"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Night Goblin testikappale, eturänkki lisätty.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
P_H

Night Goblin testikappale, eturänkki lisätty.

Viesti Kirjoittaja P_H »

No nyt onkin pakko laittaa tänne sitten tällainen testikoppo.
Eli Banskun kanssa tuumittiin noiden örkkien ja koppojen ihonväriä ja kumpikin lopuksi ilmoitti pitävänsä enemmän sellaisesta ei-niin-räikeä-vihreästä.

Halusin myös kokeilla eri väriä kaapuun kuin pelkkää mustaa.
Ja taisi laavalla olla hieman samannäköisiä koppoja, mutta en ehdottomasti yritä ryöstää väriteemaasi.

Linkki on http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/zib ... Greenskins

Vielä kuvista: ei parhaita mahdollisia.

[EDIT] Sikälimikäli se ketään kiinnostaa, oon lisänny peräti eturänkin tuonne. [EDIT]
Viimeksi muokannut P_H, Pe 23.01.2004 20:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Noniin, nyt toimii. Gobbo on aika tumma, mutta näyttää kuitenkin hyvältä. Weathering kaavun alaosassa näyttäisi toimivan. Ainoa kevyt moitteen sana tulee metalliosista, ne ovat mielestäni liian puhtaat gobolle.
Viimeksi muokannut jullevi, Ma 12.01.2004 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Jostain syystä en pääse katselemaan niitä..
Onko tässä taas joku juju? (ei ainakaan auttanut kun otin sen alun pois.)
Jos tossa oikeesti tarttee rekisteröityä niin nothanks.

Edit: Liian hidas :D
Viimeksi muokannut Esgalsir, Ma 12.01.2004 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--DeadMan--

Viesti Kirjoittaja --DeadMan-- »

Minulla tuo linkki ei ainakaan toiminut........
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Venatkaas hetki. Korjaan linkkiä...
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Selvä nyt näkyy, ja hyvin..
Hienoja on tykkään varsinkin tosta kaavun alapäässä olevasta jutusta, en sitten kyllä tiedä esittääkö se kuraa vai mitä :D
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Noni kokeilkaas. Hehe oli kiireessä unohtunut privateksi tuo kansio.

Juu se systeemi helmassa ON kuraa... tai ainakin yrittää esittää sellaista. Yhessä chronon figussa muistaakseni oli samantyylistä juttua.
--DeadMan--

Sanoisin että aloittelijalta varsin nätti.
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

(Nyt) Minulla ainakin linkki toimii!

Kieltämättä hieno gobbo ja itsekin tykkään tuollaisesta "sinisestä" kaavusta enemmän kuin tavallisesta mustasta... Beissi on kivasti tehty ja ihon väri on mukava. En mä ainakaan keksi nyt mitään valitettavaa...
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

--DeadMan-- kirjoitti:Sanoisin että aloittelijalta varsin nätti.
[Ahem] On sitä tullut maalailtua melkein vuosi (!), ja tuo on pelifigu. Puhdas pöytänappi. [Ahem]
--DeadMan--

oho....minulla oli jotenkin jäänyt päähän että olet aloittelija =)
Mutta hieno se on kummiskin.

Hmm, tuo kaapu on tosiaankin hieno. Millä väreillä maalasit?
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Katos peehookin maalaa sinisiä gobboja. Itselläni ne ovat vain hieman vaaleampia. Mutta ukot ovat hienoja pelifiguja ja kyllä noilla kehtaa pelata. Millä olet muuten ihon maalannut?
raastin raastaa ja ryystää
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Aargh, painoin epähuomiossa "edellistä", koko saarna pitää laittaa uusiksi. Huoh.

Hieno nabbula, ei ole paljoakaan valitettavaa, ellei sitten laita nipotusvaihdetta silmään.

*Nipotusmode activated*

Puu: Näyttää jokseenkin lattealta, ilmeisesti pelkkä perusväri maalattu? Olisi voinut vaikka kuluneita kohtia korostella pikkuisen, tai sitten olisi vetänyt koko varren pituisen korostuksen siihen kohtaan, mihin valo nyt sitten osuukaan.

Metallit: Kuten jullevi jo sanoikin, hieman turhan puhdasta gobolle, varsinkin kun kaavun helma on hienosti weatherattu. Olisi voinut vaikka inkata runsaammin tai sitten olisi laittanut perusväriksi Boltgunista tummennetun version. Vallejon Metal Medium on kyllä aivan ehdoton esim. tällaisiin tummennuksiin ja vähän kaikkeen muuhunkin metalleilla kikkailuun.

