white dwarf
white dwarf
niin olen aikeissa alkaa tilaamaan white dwarffii et onko kellään kokemusta ton tilauksest?tuleeko se perille?laittakaa tänne viestii vaan tuleen koska tartten vähän neuvoo
Ainakin jos käyt liikkeessä tilaamassa, niin suomalaisia nimiä ne ei milään saa oikein. Tuli gift voucheri taas ihan millä satutu nimellä. Onneksi tuli kuitenkin perille. Varaudu ainakin mailaamaan oikeat tietosi GW:lle tilauksen jälkeen... Korjauspyyntöönkin tulki vastaus vastaus noin kolmen viikonkuluttua. GW:n asiakaspalvelu on pahempi kuin Elisan.
[EDIT] En siis tarkoita, että ne suomalaiset myyjät ryssisivät jotain vaan kun se nimi muuttuu tuolla englannin päässä kovin helposti.
[EDIT] En siis tarkoita, että ne suomalaiset myyjät ryssisivät jotain vaan kun se nimi muuttuu tuolla englannin päässä kovin helposti.
-
The Swordmaster
Re: moi
Terminator kirjoitti:se olisi tosi geeween tapaista... =) Mutta saahan siitä gift woucherin... *jesh*
joo, saahan sieltä hienon, hologrammisen "lahja"kortin. Jonka joutuu itse maksamaan...
But for the dead, their life will never be the same again.
Eihän sitä joudu !!! (ainakaan kokonaan...)elPANTERA kirjoitti:Terminator kirjoitti:se olisi tosi geeween tapaista... =) Mutta saahan siitä gift woucherin... *jesh*
joo, saahan sieltä hienon, hologrammisen "lahja"kortin. Jonka joutuu itse maksamaan...
Work out, in case future happens.
WD tullut vajaan kolme vuotta nyt. Vuosi sitten oli ongelmia muutaman numeron kanssa, mutta johtuivat jakelukanavan muutoksesta ja sen jälkeen lehdentuloaika parantunut hurjasti.
24 lehteä Fantsusta/Mustassa Sudessa 6,50/kpl=156,-
80 punnan kurssi GW Hki:ssa=80*1,5=120,- ja siihen päälle 25 punnan eli 37,50 euron lahjakortti. Äkkisältään kumoaisin tuon väitteen että saa yksitellen ostamalla halvemmalla.
24 lehteä Fantsusta/Mustassa Sudessa 6,50/kpl=156,-
80 punnan kurssi GW Hki:ssa=80*1,5=120,- ja siihen päälle 25 punnan eli 37,50 euron lahjakortti. Äkkisältään kumoaisin tuon väitteen että saa yksitellen ostamalla halvemmalla.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Nyt siis kysyn tyhmänä ihmisenä, mikä ihmeen gift voucher? Pitääkö tilata
joku kahden vuoden tilaus että saa semmosen? Itse tilasin vuositilauksen
ja ei oo tullu yksikään lehti ajoissa eikä edes helmikuun numero ennätä kotiovelleni ajoissa! Joten en henkilökohtaisesti menisi kiittämään Geeweetä mistään nopeasta lehdentuloajasta.
joku kahden vuoden tilaus että saa semmosen? Itse tilasin vuositilauksen
ja ei oo tullu yksikään lehti ajoissa eikä edes helmikuun numero ennätä kotiovelleni ajoissa! Joten en henkilökohtaisesti menisi kiittämään Geeweetä mistään nopeasta lehdentuloajasta.
-
High king Godric
WD tullut nyt n. puoli vuotta. Ekaa numeroo sai odottaa KAUAN mutta sitten numerot lähtivät rullaamaan ja saan nyt tammikuun numeron joulukuun loppupuolella/puolessa välissä. Tilasin myös Suomalaisen kautta eikä gift voucherii ole näkynyt taikka kuulunut. Mutta kyllä sanoisin että tilaus kannattaa.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Ei ruveta riitelemään, molemmat ovat varmaankin oikeassa.Ghen'tos kirjoitti:Eihän sitä joudu !!! (ainakaan kokonaan...)elPANTERA kirjoitti:Terminator kirjoitti:se olisi tosi geeween tapaista... =) Mutta saahan siitä gift woucherin... *jesh*
Mutta todellakin jouduin itse lahjakorttini maksamaan. Laskun erittelyssä luki erikseen "Gift Voucher, 10 £" ja se lisättiin tilauksen loppusummaan.
Luottokorttilaskussani tuo kokonaissumma sitten näkyikin.
Ja hampaiden läpi hymyillen mkasoin.
But for the dead, their life will never be the same again.