Harmaita Ritareita
Kyllä joo, nuo jaloissa olevat kirjoitukset voisi vetää samanvärisellä kullalla mitä noissa olkatoppauksissa on vedetty. Ja välit saisi niissä ainakin tulla todella selvästi esille. Mutta muuten, eivan tajuttoman hyvännäköisiä palikoita ovat kyllä. Alustoista ainakin tykkään ehdottoman paljon. Ja muutama kivan näköinen konversio näyttäisi olevan aseiden saralla. Mutta odottakaahan kun minun grey knightini pääsevät galleriaan...
Pääsette kuulkaas nauramaan kippurassa aivonne ulos. Itkettää ajatellakkaan omaa maalaustaitoani. (joka tuntuu olevan rapistumassa pois, figuni näyttävät kerta kerralta rumemmilta...)
No periaatteessa sinertävänähän se purppurainkki näkyy kun sitä laittaa vihreän päälle, kun punainen ja vihreä on vastavärejä.. Vai käytitkö inkkiä?
Itse tein vähän samalla reseptillä örkille ihoa jokin aika sitten. Nyt pitäis varmaan seuraavaksi hommaa tamya cleareja, et pääsis kunnolla kikkailemaan (välineurheilija puhuu).
Itse tein vähän samalla reseptillä örkille ihoa jokin aika sitten. Nyt pitäis varmaan seuraavaksi hommaa tamya cleareja, et pääsis kunnolla kikkailemaan (välineurheilija puhuu).
And they wonder how he dealt with stress so well..
Aivan...yhyy sniff sniff... oispa joku joka vois opettaa tuollaista maalaustaitoa ihan IRL , kun nettivinkit mitä saa niin eivät suoranaan kerro siitä miten kaikki suoritetaan =) No mutta figut eivät tuosta enää edes paremmiksi tarvitse maalata , tuo on jo muutenki aivan mauttoman tyylikästä ja mielestäni voittaa 'eavy Metallinkin ukkelit (IMHO). Oi kun joskus oppisikin tuollalailla maalaamaan (*ei uskalla edes koskea enää omiin figuihin ennenkuin oppii* perfectionisti kun olen).Aiheutat tässä mainitsemattomia itkunpuuskahduksia kun joku katselee sinun figujasi...
The distance between insanity and genius is measured only by success.
Joo, gleisasin violetilla inkillä, muutamia kertoja varoen.VJ kirjoitti: Vai käytitkö inkkiä?
Käytän ite aika paljon Tamyan Cleareja. Niillä saa metalleihin ja muihin erikoisefekteihin kivoja lisiä, mutta sellaseen glaze/blendaus/shading touhuun ne on melkeen kelvottomia rakenteesensa takia. Tiedät ehkä ku kokeilet, vähän vaikee selittää.
http://www.pbase.com/migsula/i_leclerc
tohon käytin oikeestaan pelkästään tamya cleareja valkosen primen, ja metalliväri kerroksen jälkeen.
☠️
No mä maalasin eka koko terän warhawk purplen ja boltgun metallin sekoituksella, highlightasin reunat, ja kohot lisäämällä edelliseen valkosta ja mithriliä. Sitte varjostin välit mustilla ja sinisillä inkki kerroksilla, kunnes näytti sopivalta. Itse asiassa ihan kelvolliselta sinällään jo tässä vaiheessa. Halusin kuitenki ne salamat. Sitten vaan vaalean sinisellä ohuita, reunoilta rosoisia, aika vetisiä viivoja, ja niitten päälle vielä ohuempia valkosella.LarZal kirjoitti:kerroppa, jos viitsit, että miten olen nuo salamat tehnyt?
omasta powerswordista tuli niin säälittävän suttuisa, että olisi tuo metodi olisi kiva oppia, joten, Miten?
☠️