"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pikkusen figuja... (DA + Vampire counts

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

okei vai haluatte nähdä mun itse maalamia figuja jos te ystävällisesti hommaatte mulle digikaeran niin voin vaikka otaakin jos te niin paljon niitä haluatte nähdä.

Ensimmäiseen viestiin kirjoitin rehellisen mielipiteeni ja en kierrelyt en kaarellut asiassa.

No onhan niissä jotain hyvääkin......värit ovat suurinpiirtein paikallaan. Ottakaa nyt huomioon että en itse viitsisi pelata tuollaisilla figuilla.

Ovatkohan kyseisen herran ensimmäisiä maalattuja figuja. Jos ovat niin paljon on viellä opittavaa, mutta ihan kohtalaisesti maalattu noin ensimmäisiksi figuiksi.
(Voin sanoa ettei omat ensimmäiset kahdessa päivässä maalatut Mariinit oleet kovin hienoja)

Mariinit eivät ole vaan sen takia minun mieleeni kun itse en ole nähnyt kauniita mariineita mualla kuin turnauksissa ja tunnen sentää aika monta jotka kerää mariineja.

Ps:kyllä olen kyseinen Ville Salonen joka pelesi sekä JCL:ssä ja hyvinkäällä DAEMONHUNTERSeilla, huomioi miten se kirjoitetaa.
aurellian

Viesti Kirjoittaja aurellian »

kammottavaa, miten negatiivista ja ikävää puhetta...turhaan yrität selitellä siinä yhtään mitään...miltä susta tuntus, kun just oot laittanu näytille kuvia napeistas ja heti on joku haukkumassa ne maan rakoon? Ei varmaan mukavalta. Tuskin säkään oot vielä pro tason maalari, joten ei luulis olevan varaa ruveta mollamaan toisia täällä eikä missään muualla, vähän ryhtiä ja opettele ilmaisemaan mielipiteesi rakentavasti ja kannustavasti armottoman inkvisitiomaisen tilityksen sijaan...

zero points, sir

sitäpaitsi noi figut oli mun mielestä mainioita pelifiguja...ekat mitä itte maalasin ei ollu lähelläkään tota :) (kerään itekki mariineja)
"No shit, Sir"
Inouj

Viesti Kirjoittaja Inouj »

God'sLight kirjoitti: Mariinit eivät ole vaan sen takia minun mieleeni kun itse en ole nähnyt kauniita mariineita mualla kuin turnauksissa ja tunnen sentää aika monta jotka kerää mariineja.Ps:kyllä olen kyseinen Ville Salonen joka pelesi sekä JCL:ssä ja hyvinkäällä DAEMONHUNTERSeilla, huomioi miten se kirjoitetaa.
Eli et pidä marineista koska et ole nähnyt hienoja marineita turnausten ulkopuolella... täytää sanoa että varsin mielenkiintoinen näkökulma....

Ai että pelesit vai?
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Ninnu kirjoitti:Vaikka joku figu olisikin sinusta häväistys maailmankaikkeudelle niin kiuta mitteiä miki.
Täh?

Ja kyllä mie noilla figuilla kehtaisin pelata :S Mahtaa olla God's light aika ylimielinen jossei ite kehtais, on sitä nähty piljoona kertaa rumempiakin figuja, varsinki DA:n tankit oli ihan hienoja, seuraavaks vaan niitä highlightteja tekemään noihin.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Mälis kirjoitti:
Ninnu kirjoitti:Vaikka joku figu olisikin sinusta häväistys maailmankaikkeudelle niin kiuta mitteiä miki.
Täh?
Tjaa-ah. Noh kaikki mitä halusin sanoa kumminkin figujen kommentoinnista son (suhteellisen) typovapaasti ilmaista galleriassa kommentointi topickissa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Minä ainakin pidän noista. Joistain Dark angeleista huomaa, että mitä on maalattu varhaisemmassa ja mitkä myöhäisemmässä vaiheessa. ;) Mutta silti, ainakin tactical mariineista tykkäsin. Näyttävät jotenkin elävämmiltä kuin esim. chaplainit. Mutta ihan käypää tavaraa kaikki tyynni, kyllä minä voisin tuollaisilla pelata vaikka turnauksessa, häpeämättä.

