Suden Raivo

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Ninnu
Viesti:

Suden Raivo

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Heidän huutonsa kaiki läpi Fangin holvien. He olivat kuulleet Russin kutsun. Lordi Paha oli nähnyt näyn. Wolfen on ilmestynyt hänelle! On aika taistelun, kohta veri tulee vuotamaan Russin kunniaksi.

Farseer Ishtan kääntyi pois näkykiveltä. Opppilaat ympärillä lukivat hänen kasvoiltaan tuskan. Normaalisti ilmeettömät silmät olivat täyttyneet kyyneleistä. Sanomatta sanaakaan Ishtan kääntyi pois. Kuinka hän voisi kertoa näille viattomille näystään? Painajaismainen suden leuka, kyltymättömänä ahmien kaiken elävän. Mustat hiiltyneet suden tassut, kärventäen kaiken kauniin. Valkoiset kynnet, veriset hampaat. Kiiluvat keltaiset silmät yössä joka on tuleva, kun et mitään muuta näe. Kuolema lähestyy.

Sotaanlähtö oli nopea, kun Russ kutsuu sudet kuuntelevat. Keisarin parhaimmat saivat helpon voiton yksinäisestä eldarien etuvartiosta. Myöhemmin paikalle saapuneet eldarit löysivät vain mustuneita raunioita. Ja väijytyksen. Kaaos oli voitokas sinä päivänä. Paljon kertyi kalloja veren jumalille.

Myöhemmin Fangissa Lordi Paha voittojuhlissa kertoi tarinan näystään ja kunniakkaasta Russin lasten voitosta. Erikoinen sivuseikka unessa oli, jota hän ei edes mallasoluen juovuttaman maininnut kenellekään. Unessa Wolfenilla oli ollut siivet, kuin suuret verenpunaiset lepakon siivet.

-----------------------------

Tämmönen lyhyt fluffi mun hukanpojista... :-)

Hope you enjoy. :-P
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

8)
ihan kiva..
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Muuten hyvä tarina, mutta missä on dark angeleiden dissaus? Tajuan että se ei mitenkään liittyisi tarinaan, mutta kyllä tuohon muutaman dark angelin olisi saanut ympättyä nöyryytettäväksi. :wink:

(Lord paha?)
And they wonder how he dealt with stress so well..
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Lyhyt ja ytimekäs. Hienoa, Ninnu! :D

(vaikkakin Eldarit saivat turpiin...)
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Ninnu
Viesti:

VJ kirjoitti:Muuten hyvä tarina, mutta missä on dark angeleiden dissaus? Tajuan että se ei mitenkään liittyisi tarinaan, mutta kyllä tuohon muutaman dark angelin olisi saanut ympättyä nöyryytettäväksi. :wink:
Hahhaa... :-P

Joo kato myöhemmin pistetään sit kunnolla turpiin... Hei mä oli keräämässä Dark Angeleita 3. laitoksen aikaan. Mut kyllä mun wolffeilta löytyy DA kypäri trophynä... :-D

Kiits kehuista kaikille. 8)
Jag känner en bot
Ninnu
Viesti:

VJ kirjoitti:(Lord paha?)
..Niin ja mun Wilf Lordin nimi on Paha. :-P Bad to the bones y'know... :-P

Joo, siis mun wolffilla on kaikilla suomalaiset nimet, sellasii kivan eksoottisii... Mielummin suomee kuin ruotsia tai norjaa! :-)
Jag känner en bot
Imz

Viesti Kirjoittaja Imz »

Hmm... Mun mielestä toi tarina oli hieman epäselvä, se aukesi vasta toisella lukukerralla (sen jälkeen kun selvensit tuon nimen)

Lisäksi toi on selvästi (?) jonkinnäköinen alku jollekkin pikkutarinaketjulle, joten eikun kirjottelemaan.

Ihan hyvä, mutta ei sellasenaan. "Vaatii" jatkoa.
Ninnu
Viesti:

Immortalis kirjoitti:Hmm... Mun mielestä toi tarina oli hieman epäselvä, se aukesi vasta toisella lukukerralla (sen jälkeen kun selvensit tuon nimen)

Lisäksi toi on selvästi (?) jonkinnäköinen alku jollekkin pikkutarinaketjulle, joten eikun kirjottelemaan.

