Eldareitten Wave serpent onko olemassa?????
Eldareitten Wave serpent onko olemassa?????
Eli saako tuon tehtyä Falconista vai......?????
Se muoviboxi on (thank god!! Viimein!) tulossa sitten Eldarien uuden codexin kanssa. Kukas sanoikaan että olisi nyt keväällä joskus tulossa? No, en tiedä. Mutta itse olen kaksi aika kamalaa kärmestä sählännyt kasaan. Molemmissa kaikkein huonoin mahdollinen ajatus tehdä tykkitorni: puusta.
Sorviin vaan. Olisi pitänyt ehkä tehdä lusikasta... Mutta noita kestää katsella. Sitten sellaisesta ohuesta muovista olisi kai ihan hyvä tehdä ne lisä tavaratilat (itse säädin ohuesta pahvista, sellaisesta kartongin tyylisestä) ja lisä siivekkeet sellaisesta pakkauspahvin paksuisesta vehkeestä. Siipiä en pidentänyt laiskuuttani. Mutta kyllä ne menevät ihan tuollaisinaan, kaikki tärkeimmät serpentin osat ovat näkyvissä. Voisin melkein laittaa kuviakin jos niitä on varastossa...
Vii, nyt sain Jippiin Photonkin toimimaan! Saatte varata oksennuspussin valmiiksi. 
Kuva
Kuva
Tuossa oli sitten kaksi kuvaa samasta aalto kärmeksen irvikuvasta, jos ketään kiinostaa miten minä ne tein. Se toinen on hiukka *köh köh* vanhempi, ja näyttää vielä tuotakin kamalammalta, mutta kyllä minä ainakin elän noiden kanssa. Ja helppo oli tehdä, kun aluksi pelkäsin kuollakseni että pilaan hienon falconin. Enpä sittenkään.
Ainakaan kovin pahasti. Anteeksi kuvien huono laatu.
MODEDIT: Muutin kuvat linkeiksi, jottei kuormita liikaa hitaammilla yhteyksillä aaltoilijoita (eli surffaajia). -The Captain
Anteeksi...
Kuva
Kuva
Tuossa oli sitten kaksi kuvaa samasta aalto kärmeksen irvikuvasta, jos ketään kiinostaa miten minä ne tein. Se toinen on hiukka *köh köh* vanhempi, ja näyttää vielä tuotakin kamalammalta, mutta kyllä minä ainakin elän noiden kanssa. Ja helppo oli tehdä, kun aluksi pelkäsin kuollakseni että pilaan hienon falconin. Enpä sittenkään.
MODEDIT: Muutin kuvat linkeiksi, jottei kuormita liikaa hitaammilla yhteyksillä aaltoilijoita (eli surffaajia). -The Captain
Anteeksi...
Viimeksi muokannut Rune, Pe 16.01.2004 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyi käsi, ajattelin jotain ihan muuta...
Toisaalta, kyllähän tuokin menee mutta pidättäydyn ehkä omissani. En rahaa ala kuitenkaan tuosta maksamaan. Luulisi kuitenkin olevan vielä vähän työn alla, nimittäin kaikki edelliset versiot wave serpentistä ovat sotineet tuon version tyyliä vastaan. Monessakin suhteessa. Ei ei GW, ei... Tuo tornikaan ei näytä kovin jännältä tuossa.
- The Captain
- Valvoja
Aika tyhmiä nuo sojottimet edessä. Onneksi en jäänyt odottamaan tuommoista vaan maksoin 105 euroa kolmesta Forgen WS conversion kitistä...Garoth kirjoitti:Omasta mielestäni tuo näyttää varsin mallikkaalta. Tosin olisin kyllä huolinut suojagenerattoreiksi mielummin ne levyt.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.