Eli kysymys kuuluu:
Onko mitään syytä sille (siis fluffillisesti), että Ultramarinet eivät suostuisi toimimaan Grey Knightien ja/tai Inquisitorien kanssa?
Ultramarinet ja Grey Knightit
Ultramarinet ja Grey Knightit
There is only one thing in life for sure:
You kill people...WAAGH!!!
Re: Ultramarinet ja Grey Knightit
Minun tietääkseni ultrat ovat sieltä reippaimmasta päästä, jos inkvisiitio haluaa tulla mukaan pyörimään. Viimeisenä kai ultria mistään epäkelvollisesta puuhastelusta epäiltäisiin?Draznik kirjoitti:Eli kysymys kuuluu:
Onko mitään syytä sille (siis fluffillisesti), että Ultramarinet eivät suostuisi toimimaan Grey Knightien ja/tai Inquisitorien kanssa?
Monella muulla chapterilla olisi varmaan paljon enemmän syytä harkita inkvisiiton kanssa yhdessä puuhasteluja.
No, tarkoitin tässä lähinnä sitä, että jonkun Ison Pahan uhatessa inkvisiitio tulee mukaan kuvioihin jeesaamaan. Tällaisesta avustahan jotkut chapterit saattaisivat jopa kieltäytyä. Mutta ilmisesti Ultrat eivät, vaan he vain yrittäisivät todistaa inkvisiitioolle, kuinka kovia ovatkaan. Vai?
There is only one thing in life for sure:
Näin minä tosiaan luulisin, noilla muilla chaptereilla kun on vaikka minkänäköistä jutta, mitä eivät varmaan inkvisiitoin kanssa haluaisi selvitellä, niin tuskin ovat innolla apua antamassa tai ottamassakaan.Draznik kirjoitti:No, tarkoitin tässä lähinnä sitä, että jonkun Ison Pahan uhatessa inkvisiitio tulee mukaan kuvioihin jeesaamaan. Tällaisesta avustahan jotkut chapterit saattaisivat jopa kieltäytyä. Mutta ilmisesti Ultrat eivät, vaan he vain yrittäisivät todistaa inkvisiitioolle, kuinka kovia ovatkaan. Vai?
Ultrianhan pitäisi olla viimeisen päälle kunnollisia, ja kaikiken oppien mukaisia marineita, niin tuskin heillä mitään syytä olisi inkvisiitiota pelätä. Eli eivätköhän olisi tosiaan innolla näyytämässä mallia GK:lle.
Mutta kommentoikoon nyt vielä joku, joka ultrien fluffin kunnolla tuntee... Minä olen enempi kaaoksen kätyreitä.