Warhammer armies: Far North
Yhyy....Rune kirjoitti:Eikä reagoida vieläkään. Unit tyypit on jo päätetty, sori. Mitään ei poisteta (paitsi vaunu joskus ehkä mahdollisesti, mutta ei sitäkään) eikä varsinkaan mitään tule enää lisää. Nyt keskitytään nykyisiin yksiköihin. Elikkä haukkukaa listaa ihan sydämmenne kyllyydestä! Nyt on vapaus siihen!(mutta hyvillä perusteluilla, ja miten muuttaisitte)
Mut naiset olis ollu mun mielest just hyvä tähän armeijaan...noh ei sen väliä. You're the boss rune...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
No en varsinaisesti, mutta jos sen haluat niin laittaa...Nightwish kirjoitti:Yhyy....Rune kirjoitti:Eikä reagoida vieläkään. Unit tyypit on jo päätetty, sori. Mitään ei poisteta (paitsi vaunu joskus ehkä mahdollisesti, mutta ei sitäkään) eikä varsinkaan mitään tule enää lisää. Nyt keskitytään nykyisiin yksiköihin. Elikkä haukkukaa listaa ihan sydämmenne kyllyydestä! Nyt on vapaus siihen!(mutta hyvillä perusteluilla, ja miten muuttaisitte)
Mut naiset olis ollu mun mielest just hyvä tähän armeijaan...noh ei sen väliä. You're the boss rune...
Ja ChildGamez, olisihan tuo periaatteessa ihan järkeväkin, mutta minä ainakin tahtoisin näistä sentään jollain tavalla hallittavia yksiköitä. Että nämä saisi toimimaan periaatteessa sillä tavalla kuin haluaa, mutta tottakai takaiskuilla. Tuolla sinun tyylilläsi homma menisi aikapitkälle arpomiseksi. Tosin mitä muut ovat mieltä? Minusta ei välttämättä toimisi...
Nightwish, listaa ei saa koskaan hyväksyä niinkuin se nyt on. Sinun täytyy (tämä on nyt käsky
edit\\ Nyt käykääpäs katsomassa tuota listaa. Kun vaihdoin känniläisten statsit normi ihmisen mittapuulle, niin se 15 pistettä alkaa olla jo vähän liikaa. Kun alkomahoolit eivät niitä pelasta vieläkään. Ja vieläkin mielipiteitä sille vedelle --> oulelle, mitä spessua tahdotte siihen?
Viimeksi muokannut Rune, La 03.01.2004 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
ChildGamez
Juu Rune ymmärrän et tympis enää lisäillä ennenku noi ovat hiottuja timanttejaRune kirjoitti:Eikä reagoida vieläkään. Unit tyypit on jo päätetty, sori. Mitään ei poisteta (paitsi vaunu joskus ehkä mahdollisesti, mutta ei sitäkään) eikä varsinkaan mitään tule enää lisää. Nyt keskitytään nykyisiin yksiköihin. Elikkä haukkukaa listaa ihan sydämmenne kyllyydestä! Nyt on vapaus siihen!(mutta hyvillä perusteluilla, ja miten muuttaisitte)
Viimeksi muokannut ChildGamez, La 03.01.2004 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En minä sydämeen lyökään, vaan suoraan rintaan ja jalat muusiksi.
Ruutiaseet on pistetty pannaan, ja jos niitä alkaisin tänne laittamaan niin saisin itse tapparasta aika varmasti vaikka minne. Ihmiset eivät vain tykkää ajatuksesta, enkä oikein minäkään. Anteeksi kovasti, vaikka idea ihan hyvä olikin. Mutta ei oikein tunnu sopivan. Jossain appendix listassa voisi ollakkin, mutta ei nyt näin täällä.
Kyllähän toi lista mulle käy erinomaisesti paitsi tietysti olis ehkä hyvä vääntää vielä enklannin kieliset nimet.. Ja suomenlippua ei tod voi ottaa koska sitä ei vielä about tohon aikaan ollu..ja lappalaisillakin on oma. Joku banner of north tai jotain... Ja kiitos taikarummusta ^_^
Edit: Ja btw.. shamaaneilla on sitten staffin sijasta taikarummut kädessä..ei niillä mitään staffeja ollu. [toi the taikarumpu voi olla the magical taikarumpu
]
Edit: Ja btw.. shamaaneilla on sitten staffin sijasta taikarummut kädessä..ei niillä mitään staffeja ollu. [toi the taikarumpu voi olla the magical taikarumpu
Viimeksi muokannut Eraphion, La 03.01.2004 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
21....he hee....oliks toi blondi testikääpiökuningas kirjoitti:Entäpä sitten koivuhalot?
Tai kääpiöt? Selviä hämäläisiä...
Sori jos olen ihan off-topic tai tästä on keskusteltu jo mutta katsokaapa piruuttanne montako sivua tässä topikissa on...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
-
ChildGamez
Eli jätät mut ovelasti sätkimäänRune kirjoitti:En minä sydämeen lyökään, vaan suoraan rintaan ja jalat muusiksi.Ruutiaseet on pistetty pannaan, ja jos niitä alkaisin tänne laittamaan niin saisin itse tapparasta aika varmasti vaikka minne. Ihmiset eivät vain tykkää ajatuksesta, enkä oikein minäkään. Anteeksi kovasti, vaikka idea ihan hyvä olikin. Mutta ei oikein tunnu sopivan. Jossain appendix listassa voisi ollakkin, mutta ei nyt näin täällä.
