"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Searchlight

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Searchlight

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Korjatkaa jos olen väärässä:

Tankki voi käyttää searchlightiä ja ampua samalla vuorolla liikuttuaan 6" tai alle.

Tässä ei ainakaan sanota että instead of shooting tai mitään.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

tankki voi liikkua 24" ja käyttää searchilightia. tankit ei yleensä kylläkään liiku ihan noin paljoa mutta pystyy se sitä jopa silloinkin käyttämään.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Minun käsittääkseni tankki voi käyttää searchlightiä riippumatta mistään muista tekemisistään, kunhan vain on spotannut sen, jonka haluaa valaista.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Darkstar kirjoitti:tankki voi liikkua 24" ja käyttää searchilightia. tankit ei yleensä kylläkään liiku ihan noin paljoa mutta pystyy se sitä jopa silloinkin käyttämään.
Mikä Space Marine tankki on Fast Vehicle? Ennen kuin nolaat itsesi: Land Speeder ei ole tankki.

Itse käsitin asian juuri kuin Teräratas sanoi.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Esim. IG Salamander scout vehicle on fast. Taskulamppu ei tosiaan ole marineiden etuoikeus... vaikkeivät eldarit sitä vielä keksineet olekaan ;)

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”