Jee, oma ehdotukseni!Tietäjä = Seer
Itse ehdottelin Puukkojunkkarille nimeä Kniferascal ja karpaaseille karbarians.
Jos haluais vähän omaa tähän armeijaan niin kaikki joukot vois vaikka skirmata?
Ei me olla tästä tekemässä SUOMI ARMEIJAA VAAN SUOMIHENKISTÄ!!!! Ei kai sillä ole (tai en tiiä) mitään väliä miltä vuodelta noi tulee, kunhan tulee ..... tää on far northii hei ....Apinamies kirjoitti:Ihan hauska lista, mutta tässä vähän rakentavaa kritiikkiä:
-Loiset pois, harvemmin armeijan mukana kulkee mitään kerjäläisiä, eikä ole kovin suomimaista käyttää köyhiä tykinruokana.
-Hakkapeliitat ovat epäsoinnussa muun listan kanssa koska ne ovat 1600-luvulta ja muu armeija näyttäisi olevan enemmän jostain 1000-l., mutta jos ne haluaa välttämättä pitää, niillä pitäisi olla miekka ja pistooli ja ehkä heavy armour.
-Crofter lord ei ole kovin hyvä nimi, koska torpparit olivat köyhiä maanviljelijöitä, eivät mitään lordeja. (Ja torppajärjestelmä kehitettiin vasta 1800-l.)
...tota, mitä?IHAN SAIRAAN MAKEETA!
miten niin ei saa kuin kahta loree heffit saavat yhdeksän, empiere kahdeksan, OG kaksi ihan omaa ja VC kahta. Voisin jatkaa vaikka kuinka kauan (no armejat voisi ehkä loppua). Ainoa poikkeus taitaa olla TK ja dwarffitsitten kannattais pitää vain yksi lore, ei mitkään muut armeijat saa kahta lorea, minä kannattaisin noiden kahden loren sekoittamista
Tuolla tarkoitetaan varmaan kahta omaa lorea, siinäkin O&G on poikkeus.HLLT kirjoitti:miten niin ei saa kuin kahta loree heffit saavat yhdeksän, empiere kahdeksan, OG kaksi ihan omaa ja VC kahta. Voisin jatkaa vaikka kuinka kauan (no armejat voisi ehkä loppua). Ainoa poikkeus taitaa olla TK ja dwarffitsitten kannattais pitää vain yksi lore, ei mitkään muut armeijat saa kahta lorea, minä kannattaisin noiden kahden loren sekoittamista
Ja minkä takia Far North ei voisi olla poikkeus? Ja onhan kaamoksellakin neljä erilaista lorea. En nyt oikein ymmärrä mitä vikaa on kahdessa loressa, onhan täällä sanottu että listaan tarvitsee jotain omaperäistäkin. Eikö kaksi lorea kerro omaperäisyydestä? Ei meidän tarvitse välttämättä jokaisessa asiassa seurata samoja vanhoja kaavoja, eikä pidäkään. Ainakin minun mielestäni tämä on hyvä näin, miksi ihmeessä sekoittaisimmekaan loreja yhdeksi? Jos ei. Perustelut tälle eivät olleet mielestäni kovinkaan kattavat, saatikka järkevät.Ari kirjoitti:Tuolla tarkoitetaan varmaan kahta omaa lorea, siinäkin O&G on poikkeus.HLLT kirjoitti:miten niin ei saa kuin kahta loree heffit saavat yhdeksän, empiere kahdeksan, OG kaksi ihan omaa ja VC kahta. Voisin jatkaa vaikka kuinka kauan (no armejat voisi ehkä loppua). Ainoa poikkeus taitaa olla TK ja dwarffitsitten kannattais pitää vain yksi lore, ei mitkään muut armeijat saa kahta lorea, minä kannattaisin noiden kahden loren sekoittamista
Kyllähän tämäkin hoidetaan kunhan ehditään. Tässä nyt on kuitenkin pelitestauskin kesken joten tuollaisiin pikkuseikkoihin, kuten nimiin ei ole vielä kiinnitetty paljoa huomiota.sammakkopappi kirjoitti:Mielestäni SUORIA viittauksia Suomeen ei pitäisi olla ( a.k.a Finnish), koska missään muussakaan armeijassa ei ole. Vaikka kaikki tietävätkin että Bretonnia on ranska, ei siinä ole suoria viittauksia, koska se on tehty sen maan pohjalta, eikä ole se maa WH- maailmassa (eikö?).
Mutta tiedätkös mistä tuo Bretonnia tulee???sammakkopappi kirjoitti:hmmm.....
Mielestäni SUORIA viittauksia Suomeen ei pitäisi olla ( a.k.a Finnish), koska missään muussakaan armeijassa ei ole. Vaikka kaikki tietävätkin että Bretonnia on ranska, ei siinä ole suoria viittauksia, koska se on tehty sen maan pohjalta, eikä ole se maa WH- maailmassa (eikö?). Mielestäni lista on hauska ja hyvä muuten =). Jos pelaisin empirella, konvertoisin varmasti kaikki sotilaat suomalaisten näkösiksi (isänmaan puolesta!)
Mä en kyl hirveesti brettien fluffista tiiä, joten se siitä ......JarLoz kirjoitti:Voi olla että sana "Bretonnia" viittaa britteihin, mutta katsoppas hieman fluffissa vilisevien heppujen nimiä... ranskalaisiahan ne.