"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pebeo Deco- maalit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Pebeo Deco- maalit

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Onko kukaan kokeillut maalata näillä figuja? Kyseessä on ranskalainen akryylimaali jolla on ainakin ihan hyvä maalata maastoa. Varsinkin kun kyseinen maali käy hyvin myös kipsin maalaamiseen. Maali vaikuttaa kyllä hieman paksulta joten sitä on varmaankin pakko laimentaa vedellä jos meinaa figuja maalata.
iiro_88

Viesti Kirjoittaja iiro_88 »

Minulla sattuu yksi purkki sitä kyseistä maalimerkkiä olemaan.Valkoista maalia se purkkini on.Figuja olen sillä vähän maalaillut ja eroa en ole huomannut verrattuna citadelin maaleihin... On se vähän paksumpaa joten sitä kannattaa tosiaan vedellä ohentaa.Ohentaminen ei ole vaikuttanut maaliin lainkaan eli maali on pysynyt ennallaan...on vain tietysti löysempää.Sekoittaminen toisiin maaleihinkin näytti onnistuvan myös.Jos nämä maalit myös muilla toimivat jotka ovat tätä käyttäneet ja hyväksi todenneet niin kannattaa ruveta näitä ehkä vähän ruveta ostamaan.
Kaikissa purkeissa on 45 ml ja purkki maksoi 4€ liikkeestä josta minä sen ostin.Toisin kuin citadelin purkit joissa on 12ml ja maksaa 2,5€... eli säästöä tulee aika paljon jos nämä maalit toimivat yhtä hyvin kuin muiden valmistajien maalit...
In the name of God, impure souls of the living death shall be banished into eternal damnation. Amen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”