"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Green stuffin säilytys...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Jänkäkoira

Green stuffin säilytys...

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Siis missä kannattaa säilyttää green stuffia?
kylmässä?
kuumassa?
huoneen lämmössä?
kanteeko leikata sinine ja keltane irti toisistaa?

ps.tässä siis tarkoitan että missä gs säilyy parhaassa kunnossa(ei kovetu jne)? Ja kanteeko se pitää vaikka jossai rasiassa?
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Mi_Py

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

Itse pidän jääkaapissa muovi pussissa
jossa lukee ei saa syödä
ja en ole leikannut sinistä ja keltasta toisistaan irti
hyvin on säilynyt
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

GS kannattaa säilyttää pakastimessa.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Pakastin on paras, jääkaappi hyvä. Jotkut leikkaavat sinisen ja keltaisen osan toisistaan, mutta ei se ole pakollista. Sauma tosin kovettuu ajan kuluessa, mutta ei siinä kovinkaan paljoa GS:a mene harakoille.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Miulla on ainankin ihan hyvin säilyny huoneenlämmössä sellasessa muovikotelossa jossa tulee yleensä näitä metalliosia regiment bokseissa/squadeissa.
Miten niin pakasteessa? Eikös se jotenkin pilaannu silleen?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Andromedus kirjoitti:Miten niin pakasteessa? Eikös se jotenkin pilaannu silleen?
Päinvastoin. Kylmyys hidastaa kemiallisia reaktioita, mukaanlukien GS:n kovettumista.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Mie kun luulin että siihen tulee jääkiteitä jolloin sulaessa siitä tulis velliä.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Frenzy
Viesti:

moi

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

ramon laan sanoi conissa että jääkappi ja pakastin on hyviä paikkoja...
häntä uskon...
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Pakastin ei niinkään, vaan pikemminkin jääkaappi. Suositelen erotamaan ne 2 komponentia toisistaan, jos aikoo säilytävänsä sitä tavaraa kaueminkin :d.
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Jaahas. Nyt tuli uutta asiaa. Itse olen säilyttänyt green stuffia huoneenlämmössä. Mites on, jos sen laittaa pakastimeen, pitääkö sitä jäähdytellä miten pitkään ennen kuin sitä voi alkaa sekoittamaan ja muovaamaan? Luulisi että se kovettuisi?
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
MAnkka

Viesti Kirjoittaja MAnkka »

Meneekös toi GS helposti "vanhaksi" huoneenlämmössä? Mulla vaan siitä on lähteny se tahmasuus melkeen kokonaan, ku oon huoneenlämmössä säilyttäny varmaan 1½vuotta.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Nightbringer kirjoitti:Jaahas. Nyt tuli uutta asiaa. Itse olen säilyttänyt green stuffia huoneenlämmössä. Mites on, jos sen laittaa pakastimeen, pitääkö sitä jäähdytellä miten pitkään ennen kuin sitä voi alkaa sekoittamaan ja muovaamaan? Luulisi että se kovettuisi?
Empä osaa tarkkaa aikaa sanoa, mutta ei siinä kovin kaua kestä, niin että se on suht lämmintä. Itse pidän vaan osaa jääkaapissa, ja pientä osaa sitten ihan pöydällä minigrip puseissa, ettei tarttis aina ravata jääkaapille ja takas etsimään sitä tavaraa.
mummoankka kirjoitti:Meneekös toi GS helposti "vanhaksi" huoneenlämmössä? Mulla vaan siitä on lähteny se tahmasuus melkeen kokonaan, ku oon huoneenlämmössä säilyttäny varmaan 1½vuotta.
Huoneen lämmössä ton verra se säilyyki, yleinen käsitys tosin on ollu että gs:ä säilyy joku pari vuotta huoneen lämmössä, siis sellanen mikä on ostettu blisterissä games-workshopilta.
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Ongelmana on lähinnä se että siitä todellakin lähtee elastisuus kävelemään huoneenlämmössä.
Toinen ongelma joka tulee vastaan huomattavasti tätä nopeammin huoneenlämmössä on keltaisen ja sinisen yhtymäkohta joka kovettuu.......ja tämä kovettuma leviää sivuille päin.

Putit pakkaseen ja sillä hyvä.

M
"Kaulaparta huohottaja"
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Tuli hullu ajatus että mitä mahtaakaan tapahtua GS:lle jos sitä haluaa käyttää nopeasti pakkasesta, ja pistää sen amerikkalaiseen tyyliin mikroaaltouuniin... En viitsi kokeilla mutta kellään kokemuksia :D
niih.
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

HUONOSTI!
Jos sitä tarvitsee noin lyhyellä varotusajalla niin pari minuuttia pussissa vesihauteessa hoitaa homman kun GS ei jäädy kivikovaksi.

Tsemii ja maalaisjärkeä!!!!

M
"Kaulaparta huohottaja"
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Oikeesti se GS muuttuu käyttökelpoiseksi kun pitää sitä kädessä vähän aikaa, muutaman minuutin.. Tai on se vähän aikaa vielä jähmeää, mut sen ajan voi käyttää palan leikkaamiseen ja sekoitteluun..
And they wonder how he dealt with stress so well..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”