"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer armies: Far North

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Rune kirjoitti:Ketkä vapaehdoistuu?
Mä voisin, koska en ole auttanut tätä armeijan valmistelua paljon tippaakaan, joten mä voisin tulla vapaaehtoiseksi.
Ja minunkin taloudellinen tilanne on sillämallilla, että suuriin investoiteihin ei ole paljoa varaa, ellei sitten äiti tule ja osta mulle jonkun boksin :D
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Mä voin kanssa ilmoittatua vapariks. jos mä saan mun kameran vähän tarkemmaks.

Btw. eiks kukaan oo oikeesti mittään mieltä tosta Tuuvan Svenistä? (sivulla 45.)
Järjenkäyttö sallittu!
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

No siinä on meillä neljä tarmokasta, raavasta pikku-ukkoilijaa. Sitten tarvitaan vielä porukan johtaja, joka pitää asiat kuosissaan, varastoi figujen kuvat, pitää ne järjestyksessä, pitää ketjun kuosissaan ja on itsekin tottakai aktiivinen. Periaatteessa sitä mitä Pamp-pu tekee Fluffiosastolla. Kuka tahtoo olla järjestelijä? Ensimmäinen huudahtaja saa paikan.
Kaikki aivotyöskentely olisi hyvä keskittää taikaesineisiin, ukkojen konffaukseen ja nykyisten ukkojen hiomiseen.
Kyllä.
Viimeksi muokannut Rune, Ke 21.01.2004 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

FallenOne kirjoitti:Mä voin kanssa ilmoittatua vapariks. jos mä saan mun kameran vähän tarkemmaks.

Btw. eiks kukaan oo oikeesti mittään mieltä tosta Tuuvan Svenistä? (sivulla 45.)
Mielestäni on vähän turhaa rueta tekemään spessuja nyt.
Kaikki aivotyöskentely olisi hyvä keskittää taikaesineisiin, ukkojen konffaukseen ja nykyisten ukkojen hiomiseen.
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Kuten jotkut ovat huomanneet olen maininnut yhdessä topicissa kuinka noita ukkoja voi tehdä nopeammin noista ukkojen sprueista joten niillä varmaan kävisi nopemammin kun vaan muotit saisi tehtyä, voi olla huono idea?
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Rune
Peliporukkavalvoja

Testaa rauhassa. Näytä sitten meillekkin.
#Ostium

Icar0s

Rune kirjoitti:No siinä on meillä neljä tarmokasta, raavasta pikku-ukkoilijaa. Sitten tarvitaan vielä porukan johtaja, joka pitää asiat kuosissaan, varastoi figujen kuvat, pitää ne järjestyksessä, pitää ketjun kuosissaan ja on itsekin tottakai aktiivinen. Periaatteessa sitä mitä Pamp-pu tekee Fluffiosastolla. Kuka tahtoo olla järjestelijä? Ensimmäinen huudahtaja saa paikan.
MINÄ ...... haluan olla johto tehtävissä ;)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Olisin voinut ryhtyä tuohon figusuunnittelun johtoon, mutta saavuin kotiin vasta äsken ja Nightwish ehti ensin.
Rune
Peliporukkavalvoja

Nightwish siis pistää topicin ja kaiken muunkin roskan nyt nopsaan pystyyn, ja kirjoittaa signuunsa 'far northin figuvastaava', ne? Sori vaan Runefang, pääset silti tekemään figuja, eikös se ole kuitenkin hyvä lohdutuspalkinto? ;)
#Ostium

Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Kun katsoin noita taikaesineitä, niin pisti silmään hair of the damsel, esim. kaamoksen helm of many eyes on samanhintainen ja muuten samanlainen esine paitsi että sen kanssa kärsii stupiditystä.

Ja sitten noissa maggoteissa ei ole paljonkaan järkeä, miksi köyhät otettaisiin mukaan taisteluun? Ei nää kuitenkaan ole mitään skaveneita
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Rune kirjoitti:Nightwish siis pistää topicin ja kaiken muunkin roskan nyt nopsaan pystyyn, ja kirjoittaa signuunsa 'far northin figuvastaava', ne? Sori vaan Runefang, pääset silti tekemään figuja, eikös se ole kuitenkin hyvä lohdutuspalkinto? ;)
Kiitos kun pistit bladen siihen, mitä olet miltä fluffista?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Icar0s

