Ookkei, ihan kivaa juttua tuollakin oli. sister pelaajana kylläkin tiedän mistä ne vastustajat valittivat ja mistä itse valitin/valitan
The existing acts of faith remain and operate the same way (only used on faithful units, same things generate faith points, get the faith points back when model is killed) One new act of faith was added. Faithful unit may enact the faith and roll their existing armour saves as invulnerable.
Voi Hyvä Luoja. varmaankin joka ikisessä pelissäni joudun selittelemään mitä, miksi ja miten nämä AoF:tit ovat. ja sen jälkeen vastustaja yleensä alkaa vineemään kun yksi 120pts celestian ryhmä chargaa deathcompanyn laatuisia eliitti lähitaisteluryhmiä kumoon. ja sitten myös siit valitetaan HYVIN paljon kuinka helposti sisterit kestävät ampumista kiitos 4+ ylimääräsen saven. jos tuohon lisää viellä 3+ inv saven niin jo on markkina. no, ainakaan itse en valita. vastustajat sitten saattaakin valittaa vähän enemmän...
Sisters are BS 4 and will be allowed to have heavy flamers in their squads. 11 pts per model
No tätä haettiinkin. tämä on varmaan se mitä hain ehkä jopa eniten.
Redemptionists are defintely out and the eviscerator squad can get up to twenty models (4+ save if I remember and I think they gernate faith, count as elite)
*katsoo isoa läjää vanhoja redemptionistejansa* hmm, mitäköhän noillakin oikein tekee enään? mutta se on kyllä aika juusto juttu jos repentiat saavat oikeesti kaikki eviscraattoreita. 4+ save? ei väliä. nehän näköjään saavat sen invuksi ja toisen 4+:san jos tarvetta on.
Penitent engine is 11 all around with heavy flamers and S10 dreadnought close combat weapon can be manned in squads of 3 (count as heavey)
onkos muuten kukaan ikinä pelannut semmosta örkkiarmeijaa vastaan missä on 9 killerkania?itse olen ja ollut melkein aina tuskasta kaataa sitä pönttölaumaa. no, nyt saatte varmaankin pelata sobien vastaaviakin vastaan
Seraphim and dominon squads still the same.
seraphimit tuskin tuosta huonontuvat kun saivat (kait) BS4:kin ja dominioneja kehtaa jopa ehkä käyttääkkin nytten. toivottavasti he ovat vaan alentaneet niitä meltoja/flamereitten hintaa niille. ovat nykyään ehkä vähän liiankin korkeita.
The Exorcists missles are now S8 AP1 still D6 but now on BS 4.
lempi shokki-automaattini. vastustajat eivät tajua ampua tätä helkutinkonetta rikki ennekuni se räkäsee sen 6 krakmissileä ekana ulos. ja nyt sen arvo vaan nousee viellä enemmän kun tuohon tulee ap1 ja bs4
Special bombardment strike much like the DH, but with two exceptions. It apparently only targets psykers and doesn't scatter.
tämä ei varmaan paljoa nää päivänvaloa paitsi täysiä GK armeijoita vastaan. nehän kaikki ovat psyykkereitä
kun lasketaan nuo kaikki yhteen ja verrataan tähän nykyiseen listaan niin paljon uudistuksia on luvassa ja melkein kaikki parempaan suuntaan. ainoa asia mikä vähän harmittaan on Redemptionistien menettäminen mutta ei sekään paljoa haittaa kun vertaa mitä kaikkea silläkin sai

[/quote]