Kaaoksen spiky sprue moka(ko?).
Kaaoksen spiky sprue moka(ko?).
Ostin kaaosarmeijani ensimmäisiä osia ja näitä tutkiskellessani huomasin jotain outoa uudessa spiky spruessa. Spruessa on yksi piikki, jossa on ihmisen pääkallo ja necron soturin pää, eivätkö necroneiden kaatuneet (ja niiden kaikki osat) phase outtaa muun armeijan mukana taistelun lopuksi (vai oliko se taistelun aikana)?
Eli miten tämä necron soturin pää on voinut päätyä kaaoksen ajoneuvokoristeeseen? Kävivätkö kaaossoturit leikkimässä tomb raidereita ja veivät haudasta uuden koristeen ajoneuvoonsa...
Ja lopuksi vielä kysymys: viitsiikö tätä nyt fluffin puolesta laittaa kaaosajoneuvoihin?
Mielipiteitä?
Eli miten tämä necron soturin pää on voinut päätyä kaaoksen ajoneuvokoristeeseen? Kävivätkö kaaossoturit leikkimässä tomb raidereita ja veivät haudasta uuden koristeen ajoneuvoonsa...
Ja lopuksi vielä kysymys: viitsiikö tätä nyt fluffin puolesta laittaa kaaosajoneuvoihin?
Mielipiteitä?
Viimeksi muokannut del Rey, Ti 20.01.2004 09:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
Kallo on liian pitkulainen "normaaliksi" servo skulliksi, tosin voisihan sitä konvertoida tai sitten vain jättää ko. piikki kokonaan pois...chrome kirjoitti:kiinni vaan ja jos joku kysyy niin se on siihen lävistynyt servo skull viime tank shockin jäljiltä.
- ankara halla
- Valvoja
Outo topicci 
Kuitenkin, tuskin ne necronin raadot mihinkään phase outtaavat mikäli se mekanismi mikä saa tämän aikaan hajoaa. Nämähän ovat puhtaasti teknologiaan luottavia olentoja joilla ei mitään "mystistä" ole arsenaalissaan ja näin ollen, niin elävää metallia kuin ovatkin, tämä teknologia kuten mikä tahansa muukin kyllä tottelee lascannonia.
Kuitenkin, tuskin ne necronin raadot mihinkään phase outtaavat mikäli se mekanismi mikä saa tämän aikaan hajoaa. Nämähän ovat puhtaasti teknologiaan luottavia olentoja joilla ei mitään "mystistä" ole arsenaalissaan ja näin ollen, niin elävää metallia kuin ovatkin, tämä teknologia kuten mikä tahansa muukin kyllä tottelee lascannonia.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Necroneistahan ei jää mitään jäljelle taistelun jälkeen. Juuri tämän takia Imperiumi ei ole voinut tutkia necroneiden teknologiaa tarkemmin, muuten kuin haudoista, taisteluraporteista ja muista havainnoista. Niin miten kaaosajoneuvon piikissä voi silloin olla necronin pää?
- ankara halla
- Valvoja
Muistanko väärin, vai eikö Necron Codexiissa ollut joku fluffin pätkä, jossa Adeptus Mechanicus/Inkvisiittorit/jotkut_imperiaalit_kuitenin ihmettelivät necronien gauss asetta ja sitä miten mokoma toimii? Vaikka pyssy oli tutkimuksen alla, niin raportti kuitenkin totesi, ettei siitä saatu juuri mitään selville.del Rey kirjoitti:Necroneistahan ei jää mitään jäljelle taistelun jälkeen. Juuri tämän takia Imperiumi ei ole voinut tutkia necroneiden teknologiaa tarkemmin, muuten kuin haudoista, taisteluraporteista ja muista havainnoista. Niin miten kaaosajoneuvon piikissä voi silloin olla necronin pää?
Vai olenko nyt täysin hakoteillä?
Vaikka necron olisi muuttunut sulaksi metalliksi se phase outtaisi...ankara halla kirjoitti:Outo topicci
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Joo, olihan siinä sellainen pätkä, mutta muistaakseni he ihmettelivät gaussaseita taistelun kuvatallenteiden perusteella (pitääpä tarkistaa kun pääsen töistä).ankara halla kirjoitti:Muistanko väärin, vai eikö Necron Codexiissa ollut joku fluffin pätkä, jossa Adeptus Mechanicus/Inkvisiittorit/jotkut_imperiaalit_kuitenin ihmettelivät necronien gauss asetta ja sitä miten mokoma toimii? Vaikka pyssy oli tutkimuksen alla, niin raportti kuitenkin totesi, ettei siitä saatu juuri mitään selville.
Vai olenko nyt täysin hakoteillä?
- ankara halla
- Valvoja
Okei, "I stand corrected" niinkuin amerikan mantereella tavataan.tneva82 kirjoitti: Vaikka necron olisi muuttunut sulaksi metalliksi se phase outtaisi...
Joo, voi hyvin olla. Olen itse lukenut codexin kerran läpi joskus ilmestymisen aikoihin joten on mahdollista (ehkä jopa todennäköistä), että muistan tämän täysin väärinkin.del Rey kirjoitti: Joo, olihan siinä sellainen pätkä, mutta muistaakseni he ihmettelivät gaussaseita taistelun kuvatallenteiden perusteella (pitääpä tarkistaa kun pääsen töistä).
-
DevilPanda
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Olen samaa mieltä. Onhan Inkvisiittorin kirjassakin statit Necron pyssykälle, jonka voi ottaa hahmolleen aseeksi...ankara halla kirjoitti:Outo topicci
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- The Captain
- Valvoja
Tätä pohdittiin parin kaverin kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että se necronin kallo on väärennös. Kaaos-jätkä on ajatellut, että se näyttäisi kovemmalta kaverilta muiden kaaos-jätkien silmissä, jos sillä olisi necronin pää (semmoista kun ei muilla olekaan) ja tehnyt itse jostain läkkipellistä. Siinä ovat sitten muut kaaos-mariinit nasse pyöreänä "Tahtoo kans tommosen!".del Rey kirjoitti: Oikeasti, ei tämä maailmaani kaada (älä huolehdi). Aloin vain ihmettelemään, että miten tämä voi olla mahdollista...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.