Ihan hyvä, mutta ei sellasenaan. "Vaatii" jatkoa.
Joo, toi on puhjustus mun wolffien kaaokseen vaipumiselle... Eli ne näkee Khornen Wolfenina ja mielestää seuraa wieläkin Russia (joo, ne on vähän tyhmänpuoleisia... :-)) Paha on kaverin nimi, tulee enemmän selville kun homma on kirjoitettu enklanniksi... Toi oli vaan nopee hahamotelma mitä päässä on pyörinyt jo pidempään. :-)
Jag känner en bot
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Toi oli hieno tarina. Oon kirjottanu ite vähän samanlaisen joka kertoo siitä Wolfien Companysta joka katos thousand soneja vastaan. Mun Chaos armeija pohjautuu niihin. wolfenit on khorne berzerkereitä ja niillä on tukena thousand soneja ja niitten kapu on tietty muuttunu Khornen Daemon princeksi.
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Eldarit sai köniin..... :cry: Eivät olis jos siel ois ollut joku Trangorin 3. armeijan :twisted: yksiköist :wink: ................Hyvä tarina muuten!
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Mikke kirjoitti:Toi oli hieno tarina. Oon kirjottanu ite vähän samanlaisen joka kertoo siitä Wolfien Companysta joka katos thousand soneja vastaan. Mun Chaos armeija pohjautuu niihin. wolfenit on khorne berzerkereitä ja niillä on tukena thousand soneja ja niitten kapu on tietty muuttunu Khornen Daemon princeksi.
Hö.. Mulla on vähän vastaava fluffi omassa kaaoksen armeijassani. Ainut vaan että blood clawit on bersekkereitä ja grey hunterit CSM:iä ( figut konversiota, mix. avaruuspuppejen ja kaaoksen mariineiden osista )
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Sen verran vielä, ett keväällä/kesällä 2003 ilmestyvästä Codex Eye of Terrorista pitäisi huhujen mukaan löytyä Wulften Companylle omat säännöt...
Phil Kelly says "No!"
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Ihan jännä tarina, tosin jokainen lause oli oikeestaan oma kappale. Sen takia oli vähän sellasta töksähtelevää toi. No pistetään tuokin sen piikkiin, että se on lyhennelmä. Ainakin toivon niin :)
Ninnu
Viesti:

bonesripper kirjoitti:Ihan jännä tarina, tosin jokainen lause oli oikeestaan oma kappale. Sen takia oli vähän sellasta töksähtelevää toi. No pistetään tuokin sen piikkiin, että se on lyhennelmä. Ainakin toivon niin :)
Juu, toi on tullanen hahmotelma... Kokonaista versiota en kyllä suomeks raapusta... :-)
Jag känner en bot
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Kirjoita pois vaan. Valvot vaan myöhään, juot paljon kahvia ja katsot He-mania tai transformereita (Löytyy Kazaasta), niin pian olet sillä tuulella että kirjoitat vaikka Wolffien grillikastikkeesta kuusi sivua juttua.
zqmfgb
Ninnu
Viesti:

Sieni2 kirjoitti:Kirjoita pois vaan. Valvot vaan myöhään, juot paljon kahvia ja katsot He-mania tai transformereita (Löytyy Kazaasta), niin pian olet sillä tuulella että kirjoitat vaikka Wolffien grillikastikkeesta kuusi sivua juttua.
Valvot myöhään.. *check*
Juo kahvia.. *check*
Katso He-Mania *katsoo lieche WMCA:n*

...

Bääh... Ehkä pitäs jättää se valvo myöhään pois... :-D
Jag känner en bot
Ezrael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ezrael »

Niin no, eihän sitä välttämättä tarvitse suomentaa... Jos fluffi on kirjoitettu, niin kyl maar jokainen meistä nyt englantia ymmärtää.

...muutehan tän pelin pelaaminen saattais olla hiukka vaikeaa... :wink:
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Historia”