"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dwarfs .vs. The Empire

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

hei, ei mitään ongelmii dwarffeil, oon hävinny kerran empiree vastaan (ja voittanu 10+)
Nippe

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Snogo kirjoitti:älkää aliarvioiko slayereita, ne toimii ihan hyvin ja jos niitä ammutaan on sekin ampuminen poissa muista. kaikkihan tietää että 5 save tietää enemmän nelosia.
Usko jo että on aika kallista käyttää Slayerei lihamuurina/nuolimattona.
Gyrot taas on oikea vehje tohon: turha ja kaikki pelkää sitä (syyttä).
on hyötyä. että juho saisi vähän armoa, jos kertoisin sille mitä kannattaa ottaa.
Että sillä olisi vähänkin mahdollisuuksia minua vastaan.
Empiren engineeri on PIKKUSEN eri asia sille saa sentään sen Longriflen.

kääpiökuningas ja JarLoz sano Kääpiö engineeristä kaiken oleellisen ja luulisin että siihen sulla pasi ei ole mitään sanottavaa (kerran se kääpiö kirjan selailu on jäänyt vähälle).
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

kääpiökuningas kirjoitti: Se vie hero-slotin, ei paljoakaan auta ja on kallis pisteiltään. kyllähän se hieno modeli on ja se pitää olla kaapin päällä mutta ei siitä pelillistä hyötyä ole kovinkaan. Riimuilla hoidetaan tehokkaammin ja halvemmin se mitä insinööri tekee...

Tämä oli ihan minun mielipide, mutta näin olen todennut peleissä.

kääpiökuningas
Siksi sitä great hammerin kanssa olevaa engineer-figua tuleekin käyttää light armour-master rune of gromril(-rune of resistance) - great weapon -thanena =)

Mutta yleisenä neuvona kannattanee koittaa tuhota ratsuväki ampumalla, koska jalkaväkimittelössä kääpiöt voittavat. Toinen varottava asia on detachmentit, jotka voi neutralisoida ampumisen lisäksi esim. slayereillä tai hammerereilla (ei haittaa vaikka tulee flankkiin).
-Älä poika wareta!
-en mää wareta. mää vaan varmuuskopioin netin. jos se vaikka hajoo.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm.. Minä olen aika monia pelejä Empireä vastaan pelannut ja voittanut, joten tiedän ehkä jotain..

Mutta, tärkeimmät asiat alta pois: Kovat jätkät käyttävät Thanena/Lordina Anvil Guardia (5ed!!).. Niin minäkin aion tehdä... ;)

Noniin, asiaan. Empirellä on tosiaan kolme asiaa jota tulee pelätä: Tykistö, Knighty Orderssit ja Deatatchmentit. Kaikkiin kolmeen on sama ratkaisu: Shoot 'Em! Ja kuten kaikki tietävät, Tämähän kääpiöiltä luonnistuu.. :)

Eli: Mitä ammut ja millä?

Tykeillä/stonareilla rikotaan vastustajan sotakoneita. Jos satut saamaan Thundererit/Crossbowmenit kantamalle, niin vielä parempi.

Tykit/bolt throwerit(/stonarit, jossain määrin) pistävät jauhot suuhun ritareille.

Deatachmentit tippuvat Thunderereilla, Crossbowmeneillä ja stonareilla.

Sotakoneiden rikkomisesta: Älä aliarvioi "tavallisten" ampujien mahtia tässä asiassa. Minä olen rikkonut Helblasterin Crossbow-kudeilla. Myöskin minerit olisivat hyvä idea, ellei ystäväämme Grapeshottia olisi keksitty. Grapeshotin kantama on 8'', Kääpiöiden Charge Range on 6''. Ei hyvä juttu.
PiPoDissCo

Viesti Kirjoittaja PiPoDissCo »

Minä vaistaisin tuleen tulella eli tykkiä thunderereja ja crossbow menei ja muuta hassua ja tietty hammerers ja jos longbeards on mahollista
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

No...peli on nyt sitten pelattu..huh huh!

Hahaa! voitin...ja tyylillä :D

Tykit olivat kyllä aika iso ongelma, jalkaväestä ei ollut minkäänlaista vastusta ja ratsuväkeä ei vastassa edes ollutkaan :)
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Ja pasi ei arvattavimminkaan liikuttanut joukkojaan (paitsi rynnäköi yksin kenraalilla), ja huuteli: "nössö hyökkää!"
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Kuka helkutti on Pasi? Ja minkä takia Pasista pitää jauhaa koko ajan? Tämähän käsitteli Käävät vs. Lantapuntit-asiaa! Eikä Pasia!

Kyllä kaikki kaatuu Stoniksella, ihan varmaan. Mukaan Rune of penetration ja Rune of accuracy niin varmaan kuolee Empiren pojat, knightit varsinkin.
niih.
Gotrex

Viesti Kirjoittaja Gotrex »

kääpiökuningas kirjoitti:Kuka helkutti on Pasi?
Kato tän threadin ekaa sivua ja siellä on lähettänyt viestejä sellainen tyyppi jonka nimi on Pasi.
"I shall wolfe your flesh and snap your bones, skrind their folk and burne their homes"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”