"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40K - Necron Raider

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ankara halla
Valvoja

40K - Necron Raider

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Kuva

No niin, vaihteeksi muutakin kuin Blood Angeleita :)

Eli kysessähän on ensimmäisiä Necron figuja mitä GW julkaisi joskus vanhaan hyvään aikaan kun Necronitkin olivat oikeasti metallia. Minulla tämä on ollut pölyyntymässä hyllyssä useamman vuoden kunnes nyt sitten innostuin vihdoin kyseisen napin maalaamaan.

Omasta mielestäni pahin epäonnistuminen tässä figussa löytyy aseesta. Tuo sininen "salamointi" ei oikein mielestäni näytä kovin hyvältä mutta tekemällä oppii ja kyseinen efekti on minulle ensimmäinen koskaan.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

ON se perskuleen hieno !!! Tuosta aseesta vaan en tykänny... Se varmaan jäi liian "ruosteiseksi" (ton vihreetä/whatever inkkiä ois voinu laimentaa enemmän..)... Muuten HIENO figu !!! :D
Work out, in case future happens.
ankara halla
Valvoja

Kiitos :)

Tuo ase on tosiaan omastakin mielestä selkeästi figun heikoin kohta.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ehdottomasti black lineystä figu vaatisi ;) , nappi näyttää myös vähän suttuiselta mutta epäilisin että tämä johtuu kuvan laadusta ja kuvasta ylipäänsä, koska mikään ei näytä kuvassa yhtä hyvältä kuin livenä.

Ihan siisti nappi tuo on.
Day
Valvoja
Viesti:

Re: 40K - Necron Raider

Viesti Kirjoittaja Day »

ankara halla kirjoitti:Tuo sininen "salamointi" ei oikein mielestäni näytä kovin hyvältä mutta tekemällä oppii ja kyseinen efekti on minulle ensimmäinen koskaan.
Kannattaa varmaan kokeilla samaa temppua mitä GW käyttää Night lordeissaan: aika tumma pohja, salaman alue ensin vaaleansinisellä ja sitten ihan valkoisella tai todella vaalealla sinisellä. Nyt salamassa on vain yksi kerros väriä eikä salamaefekti tule niin hyvin esille.

Ja joo, tekemällä oppii. :) Mitä muuten tuo basessa oleva vihreä tavara on? Näyttää ihan jännältä, mistä se on tehty?
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
ankara halla
Valvoja

Re: 40K - Necron Raider

Riio-Kola kirjoitti:Ehdottomasti black lineystä figu vaatisi ;) , nappi näyttää myös vähän suttuiselta mutta epäilisin että tämä johtuu kuvan laadusta ja kuvasta ylipäänsä, koska mikään ei näytä kuvassa yhtä hyvältä kuin livenä.

Ihan siisti nappi tuo on.
Day kirjoitti:Kannattaa varmaan kokeilla samaa temppua mitä GW käyttää Night lordeissaan: aika tumma pohja, salaman alue ensin vaaleansinisellä ja sitten ihan valkoisella tai todella vaalealla sinisellä. Nyt salamassa on vain yksi kerros väriä eikä salamaefekti tule niin hyvin esille.
Kuva

Okei, otin neuvoista vaarin ja nyt löytyy blacklinet niin rinnan gylphistä kuin myös kulta/metalliruumis välisiltä alueilta.
Maalasin myös lisää väriä tuohon aseeseen pelkällä Skull Whitella ja vaikka ei tuota efektiä enää mikään pelasta niin ei siitä ainakaan huonommannäköistä tullut :)
Kiitos vaan palautteesta.

Mitä suttuisuuteen tulee, niin en sitten tiedä :| Voi tosiaan osittain ainakin johtua skanneristani joka ei osaa yhtään syvyystarkentaa ja näin ollen hukkaa yksityiskohdat pintaa syvemmältä katsottaessa mutta kyllä kai vikaa löytyy allekirjoittaneestakin.
Day kirjoitti: Ja joo, tekemällä oppii. :) Mitä muuten tuo basessa oleva vihreä tavara on? Näyttää ihan jännältä, mistä se on tehty?
Se on ihan kotitekoista "flokkia" eli sahanpuruja jotka on ensin siivilöity ja sen jälkeen "pesty" vesiväreillä. Minulla on koko pussi tätä tavaraa.
Tätä tehtiin joskus vuonna yksi ja kaksi kun parin kaverin kanssa otimme projektiksemme tehdä kasan maastoa kuvaamataidontunneilla.
Juttu oli, että vaikkakin koulun savet ja vahat ja värit olivat käytössä niin opettaja vaati täysin omatekoista jälkeä joka siis tarkoitti ettei kaupan valmistuotteita saanut käyttää. Ei siinä mitään, veistontunnilta purut mukaan ja askartelemaan :)
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

huh. sai aikaan ihan wow-efektin kun näin miten figu parantui silmissä. (no eikun korvissa..) tosi hienoa. necron raiderit on muuteki aika hauskoja figuja, tollasia metalli-eversoreja. oli kyl siisti kun tuo parantui silmissä.
Brushausta vois vähentää ainaki noissa ei-metallisissa osissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”