hmph, kyllähän minunkin pitää vähän kommentoida tuohon God's lightin kommenttiin.. Vaikka pidät figua aivan järettömän rumana, et voi sietää sitä (tässä tilanteessa perustelu oli vähän ontuva 'en tykkää mariineista kun en oo vielä nähny nätin näkösiä') tai jotain muuta vastaavaa, hän joka ne tänne on laittanut esille on itse aika varmasti tyytyväinen niihin. Ja ainakin tässä tilanteessa voisin sanoa syystäkin, olen nimittäin paljon pahemmankin näköisiä nähnyt. Ja ei, nyt en puhu omistani. ;) Mutta jos et tosiaankaan osaa keksiä niistä mitään arvioitavaa/hyvää sanottavaa niin jätä herranjumala painamatta sitä 'lähetä' nappia. Galleriassa on tarkoitus tuoda omia figujaan esille juuri arvioitavaksi; saamaan rakentavaa palautetta: Ei ketään kiinosta lukea tuollaisia viestejä; jotka eivät auta asiaa millään tavalla:
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

Kelpojahan nuo ovat. Opettele vaan valon käyttö ja beissien teko niin tulee hienoa jälkeä..nuo ovat aika tarkan näköisesti maalattu, joten ei luulisi olevan kovin suuri ongelma. Varsinkin kun sotun foorumi on hyviä ohjeita pullollaan.
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Aivan sikamaisen törkeää... Miten kukaan voi julkaista tämmöisiä mielipiteitä mitä God'sLightilla on, yleisellä foorumilla? Hirveää roskaa...
Minun mielestä nuo ovat aivan tarpeeksi hyviä figuja peleihin, voipi vaikka olla että maalaaja ei ole hirveän kauaa vielä ollut figujen kanssa tekemisissä. Tämmöinen tiuskiminen on kyllä todella typerää..
God'sLight kirjoitti:hommaatte mulle digikaeran
Voi Jessus sentään...
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm... Eiväthän nuo DEldarit kummoisia ole, mutta Dark Angelit olivatkin sitten mallikaampia. Blacklinetystä sekä hieman tarkkuutta vaativat vielä mutta ihan kivoja. Termut olivat ihan hyvän näköisiä. Ovatko nämä tosiaan ekoja maalaamiasi figuja? Ne ovat oikein hyviä sellaisiksi.

Tankit olivat hienoja. Myöskin Helmet bearer oli kiva.

Inkkien käyttö kannattaa opetella. Helmet Bearerissa oli inkkaaminen onnistunut melko hyvin.

God's Light... Häpeä. Nolasit juuri itsesi yleisellä foorumilla. Tarvitseeko muuta sanoa?
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Figuista voin sanoa että ainakin D-angelsit on hyviä pelifiguja ( Termiksiin sopii hyvin bleached bone) Jos noita lähtis parantamaan niin helppoa ja kohtuullista valo&varjo jälkeä saa perusväri+inkki+highlightaus drybrushaamalla-tekniikalla . Sivulla oli muuten hyviä tarinoita ( jää odottamaan lisää ) ja Täydet pisteet Ninnulle pidetään asiallinen linja ja kannustetaan uusia harrastajia. Ei tampata ekojen figujen perusteella maan rakoon.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Salonen
Viesti:

Yritäkää nyt hyvät ihmiset ymmärtää että se oli puhtaasti rehellinen oma mielipide.

En minä sanonut että minä en pitäisi Mariineita vaan sanoin että minulla menee hermot siihen kun niitä ei maalata hyvin.

Jos minä laittaisin tänne omia figujani ja ne haukuttaisi aivan lytyyn niin ei sille voisi mitään menisin vain harjotelemaan maalausta lisää.

