kirjoitti:Eli ihmiset tahtovat sekoituksen näistä. Mimmoisen sekoituksen tahdotte näistä? ;) Nyt en ainakaan aio ottaa mitään itsevaltiutta täällä, että siitä ei enää ole vaaraa. Minä itse ajoin tällä takaa, että esim. peasanteista tehdään sitten sellaisia, että Runefangin porukalta otetaan jotain, ja minun porukaltani joku ehdotus ja sitten liitetään ne yhteen. Mutta millä lailla, haluaisin nyt sitten niitä ehdotuksia, tai sitten voisin ottaa tietysti myös kylmästi ja sekoitella näitä niin miten minusta olisi järkevää... Mutta se ei taas ole hyvä ajatus, porukasta tulisi nopeasti aika epätasapainoisia.

edit\\ Joo, no minulla menee taas sitten se puolisen tuntia säätämisessä, maltatteko hetken... ;) Warrior antoi hyvän ehdotuksen. Katson mitä voin tehdä, sitten niistä voidann tapella erikseen.
Mulle on ihan sama kunhan niistä tulee mahdollisimman tasapainoisia ja niistä ei saa tulla juustoja.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Nääh... Menninkäisiä.. Ei ainakaan minun makuuni sovi.
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

En nyt koko ketjuu viitti lukea (alkuahiukan). Niin en nähnyt näille omaa special Characteria enkä sitä joulupukkia (Tai sitten olin sokea), joka voisi olla näiden special Characteri :D
Icar0s

Malboro kirjoitti:En nyt koko ketjuu viitti lukea (alkuahiukan). Niin en nähnyt näille omaa special Characteria enkä sitä joulupukkia (Tai sitten olin sokea), joka voisi olla näiden special Characteri :D
Me ollaan tekemässä tätä aika vakavasti, joten joulupukki on (kai) hylätty.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Warrior

Menninkäinen 7pts/model
Unit size: 5-10

WS BS S T W A I LD
-2---3--2-2-1-1-5-6

-May be equiped with slings(1pts. per model)

Special Rules: Sneaky stealers, niitä muita suomen erikoisuuksia joita en muista, small

Sneaky stealers
When a unit of menninkäinen is 5'' or less from enemy character, they can try to steal a magic item from it. They steal a random m. item on a roll of 5, and if you get 6, you can chose witch item they steal.
Works only once...nyt loppui ajatus, mutta vain kerran per hero

Small
-1 osumiseen kun ampuu menninkäisiä

EDIT: Unohtui tietty scout ja skirmish
Viimeksi muokannut Warrior, Pe 02.01.2004 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rune
Peliporukkavalvoja

Se ON hylätty jo pitkä aika sitten. Sitten, haluatteko että Finnish peasanteille laitetaan spec. ruleksi tuo Defend your own torppa and räme, vai jätetäänkö pois? Tähän viestiin edittaan sitten myös muut kysymykset noista yksiköistä, jotenka olkaa tarkkoina. Ja itse en ole oikein Menninkäisten kannalla...
#Ostium

Warrior

Kyllä se torpan ja rämeen puolustus pitää olla.
Icar0s

Warrior kirjoitti:Kyllä se torpan ja rämeen puolustus pitää olla.
Sieltä se tuli!
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Lupaavalta vaikuttaa. Lista vaikuttaa ihan hyvältä, varsinkin kaikki suomalaiset teema-yksiköt. Klooneja tuntuu tosiaan olevan jonkun verran, ja ne olisi hyvä poistaa/muuttaa jos meinaa GW:lle listan lähettää. Pitäisiköhän tämmönen tehdä 40k:hon myös?

//AAARGH! Pää hajoaa noihin hymiöhin! : ) kuuluisi olla hymy, ei mikään virnistys. Hymiöt siis poistettu tuosta viestistä.
Rune
Peliporukkavalvoja

Nyt on uudistettu core lista, valituksia otetaan mielellään vastaan. Ja menninkäiset ovat vähän varalla vielä, aika varauksella suhtaudun niihin. Kun se idea on niin helppo korvat kaikella muulla vähän järkevämmälläkin. Mutta antakaa palautetta uudesta listasta.
#Ostium

Warrior

Mielestäni ei loisia, koska eihän suomella ole varaa uhrata ihmisiä, ja peasantitkin ovat jo vähän sellaista uhrattavaa.
Icar0s

Mut eikös loisten tilalle vois laittaa noi menninkäiset??? Ne nyt aina voi uhrata taistelussa kuin taistelussa.
Rune
Peliporukkavalvoja

Mmh, vi ska vähän se... Minä itse ainakin pidän hyvinkin paljon loisten ajatuksesta. Sopii suomen siihen fluffiin, mihin aikaan tämä nyt periaatteessa sijittuisi. Silloinhan porukkaa käytännössä asui toisten ihmisten saunoissa ruoka palkalla töitä tehden. Eivät ole itseasiassa minun makuuni yhtään hullumpi idea. Kun alussa ajattelin jo tuota svenka slave ideaa, mutta tämä korvaisi sen sopivasti. :D Eikö loiset tosiaankaan ole hyvä ajatus?
#Ostium

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”