rackham?
OIKEIN mukavaa jos alalle mahtuu yritystä Suomessa !!
Olen vain iloinen, että näin on. Mistäs se kate sitten tulee?
Ja siis tarkennukseksi: tilaatko tavaran ensin kotiisi ja sieltä sitten postitat sen asiakkaille... silloin tulevat vielä Suomen postikulut päälle. Eikö??
Mainosta toki: kaikki mahdollinen figujen hankintaa helpottava on tervetullutta tietoa !!
Monet firmat tilaavat juuri niin, että hankkivat kerralla suuremman satsin, jolloin pienten tilaajien toimitusajat venyvät, mutta hintaa saadaan vähän alas. Tästä tulee helposti viikkojen odottelua. ... olettaen, että tavaran saa ulkomaiselta toimittajalta edes ajoissa.
Olen vain iloinen, että näin on. Mistäs se kate sitten tulee?
Ja siis tarkennukseksi: tilaatko tavaran ensin kotiisi ja sieltä sitten postitat sen asiakkaille... silloin tulevat vielä Suomen postikulut päälle. Eikö??
Mainosta toki: kaikki mahdollinen figujen hankintaa helpottava on tervetullutta tietoa !!
Monet firmat tilaavat juuri niin, että hankkivat kerralla suuremman satsin, jolloin pienten tilaajien toimitusajat venyvät, mutta hintaa saadaan vähän alas. Tästä tulee helposti viikkojen odottelua. ... olettaen, että tavaran saa ulkomaiselta toimittajalta edes ajoissa.
No nämä menee jo liikesalaisuuksien puolelle! :o)behemoth kirjoitti: Olen vain iloinen, että näin on. Mistäs se kate sitten tulee?
Mutta vakavasti puhuen, jos ei ole liian ahne ja pitää kulut kurissa, pärjää kyllä pienemälläkin katteella.
Ja minun kaikki kuluni tietysti sisältyvät tuotteesta saamaani katteeseen (toimituskulut yms.) joten asiakkaan ei tarvitse miettiä muuta kuin tavaran myyntihintaa ja postikuluja.
Tämmöstä tämä pisness on.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
On totta että muiden kuin GW nappien saatavuus suomesta on aika huono mutta kun kerran kaverin kanssa vertailin gw:n ukkojen hintoja, niin ei ne mun mielestä tule niin paljoa halvemmiksi jos tilaa niitä gw:n kautta vaikka briteistä. Jenkeistä jos tilaa ukkoja niin paikoitellen hinnat nousee huomattavasti. Jos liikkeessä on tuotetta niin ei se suomessakaan 5 viikkoa kestä mutta varmaan puhuit noista ukoista joita suomesta ei saa, ainakaan suoraan liiikkeestä.behemoth kirjoitti:Kyllä vain. Uusimmassa tilauksessa kun on muun muassa Fenryliä, Rackhamia ja CoppleStone Castingsia.Juuso kirjoitti:Tekö sitten tilaatte mieluummin ulkomailta kuin Suomesta?
En ole tietoinen, että CoppleStone ja/tai Fenryliä saisi Suomesta?
ENKÄ halua maksaa jollekin firmalle +25% siitä, että saan figuni 5 viikkoa myöhemmin kuin itse tilatessa.
Joo... tnjrp on oikeassa. Kyllä vain tu 12,5 oli vain Briteissä. Olin erheessä, kun päässälaskulla todelliset postikulut olivat suurin piirtein samaa luokkaa, niin tähän harhaluuloon.
Anna mielelläni yhteystietoni, jos moderaattoreilla ei ole mitään sitä vastaan:Gorkiporki kirjoitti:Suostutko vielä kertomaan tämän numeron niin yhteydenotto helpottuu vai tuleeko jokin "virallinen" puh numero vasta parin viikon sisällä.Juuso kirjoitti: Itse verkkokauppa tulee toimintaan noin viikon päästä mutta kauppaa kyllä voin käydä puhelimella ennen sitäkin.
Juha Uusikartano
Sotataito Miniatyyrit
puh/fax: 03-2653562
gsm: 050 4069698
email:[email protected]
No niistäpä niistä tietenkin... kukas tyhmä sitä nyt tilaamaan lähtisi sellaista, mitä saa kotikulmilta?Gorkiporki kirjoitti: Jos liikkeessä on tuotetta niin ei se suomessakaan 5 viikkoa kestä mutta varmaan puhuit noista ukoista joita suomesta ei saa, ainakaan suoraan liiikkeestä.
Vaan koetapas tilata nyt vaikkapa Chronopian uusia figuja paikallisesta liikkeestä ...
Morjesta,
nyt olis sivut nilkuttaen verkossa, paljon vielä puuttuu tuotteita ja kuvia ynnä muuta sisältöä mutta kaupan pitäisi toimia.
Hybridiä ja Confrontation-figuja löytyy nyt säkkikaupalla!
Huomatkaa, että painoon perustuva psotikulu ei toimi vaan postikuluja veloitetaan kaikista lähetyksistä vaki 6.80 (+postin postinennakkomaksu 3.15, jos tilaatte postiennakkona.)
Käykää tsekkaan ja sanokaa mitä tuumaatte.
Juha
nyt olis sivut nilkuttaen verkossa, paljon vielä puuttuu tuotteita ja kuvia ynnä muuta sisältöä mutta kaupan pitäisi toimia.
Hybridiä ja Confrontation-figuja löytyy nyt säkkikaupalla!
Huomatkaa, että painoon perustuva psotikulu ei toimi vaan postikuluja veloitetaan kaikista lähetyksistä vaki 6.80 (+postin postinennakkomaksu 3.15, jos tilaatte postiennakkona.)
Käykää tsekkaan ja sanokaa mitä tuumaatte.
Juha
Ai niin, se linkki (d'oh!) http://www.sotataito.com