PS: Onko teidän kirjoitus taidossa jotain pahasti vialla kun että käsitä että minun nimimerkki kirjoitetaan God'sLight, toisin kuin ylipuolet teistä sen kirjoitaa.
C'tan

Viesti Kirjoittaja C'tan »

God'sLight kirjoitti:PS: Onko teidän kirjoitus taidossa jotain pahasti vialla kun että käsitä että minun nimimerkki kirjoitetaan God'sLight, toisin kuin ylipuolet teistä sen kirjoitaa.
Psst, kannattaa olla tästä kirjoitustaidosta iiiihan hiljaa :P
Only through permanence can we truly triumph, only through the Machine can we find victory
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Täysin ooteena nyt Herra God'sLightille, että totta kai figuja saa kritisoida, mutta sen voi tehdä myös jopa kohteliaasti ja asiallisesti, mutta kyseisen kommentin jonka laitoit olisi voinut jättää kokonaan pois. Kovin hyvä perustelu sille ettet pitänyt figuista ei ollut tuo ettet pitänyt siitä ettei ihmiset maalaa marineita hyvin. Mitähän jos maalaaja ei olisi osannutkaan maalata marineitansa tuon paremmin?
*Herne nenässä*
Plaque

Viesti Kirjoittaja Plaque »

God'sLight kirjoitti:okei rehellisesti noi on ihan sairaan kauheita siis aivan hirveita mun mummokin maalaa paremmin!!!!!!!!!!!!!!! :(:(:(:(

Noi on niin surkeita ettei noilla kehtais ees pelata!!!
Vaikka ei kiertele eikä kaartele, niin asian voi silti esittää vähemmän loukkaavasti.
Mielipiteen antaminen ei merkitse samaa kuin toisen haukkuminen.
Jos toinen sentään yrittää, ja laittaa vielä figunsa esille pyytäen asiallista kritiikkiä, niin ensinnäkin hänen uskaltamistaan voi kunnioittaa sen verran ettei mene haukkumaan lyttyyn hänen töitään.
Vielä kun Daethalionin viesti kuvasti sitä että hän ainakin yritti tosissaan.

Ehkä podet ylemmyyskompleksia heitä kohtaan jotka eivät ole vielä yhtä eteviä kuin Sotavasaran gallerian huipputyöt? Kuten myöhemmin toteat, et maalannut itsekään hyvin kun harrastuksesi aloitit. Joten mietihän vaikka sitä että joku muukin saattaa olla WH-harrastuksensa alkuvaiheissa.

C'tan kirjoitti:Psst, kannattaa olla tästä kirjoitustaidosta iiiihan hiljaa :P
:D
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

God'sLightille voisi sanoa vielä, jotta ennenkuin netissä möläyttelee mitä tahansa, kannattaa ensiksi miettiä, että sitä voi lukea joku oikea ihminen.. ketjun postaajaa saattaa alkaa muuten harmittamaan kun kaikki kommentoi figujen sijasta toisten kommentteja : )
Salonen
Viesti:

eiköhän se ole tullut jo selväksi että teidän mielestä käytäydyin typerästi eli ei viitsitä enään kinata tästä asiasta vaan puhutaan oikeasta asiasta eli figuista. myönnän ehkä vähän liika kriitisesti kommentoineen kyseisen herran figuja.
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

God'sLight kirjoitti:eiköhän se ole tullut jo selväksi että teidän mielestä käytäydyin typerästi eli ei viitsitä enään kinata tästä asiasta vaan puhutaan oikeasta asiasta eli figuista. myönnän ehkä vähän liika kriitisesti kommentoineen kyseisen herran figuja.
Ai niinkö?
Ja figuista... Hyvän näkösiä peliifiguja. Yks helppo tapa tehdä noista dangelesita hienompia on liimata baseen eri keepperillä hiekkaa ja sitten maala tämä ensim mustalla ja kuivaharjata sen jälkeen harmaalla toimii varmasti..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”