Green stuffin säilytys...
- Jänkäkoira
Green stuffin säilytys...
Siis missä kannattaa säilyttää green stuffia?
kylmässä?
kuumassa?
huoneen lämmössä?
kanteeko leikata sinine ja keltane irti toisistaa?
ps.tässä siis tarkoitan että missä gs säilyy parhaassa kunnossa(ei kovetu jne)? Ja kanteeko se pitää vaikka jossai rasiassa?
kylmässä?
kuumassa?
huoneen lämmössä?
kanteeko leikata sinine ja keltane irti toisistaa?
ps.tässä siis tarkoitan että missä gs säilyy parhaassa kunnossa(ei kovetu jne)? Ja kanteeko se pitää vaikka jossai rasiassa?
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
we don't feel no contamination!"
-
Andromedus
-
Andromedus
-
baretul
-
Nightbringer
Jaahas. Nyt tuli uutta asiaa. Itse olen säilyttänyt green stuffia huoneenlämmössä. Mites on, jos sen laittaa pakastimeen, pitääkö sitä jäähdytellä miten pitkään ennen kuin sitä voi alkaa sekoittamaan ja muovaamaan? Luulisi että se kovettuisi?
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
-
baretul
Empä osaa tarkkaa aikaa sanoa, mutta ei siinä kovin kaua kestä, niin että se on suht lämmintä. Itse pidän vaan osaa jääkaapissa, ja pientä osaa sitten ihan pöydällä minigrip puseissa, ettei tarttis aina ravata jääkaapille ja takas etsimään sitä tavaraa.Nightbringer kirjoitti:Jaahas. Nyt tuli uutta asiaa. Itse olen säilyttänyt green stuffia huoneenlämmössä. Mites on, jos sen laittaa pakastimeen, pitääkö sitä jäähdytellä miten pitkään ennen kuin sitä voi alkaa sekoittamaan ja muovaamaan? Luulisi että se kovettuisi?
Huoneen lämmössä ton verra se säilyyki, yleinen käsitys tosin on ollu että gs:ä säilyy joku pari vuotta huoneen lämmössä, siis sellanen mikä on ostettu blisterissä games-workshopilta.mummoankka kirjoitti:Meneekös toi GS helposti "vanhaksi" huoneenlämmössä? Mulla vaan siitä on lähteny se tahmasuus melkeen kokonaan, ku oon huoneenlämmössä säilyttäny varmaan 1½vuotta.
-
hypsilurus
Ongelmana on lähinnä se että siitä todellakin lähtee elastisuus kävelemään huoneenlämmössä.
Toinen ongelma joka tulee vastaan huomattavasti tätä nopeammin huoneenlämmössä on keltaisen ja sinisen yhtymäkohta joka kovettuu.......ja tämä kovettuma leviää sivuille päin.
Putit pakkaseen ja sillä hyvä.
M
Toinen ongelma joka tulee vastaan huomattavasti tätä nopeammin huoneenlämmössä on keltaisen ja sinisen yhtymäkohta joka kovettuu.......ja tämä kovettuma leviää sivuille päin.
Putit pakkaseen ja sillä hyvä.
M
"Kaulaparta huohottaja"
-
hypsilurus