Runefang kirjoitti:Olisin voinut ryhtyä tuohon figusuunnittelun johtoon, mutta saavuin kotiin vasta äsken ja Nightwish ehti ensin.
Jos sulla on kuvia, niin voisit vaikka pistää ne mulle sähköpostissa??
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Jaahas, täällä onkin kasailtu figutiimiä. Laitoin juuri galleriaan kuvia Laplander hunteristani, vilkaiskaa.
Icar0s

Skarsnak the Mass kirjoitti:Jaahas, täällä onkin kasailtu figutiimiä. Laitoin juuri galleriaan kuvia Laplander hunteristani, vilkaiskaa.
Penteleen hienoja oli .... pistin niiden linkit tuonne Maalaus, konverttaus ja maiseman teko paikkaan ja sieltä Far North Figut.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Joskus aikoinani ehdotin, että sukset ja tuohivirsut pitäisi yhdistään samaksi esineeksi nimeltä Hiking Equipment, jotta monista turhista erikoissäännöistä päästäisiin eroon. Nyt Skiier-yksikkökin voisi olla jotain paljon persoonallisempaa:

Nothing keeps the lands of Far North safer than the sharp eyes and the fast feet of the Border Rangers. These restless warriors patrol the sparsely populated border areas of Far North by skiing in the wintertime and by running in the summer time, as they put on the traditional birch bark shoes that enable them to run great distances in wilderness. No foe has ever entered the woodlands of North undetected, and this a matter of honour for Border Rangers. They drive off any war bands of unknown nations by surprise raids, and they quickly alert the population of Far North in a case of larger assault.

0-1 Border Rangers (Points/model: 15)

M:6 WS:3 BS:4 S:3 T:3 W:1 I:3 A:1 Ld:8

Unit size: 5-15

Weapons & equipment: Hand weapon, bow, Hiking Equipment.

Options:
¤ May have light armour for +1 pts/model.
¤ Upgrade one Border Ranger to Tracker for +6pts

Special rules:
Notrhern Guts, Hiking Equipment, Skirmish, Scouts

Hiking Equipment

Border Rangers use specially designed hiking equipment to travel great distances in wilderness with considerable speed. During wintertime they use skis and sticks, but during summertime they use legendary birch bark shoes, that make runners step much lighter, especially in forests and mountains. Models with Hiking Equipment add +2 to its movement value (already included in the profile), and they can move at full speed in forests or on hills and mountains.

------------

Siinäpä tuo. Nyt hiihtäjistä tuli joka vuodenaikaan sopivia, ja erikoissäännöt vähenivät.
Phil Kelly says "No!"
Rokottaja

Ihan kiva nuo Border Patrolilaiset. Minä kuitenkin suosittelisin niille bowin sijaan crossbowta. Se on enemmän tällainen metsästäjän ase (Kalevalan kirjoissakin käytettiin aina varsijousta, mitä nyt karjapaimen ampui Joukahaisen jousella. Siitä viis).
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Crossbow on hyvä idea noille, mutta tuon nopealiikkeisen fluffin mukaan move-or-fire -ase ei oikein sovi näille. Lisäksi Crossbow taitaa Far North -listassa olla vain Laplander-yksiköiden erikoisuus, kun tuo pohjoisen väki on siihen metsästämiseen erikoistunut.
Phil Kelly says "No!"
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Noista karpaaseista vaan aattelin kysästä et onks ne niinkun olevinan semmosia ogre-tyypisiä ukkeleita (ainakin noitten sääntöjen puolesta luulis) :?
Järjenkäyttö sallittu!
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Nightwish kirjoitti:
Runefang kirjoitti:Olisin voinut ryhtyä tuohon figusuunnittelun johtoon, mutta saavuin kotiin vasta äsken ja Nightwish ehti ensin.
Jos sulla on kuvia, niin voisit vaikka pistää ne mulle sähköpostissa??
Laitetaan tulemaan, jahka ehdin ottaa kuvia.
FallenOne kirjoitti:Noista karpaaseista vaan aattelin kysästä et onks ne niinkun olevinan semmosia ogre-tyypisiä ukkeleita (ainakin noitten sääntöjen puolesta luulis) :?
Kyllä, karpaasit ovat juuri tällaisia Ogre-tason modeleita.
Rokottaja

Uusi taikinalippu:

Banner of (mikä voisi olla suomineito englanniksi? The Damsel?)
The portrait of The Damsel has been painted on this banner. Her beaty is so stunning, that even her image is enough to make man's feeling uncomfortable.

If the unit is within 12" and LoS of any enemy unit, then this unit suffers from stupidity.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”