Aragorn the king konversointi?
Aragorn the king konversointi?
Eli miten sais siistin Aragornin että se seisois jaloillaan.
Tarkoitan sitä kun Aragaron istuu heppansa päällä nii miten sen konvertois jaloilleen.
Tarkoitan sitä kun Aragaron istuu heppansa päällä nii miten sen konvertois jaloilleen.
Eikö yksikään jalan oleva Aragorn kelpaa ?
The Fellowship: Aragorn
Weathertop: Aragorn
Amon Hen: Aragorn
Helm's Deep Aragorn
Melkein uskaltaisin väittää ettei kannata heppa-aragornia lähteä pilkkomaan, ellei sitten täysin tiedä mitä tekee ja takanaon runsaasti kokemusta konversioista.
The Fellowship: Aragorn
Weathertop: Aragorn
Amon Hen: Aragorn
Helm's Deep Aragorn
Melkein uskaltaisin väittää ettei kannata heppa-aragornia lähteä pilkkomaan, ellei sitten täysin tiedä mitä tekee ja takanaon runsaasti kokemusta konversioista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Tuo vaikuttaa vähän paremmalta idealta koska sen heppa aragornin jalkojen tekeminen voi koitua ongelmaksi.jago kirjoitti:Jaa vois miettii. Tuuleeks siit oma figu varmasti.
Mutta aattelin duunaa sen sillai et nappais eka pään pois Elendililtä ja sitten heittäis helmsin Aragornnin pään sille.
Se ois sitte niinku siin kruunajaisis Aragornil oli samantyyppinen haarniska ku Elendilillä.
Mutta tosin sitten joutuisit tyytymään "vain" miltei samanlaiseen. Elendilin ja Theodenin panssarit olivat uniikkeja ja vain heille tehtyjä. Ja Elendilhän oli muutenkin 243cm pitkä...
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Averren kirjoitti:Mutta tosin sitten joutuisit tyytymään "vain" miltei samanlaiseen. Elendilin ja Theodenin panssarit olivat uniikkeja ja vain heille tehtyjä. Ja Elendilhän oli muutenkin 243cm pitkä...
Niin mutta en mä sanonut et mä unohdan kokonaan ton Elendilin tai Theodenin. Mä vaan lausahdin että voisi harkita sitä.