Nuolen sulat: Ruveta nyt tästäkin valittamaan, *huokaa*. Sulissa näyttäisi olevan pelkkä perusväri Bleached Bonella, näyttää jotenkin likaiselta ja lattealta. Inkkaus jollain ruskealla ja overbrushaus Bonella voisi tehdä eetvarttia.

*Nipotusmode deactivated*

Sitten kehuja:

Väriteema on melkosen hieno, itse olen vain kyllästynyt siniseen kun tuli tässä kesällä ja syksyllä tungettua sitä vähän jokaiseen figuun. Iho näyttää roimasti paremmalta kuin sun edellinen ihonväri.

Alusta on hieno, mitä nyt on vähän hiekka levinnyt reunalle. Eniten itse tykkään mustista reunoista, mutta tämä on ihan mielipideasia. Parempi tuo ruskea on kuin iloinen Gobbo Green.

Weatheraus on, kuten aiemmin sanoinkin, hienoa. Kuinka teit tuon? Olettaisin että siinä on brushailtu ja inkkailtu reunaa. Tai sitten ihan rehellisesti blendailtu.

Peliukkona aivan lyömätön, mars loppuja maalaamaan!
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Wohoo !!! Pitkästä aikaa tavallisia goppoi !!! :D Olisikohan Slaaneshin häpäiseminen loppunu ? (varmaan turha toivo) Ihan hieno pelifiguksi, mut eipä tässä voi paljoa enempää sanoa, ku tossa ylempänä tulivat kaikki hyvät neuvot...
Work out, in case future happens.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Joopajoo .... eli pitkästä aikaa (pitkästä ja pitkästä) säkin saat nappuloitas tänne netin puolelle .... sustaki on tullu melkosen hyvä maalaaja, joten tuo maalaus tekee kunniaa tuolle figulle (vaikka se nyt onkin pelinappula).

Sitten risuja .... mun mielestä sä olisit voinu blendata tota hitusen enemmän (tosin ei kai se ole tarpeen, jos toi kerta on pelinappula).

Jos haluut saada vähän erillaisemman ihon ku toi pure vihree, niin mun muistaakseni jossain WD:ssä oli joku gobboarmy, jolla oli tosi siisti iho. vähän likasenvihree ja vaaleen ruskee omin sanoin selitettynä (ja nää siis yhdessä).

In anycase .... hieno on. jatka samaan malliin muihinkin nabbuihin.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Laava

Viesti Kirjoittaja Laava »

peehoo kirjoitti:Ja taisi laavalla olla hieman samannäköisiä koppoja, mutta en ehdottomasti yritä ryöstää väriteemaasi.
Aika lailla tummempia ovat sinun gobbosi kuin minun. Mutta oikein pätevältä näyttävät.
"Born to RUNE"
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Tuli mieleen että joillekin noille voisi tehdä vaikka murretun oranssin värisen hupun tai jonkin muun osan oranssiksi, esim. kilven kuvion.
Toisi mukavaa kontrastia, kun oranssi on sinisen vastaväri.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

No joo, kyllähän niitä sulkia voi parantaa, samoin kuin metalleja. Tuli melko hölmöt mielestäni. Weatherointi: Ensin mustalla sotketaan. Tämän jälkeen ruskeeta lisää ja lisää. Basen tekovaiheessa sitten basen värillä lisää sotkua brushaamalla. Jee
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Joo tuota oranssia olen ajatellut. Ainakin banneriin on tulossa oranssia maalia. Kilpiinkin kenties. Vielä kommentteja, kysymyksiä, mitään?
Stratosphere kirjoitti:Jos haluut saada vähän erillaisemman ihon ku toi pure vihree, niin mun muistaakseni jossain WD:ssä oli joku gobboarmy, jolla oli tosi siisti iho. vähän likasenvihree ja vaaleen ruskee omin sanoin selitettynä (ja nää siis yhdessä).
Onko tuo mielestäsi tavallisen kopon ihon värinen?:| Ja jos on, niin ei voi mitään. Tarkoituksella tein tuosta sellaisen tummemman ja ruskeamman ihon. Jos joku näkee tietyn asian tietyllä tavalla, niin ok.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Nojaa ..... kyl se aika tavallisen goblinin iholta (mun mielestä) näyttää.
Mun mielestä se olis saanu olla vähän ruskeempi ku toi on nyt, mut ihan hieno se noinki on ..... :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”