-
ChildGamez
NOOOO!O!O!OOOOO!!!! älä murskaa mua ja pistä mun lempi armeijoita vastakkain (hei hetkinen......mielenkiintoista.......heh) heh he hehe heeeeehehehehehehee muuauaaaaaahahahhahahaha!!!!!Eraphion kirjoitti:Uskoisin että lähempänä far northia on chaos dwarffit jotka ei välttämäti tykkää finskojen hajusta
(ihan sama)
2nd editionia ei koskaan tule olemaan, ei ainakaan niin että minä ottaisin siihen osaa. Tämä oli jo sellainen koettelemus että itkettää...
Mutta jos ei tosiaankaan tule mitään ehdotuksia enää esim. viinaksien parantamiseksi (vedestä on tullut sanomista), niin voisin sanoa että se on siinä. Mutta kun se ei ole. Laukokaa nyt hyvät ihmiset sitä kritiikkiä! Ja tsättäilyä tulisi vähentää, ehkä. Muuten saattaa mennä koko roska lukkoon.
Muuten, miten tehdään playtestin kanssa? Otetaanko vaikka sillätavalla, että peliporukoissa jokaiselle kaupungille/porukalle annetaan haasteeksi testata yksi tai useampi peli vaikka paperilapuilla, kirjoittaa selkeä selonteko armeijalistastaan, vihollisen armeijalistasta, testipelin kulusta ja niistä yksiköistä, jotka itse koki täysin turhiksi, joita ei käyttänyt (miksi ei käyttänyt) ja mitä hänen mielestään tulisi muuttaa listassa pelaamisen jälkeen. Mikä yksikkö oli mahdollisesti juusto? Olisiko mahdollista vai meneekö jo vähän vaikeaksi? Minusta sillä tavalla saataisiin keskeneräistäkin listaa testattua aika kivasti.
Muuten, miten tehdään playtestin kanssa? Otetaanko vaikka sillätavalla, että peliporukoissa jokaiselle kaupungille/porukalle annetaan haasteeksi testata yksi tai useampi peli vaikka paperilapuilla, kirjoittaa selkeä selonteko armeijalistastaan, vihollisen armeijalistasta, testipelin kulusta ja niistä yksiköistä, jotka itse koki täysin turhiksi, joita ei käyttänyt (miksi ei käyttänyt) ja mitä hänen mielestään tulisi muuttaa listassa pelaamisen jälkeen. Mikä yksikkö oli mahdollisesti juusto? Olisiko mahdollista vai meneekö jo vähän vaikeaksi? Minusta sillä tavalla saataisiin keskeneräistäkin listaa testattua aika kivasti.
-
ChildGamez
Minä ja mun kamu(täs vieressäni) ollaan aika aloitteloita kyl mutta osataan ihan kunnol pelata ja testata et me voitas ilmottautuu testaan closiksessa (CHAOSta vastaan) koska ruutia ei hyväksytä (!
!) niin army on aikalailla lähitaistelu painottenen joten siin ois kunnon haaste.
Annas viel Rune siunaukses hommalle niin alotetaan vaikka heti ja anna neuvo mitä unitteja haluaisit testattaan closikses?
Annas viel Rune siunaukses hommalle niin alotetaan vaikka heti ja anna neuvo mitä unitteja haluaisit testattaan closikses?
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
No ottakaa testiä ihan niin paljon kuin huvittaa, kaikilla on tuli vapaa tämän asian kanssa. Kunhan tulee järkevää sanottavaa niistä yksiköistä (lue edellinen viestini), eikä mene 'kyl nää ihan hyvin pärjäs. Ei mulla muuta'. Sellainen ei auta pahemmin.
Eraphion: Loiset olivat joskus (milloinka lieneet olleet, 1600?) suomessa periaatteessa kai kaikkein alimpia arvoasteikossa. Nämä asuivat talonpoikien saunoissa auttaen pelloilla ja koriaskareissa ruokapalkalla, ja että oli jossain missä nukkua. Perheeseen heitä ei kai pahemmin otettu mukaan, mutta oli halpa palkkalainen joka tyytyi vähään. Nämä ovat sitten niitä vehkeitä. Näistäkin on kekustelu jossain kyllä.
Eraphion: Loiset olivat joskus (milloinka lieneet olleet, 1600?) suomessa periaatteessa kai kaikkein alimpia arvoasteikossa. Nämä asuivat talonpoikien saunoissa auttaen pelloilla ja koriaskareissa ruokapalkalla, ja että oli jossain missä nukkua. Perheeseen heitä ei kai pahemmin otettu mukaan, mutta oli halpa palkkalainen joka tyytyi vähään. Nämä ovat sitten niitä vehkeitä. Näistäkin on kekustelu jossain kyllä.