"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

jArmyTool 0.4 julkaistu

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Versio 0.4 pre2 on nyt ladattavissa projektin sivuilta.

Kyseessä on bugfix sekä armylist editoria parantava päivitys:

* New wargear editor
* Fixed bug which emptied weapons from updates when new weapon was added
* Fixed problem with scandinavian letters in army lists
* Improved armylist editor
* Added buttons to empty deleted units lists
* Added support for Warmaster and Lord of the Rings
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Kun mä olen kirjoitellu noita codexeja/army bookkeja tuonne, niin eihän mun tarvi kirjottaa niitä uudestaan ? eihän..
Work out, in case future happens.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Huppista. Tuli buldattua versio, josta puuttui pari pientä juttua. Nyt siellä on 0.4 pre2.1.
Ghen'tos kirjoitti:Kun mä olen kirjoitellu noita codexeja/army bookkeja tuonne, niin eihän mun tarvi kirjottaa niitä uudestaan ? eihän..
Ei tarvitse kirjoitella uudestaan samat toimivat ja tulevat jatkossakin toimimaan. Kannattaa kuitenkin ottaa varmuuden vuoksi kopio niistä listoista, jotka olet kirjoittanut, ennen uuden version asennusta. Löydät ne armylists hakemistosta. Listat ovat .xml päätteisiä tiedostoja.

Ja huomaa, että jos uninstalloit jArmyToolin niin listat luonnollisesti tuhoutuvat myös. Tällöinkin ne kannattaa napat atalteen sieltä jonnekkin muualle.
Nysse

Viesti Kirjoittaja Nysse »

Tjooh kyllähän tuo vähän paremmin nyt toimaa. Vois yrittää väsää tohon joitain noiden muidenkin pelien filuja, että saa necromundat sun muut toimimaan...
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho

Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Nysse kirjoitti: Vois yrittää väsää tohon joitain noiden muidenkin pelien filuja, että saa necromundat sun muut toimimaan...
Erittäin hienoa. Kiitos kovasti!
Ghen'tos

VC kirjoitti:Huppista. Tuli buldattua versio, josta puuttui pari pientä juttua. Nyt siellä on 0.4 pre2.1.
Ghen'tos kirjoitti:Kun mä olen kirjoitellu noita codexeja/army bookkeja tuonne, niin eihän mun tarvi kirjottaa niitä uudestaan ? eihän..
Ei tarvitse kirjoitella uudestaan samat toimivat ja tulevat jatkossakin toimimaan. Kannattaa kuitenkin ottaa varmuuden vuoksi kopio niistä listoista, jotka olet kirjoittanut, ennen uuden version asennusta. Löydät ne armylists hakemistosta. Listat ovat .xml päätteisiä tiedostoja.

Ja huomaa, että jos uninstalloit jArmyToolin niin listat luonnollisesti tuhoutuvat myös. Tällöinkin ne kannattaa napat atalteen sieltä jonnekkin muualle.
Höh, kun mä uninstalloin ton, niin sieltä ei lähteny mitään !!!
Mikä neuvoksi ?
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Ghen'tos kirjoitti: Höh, kun mä uninstalloin ton, niin sieltä ei lähteny mitään !!!
Mikä neuvoksi ?
Jos uninstall ei toimi, niin voit huoletta postaa koko jArmyTool hakemiston. Mutta asentaaksesi uuden version sinun ei tarvitse poistaa sitä vanhaa. asenna vain uusi versio samaan hakemistoon.

Vain jos tuo udelleen asentaminen samaan hakemistoon ei toimi, kannattaa se vanha ensin poistaa.
Ghen'tos

VC kirjoitti:
Ghen'tos kirjoitti: Höh, kun mä uninstalloin ton, niin sieltä ei lähteny mitään !!!
Mikä neuvoksi ?
Jos uninstall ei toimi, niin voit huoletta postaa koko jArmyTool hakemiston. Mutta asentaaksesi uuden version sinun ei tarvitse poistaa sitä vanhaa. asenna vain uusi versio samaan hakemistoon.

Vain jos tuo udelleen asentaminen samaan hakemistoon ei toimi, kannattaa se vanha ensin poistaa.
Thx !!! sit kokeileen !!! :)
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

Siis miltä sivulta? siellä missä on se edellinen versio höpötetään vain jostain emailista siinä pre2 kohalla.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Vegeto kirjoitti:Siis miltä sivulta? siellä missä on se edellinen versio höpötetään vain jostain emailista siinä pre2 kohalla.
Siinä Files otsikon alla "installer"
Tässä suora linkki:
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/jA ... taller.jar

Minäpä laitan se vähän selvemmin esille myös tonne sivulle ;)
Viimeksi muokannut VC, Ma 12.01.2004 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Tuohan on hyvä ohjelma! Piti ensin vain tapella sen pirkuleen Javan kanssa että sai XPn tajuamaan oman kantani asiaan :)
niih.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Testaajat löysivät muutamia inhottavia bugeja.
Päivitetty versio saatavilla:
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/jA ... nload.html
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm... Epäilyttävä hommeli Uninstalloinnissa:

Jos ajan uninstallin, niin ohjelma valittaa että uninstall.jar ei ole oikeassa kansiossa. Se on kansiossa jArmyTool/Uninstall kun ohjelma olettaa sen olevan kansiossa jArmyTool/bin.

