predator
-
Lex_et_Annihilato
predator
http://koti.phnet.fi/koljot/kuvat/muut/predator.jpg
tommonen predatori, pitäs viel vähä yksityiskohtia maalata, muuta muuten alkaa aika valmis olemaan...
tommonen predatori, pitäs viel vähä yksityiskohtia maalata, muuta muuten alkaa aika valmis olemaan...
-
The Scientist
-
Lex_et_Annihilato
joo hailaitit pitäs viel tehä, en oo vaan kereeny viel, ja vähä kökköä se maali ku en vätäny ruiskulla vaan iha pensselillä...
Sponsonit on juu rumat, kävi se 4piippunen turrettiki mielessä, mutta se pääty sitte whirl windiin;) siitäki kuvat tulossa...
pitäs viel jotenki saada sponsonit pois land raiderista....
Sponsonit on juu rumat, kävi se 4piippunen turrettiki mielessä, mutta se pääty sitte whirl windiin;) siitäki kuvat tulossa...
pitäs viel jotenki saada sponsonit pois land raiderista....
-
Lex_et_Annihilato
Lantikan katolle varmaan kävisi matalahko turretti ihan mainiosti, paras vaihtoehto olisi ehkä yrittää etsiä joku sopiva pienoismallitankin turretti siihen? Hieman epäkesko sijoittelulla siihen sitten neljän lascannonin paketti kiinni... Tai sellaisen ainakin itse tekisin, jos raaskisin lantikkaa käydä konvertoimaan. Ja turretin paikka varsin taakse sitten. (Olen muuten mielestäni jossain nähnyt kuvankin turretilla varustetusta lantikasta.)
Jebulis, oot saanu hienon predatorin aikaseks. Onnittelut siitä 
Ainut mikä tos mättää on highlightien puute, josta muutkin on jo huomauttanut. Väriteema on mukava.
Yhteenveto: Pidän tämänkaltaisista pelinapeista. Hyvää työtä
Ainut mikä tos mättää on highlightien puute, josta muutkin on jo huomauttanut. Väriteema on mukava.
Yhteenveto: Pidän tämänkaltaisista pelinapeista. Hyvää työtä
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
-
Lex_et_Annihilato
joo, semmonen "quad cannonni" sinne raiderin katolle, torni oli jo valmiina, muuta näytti liian korkeelta ni tein siitä whirl windin, joo oon nähny netis kans semmosen mis oli laitettu demolisherin torni raiderii, tais olla paldin nimellä se tankki..oli ihan hieno, mutta liian korkee...jos sais jotenki sipastua siitä muutaman sentin pois katosta
...