vanhojen figujen tilaus
vanhojen figujen tilaus
nii ajattelin vaan kysyä että voiko näitä tilata, esim. mustansuden kautta tai jostain ku haluisin tuommosen savage orcci bossin vanhaa editioo, ja noit boyzeja ni voisko niitä tilata?[/quote]
whatthefuckdoiwantwhitacaravanthatgotsnofuckingwheels?
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Hesan GW:n ja Mustansuden kautta saat tilattua vähintään kaikkia figuja, mitä löydät GW:n on-line storesta, mm 5 edikan örkkejä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Hmm.. Minä olen tullut siihen tulokseen, kun olen noita wanhoja figuja hieman kahlannut, että sekä jenkkien että brittien nettikaupoissa on kaikki samat figut, mutta Brittien nettikaupasta niiden löytäminen on vain älyttömän vaikeaa. Jenkkikaupassa kaikki on "Games Workshop Archive"-linkin alla, kun taas UK-kaupassa joutuu käyttämään käsittämättömän huonosti toimivaa hakua.
Tosin, olen vain tutkinut näitä FB-figuja, mutta näin luulisin asian olevan ainkin suurimmalta osalta.
Edit: Eikä kumpikaan nettikauppa suostu toimimaan kunnolla Operalla
Tosin, olen vain tutkinut näitä FB-figuja, mutta näin luulisin asian olevan ainkin suurimmalta osalta.
Edit: Eikä kumpikaan nettikauppa suostu toimimaan kunnolla Operalla
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Englannista löytyy useita netin kautta toimivia vanhojen figujen myyntiin erikoistuneita yrityksiä, joista osa ainakin ennen toimi myös postiennakolla...
Stuff of Legendsistä pitäisi löytyä linkkilista näistä liikkeistä...
Stuff of Legendsistä pitäisi löytyä linkkilista näistä liikkeistä...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Juu, mutta UK:n sivustolla on paljon muuta ihmeellistä.. Uusia Gotrekiä ja Felixiä saa metsästää kissojen ja koirien avulla, kun taas vanhat (Ja IMHO hienommat) löytyvät tuolta Classic and Collectorista. Minua hämää myös se, että Dogs Of Warille ei ole minkäänlaista omaa osastoa, vaan näitäkin pitää etsiskellä hakua käyttäen. Sama juttu Chaos Dwarffien kanssa. Vaikka näille ei ole armeijakirjaa, niin se ei tarkoita etteikö voisi näille jonkun pikkuosaston jostain nurkasta varata.Iceman kirjoitti:Itse olen löytänyt klassikkofigut vaivatta jokaisen armeijan kohdalta sivun yläosassa olevan Classic&collectors-nappulan takaa. Siellä on kaikki esillä.
Mainitsinko jo miten surkea UK:n nettikaupan haku-toiminto on?