Jos siirrän tiedoston bin-kansioon, ja ajan uninstallin, niin ohjelma poistuu kiltisti, mutta silti uninstall-ohjelma herjaa virheestä, eikä poista pikakuvakkeita, eikä bin-kansiossa olevaa uninstall.jar-tiedostoa.

Onko tämä jokin virhe, vai olenko vain tyhmä?
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

Eipä se uninstall ole niin paha asia. Senhän voi poistaa simppelisti lisää tai poista ohjelmalla tai poistamalla kansiot. Muuten en saa millään minun Army listaani siihen. Laitan loadin eikä mitään näytä tapahtuvan. Siis olen laittanut sen armylist.dtd takaisin siihen kansioon ja yrittänyt loadata sitä armylistaani. Selitin varmaan hankalasti.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Noniin. Nyt saatin IRCNettiin jArmyToolille oma kanava:
#jArmyTool
Sieltä saanee useimiten nopean vastauksen ongelmiin.
Vegeto kirjoitti:Eipä se uninstall ole niin paha asia. Senhän voi poistaa simppelisti lisää tai poista ohjelmalla tai poistamalla kansiot. Muuten en saa millään minun Army listaani siihen. Laitan loadin eikä mitään näytä tapahtuvan. Siis olen laittanut sen armylist.dtd takaisin siihen kansioon ja yrittänyt loadata sitä armylistaani. Selitin varmaan hankalasti.
Armylists.dtd on ohjelman sisästä dataa. Sitä ei pitäisi muuttaa eikä kopioida versiosta toiseen. Vanin .xml loppuiset armeijalista tiedostot kannattaa kopioda sinne.

Hyvä, että tämä pointti tuli esille. En ollutkaan ajatellut tuota...

JarLoz kirjoitti: Onko tämä jokin virhe, vai olenko vain tyhmä?
Kyllä se kulostaa ohjelman virheeltä. Toisaalta uninstallin voi tehdä käsin ihan vain poistamalla hakemiston sekä pikakuvakkeet.
Pitää hieman tutkia tuota unistalleria.
east

Viesti Kirjoittaja east »

Kiitos!!
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Vain pari kysymystä. Eli saako siinä jollekkin Wargearille pistettyä tehot niin, ettei niitä tarvitte katsoa kirjasta. Entäs mitä sitten kun haluaa pistää vaikka yhelle Squatile plasma kranut niin miten se tehään??
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Shadow of the Empire kirjoitti:Vain pari kysymystä. Eli saako siinä jollekkin Wargearille pistettyä tehot niin, ettei niitä tarvitte katsoa kirjasta.
Ei vielä tässä versiossa. 0.5 versiossa saa.
Shadow of the Empire kirjoitti: Entäs mitä sitten kun haluaa pistää vaikka yhelle Squatile plasma kranut niin miten se tehään??
Teet unit/model updaten, johon et laita pointcostin "per model" kohtaan ruksia, niin silloin voit laittaa yksittäisille ukoille kranuja.
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

VC kirjoitti:
Shadow of the Empire kirjoitti:Vain pari kysymystä. Eli saako siinä jollekkin Wargearille pistettyä tehot niin, ettei niitä tarvitte katsoa kirjasta.
Ei vielä tässä versiossa. 0.5 versiossa saa.
Shadow of the Empire kirjoitti: Entäs mitä sitten kun haluaa pistää vaikka yhelle Squatile plasma kranut niin miten se tehään??
Teet unit/model updaten, johon et laita pointcostin "per model" kohtaan ruksia, niin silloin voit laittaa yksittäisille ukoille kranuja.
OK.Danke
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Nyt on 0.4 julki.
Pre versioista tuli aika iso muutos järjestelmän sisäisesti, joka aiheutti muutoksen tapaan, jolla ohjelma tallentaa armeijalistoja.

Vanhat listat toimivat edelleen, mutta uuden asentamisen yhteydessä lue huolella sivuilla kerrotut ohjeet ja ota backup armylists hakemistosta löytyvistä .xml päätteisistä tiedsotoista, jotka haluat säilyttää.

http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/jArmyTool/

[EDIT] Lopetan nyt tämän foorumin tukkimisen näillä päivitys viesteillä. Ne jotka haluavat huomautuksen aina uudesta versiosta voivat ilmoittaa minulle ja laitan sähköpostilistan, jonne ilmoittelen päivityksitä. Tai sitten IRC #jArmyTool @ IRCNet
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”