"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymys naisille/tytöille.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
karhu

Kysymys naisille/tytöille.

Viesti Kirjoittaja karhu »

Elikkä, olen tässä hiukan aikaa miettinyt että onko sukupuolella mitään väliä armeijan valinnan kanssa ja päätin kysyä ja pyydän että te kauniimman sukupuolen edustajat vastaisitte että millä armeijalla pelaatta FB:a ja/tai 40k:ta? Kiitollinen jokaisesta vastauksesta.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

En nyt löytänyt sitä vastaavaa aihetta, mutta tässä on ainakin yksi aihetta käsittelevä.
Ninnu
Viesti:

Re: Kysymys naisille/tytöille.

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Jokainen eli noin yksi vastaus sitten. Juuri työn alla on wolffiarmeija 40koohon, ennen pelasin jokusen turnauksen eldar harlekiini ja eldar exodite comboilla. Jos harlekiinit tulevat ulos niin ne olisivat kyllä ihan ultimaalisen cool, maalarin unelma.

Fabassa jokunen high ja dark elf nappi on kerääntynyt muiden joukossa hyllyn pohjalle. Bretonniat, kaaos ja beastmanit ovat myös pyörineet ajatuksena mielessä, mutta keskityn nyt ensin noitten wolffien tekoon ja sitten mietin enemmän fantasyn puolta.

Luulen, karkeasti yleistäen toki, että naisia kiinnostaa aika pitkälle maalaus ja muu esteettisyys figuissa. Naisten enemmistä aktiivisotulaisista (eli minä) edustaa enemmän maalaus kuin armeijanrakennus puolta. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”