"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Steagadon

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Slann Mage priest

Steagadon

Viesti Kirjoittaja Slann Mage priest »

Mnkä värisen steagadonin ootte tehny ku en siit haluis sellast punast joka on kaikis GW lehis ja kirjois...
Vinkkejä,kaikki käy!
Älä itke ruma lapsi,ota rusina!
Decrepify
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Decrepify »

Vaikka en ole jostain syystä hankkinut vieläkään stegan figua niin mielestäni musta stega oli hieno. 5th edikan stegan kuoressa on sillä teemalla tehty.
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Ruskea? Katso jostain dinosaurus kirjasta tai netistä mallia, niin minä ainakin tekisin.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Järkytyin nähdessäni stgan oikean koon... Se on aivan mauttoman pieni, kun odotin siitä jotain mammuttia. No, kaikkea ei voi saada... Maalaa vaikka scorched brown pohjalle, siitä sitten scab red ja red gore gighlightit ja chestnut inkki päälle. Laatat sitten vaikka red gore, blood red ja jotain oranssia. Mutta itsepähän päätät, noin saisit ainakin punaisen. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Siis se todella on naurettavan pieni otus, joka kuitenkin omaa str 5 T 6. Ihme juttu =).
Olen nähnyt, esim. uusimmassa WD:ssa Stegadonin vihreällä tyylillä.
Joskin tässä lehdessä kaikki Lizit oli maalattu vihreiksi..
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Joo siis ihan 5th edikan alkuaikoina näin kuvia Stegadonissa ja ajattelin että se on subermammuttijättidestryoertuhoaja-iso mutta sitten kun sain sen käteeni... "Tääks se on?"
Tuntu jotenkin niin vajaalta että noinkin "ison oloinen" kaveri oli vain elffiä päätä pitempi (okei, oli se ehkä 2päätä).

Ja maalaa se Stegadon sillä värillä mitä itse haluat.
The Unforgiven

Viesti Kirjoittaja The Unforgiven »

No jos tekisit samalla tyylillä ku mä teen cold onet, eli alle Dark Angels greenii ja sit päälle gobbo tai snot green ja loppusilauksena black inkkii ( vaikka mä tein tosi laimeella mustalla)
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”