Lissut
Lissut
Olen tässä harkinnut alkaa keräämään toista armya. Ajattelin että kyllähän noita lissuja vois kokeilla. Ajattelin tässä ostaa ensimmäiseksi
army bookin ja saurus paketin kertokaa vähän mikä vois olla hyvä kokoonpano ajattelin vähän tällaista: Kamala porukka skinkkejä,3boksia sauruksia,vähän terradoneja sotakoneitten miehistön kimppuun sitten pitäis valita valita että mitä muuta vielä hommaa kun vastassa on: Kääpiöt,kaamokset,skavenit,delffit ja empire.
army bookin ja saurus paketin kertokaa vähän mikä vois olla hyvä kokoonpano ajattelin vähän tällaista: Kamala porukka skinkkejä,3boksia sauruksia,vähän terradoneja sotakoneitten miehistön kimppuun sitten pitäis valita valita että mitä muuta vielä hommaa kun vastassa on: Kääpiöt,kaamokset,skavenit,delffit ja empire.
Re: Lissut
Juuri tommonen on mun mielestä hyvä. Oldblood ja pari pappia heroiksi niin eiköhän se siinä ole.TRUUTTANA kirjoitti:Olen tässä harkinnut alkaa keräämään toista armya. Ajattelin että kyllähän noita lissuja vois kokeilla. Ajattelin tässä ostaa ensimmäiseksi
- DJ_Silverpig
Pitää paikkansa...Grom Hardhammer kirjoitti:Sellaisen kuvan olen lizardeista saanut, että kroxigorit on aika must!
Skink priestejä, jotta sulla ois jotain tekemistä magic phasella ja dispellaamaan myös tietysti!
Oldblood on ihan oki valinta noin alkuun!
Sauruksia kolme boxia... OK!
Skinkkejä laumoittain... Tietysti riippuu armeijasi koosta... Kaksi boxiakin on pieneen armeijaan ihan hyvä valinta.
Possu
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Kaksi slannia tai 2 carnosausta & 3 stegadonttia compoa en kyllä suosittele. Ota vaikka se yksi sammakko, 2nd tai 3rd generation. 6-edikassa kannattaa käyttää paljon pojoja ihan rivimiehiin yms. Tulee melkein tippa linssiin kun muistelee wanhoja aikoja ja niitä character-painoitteisia armeijoita... ...snif...sammakkopappi kirjoitti:3000 pojon armeijaan harkitsisisin jo slannia (tai 2 carnoa ja 3 stegaa)
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- DJ_Silverpig
...
3 stegaa... en suosittelisi...sammakkopappi kirjoitti:3000 pojon armeijaan harkitsisisin jo slannia (tai 2 carnoa ja 3 stegaa)
Slann on 3000 pojon peleissä ihan must!
Possu
Vai että lissuja...
Kerään itsekkin ``lissuja´´ mutta olen vasta alkaja enkä tiedä oikein mitään. Slanni on kuulemieni mukaan hyvä. Itselläni ainakain on sellainen.
Lizardmens: The slimy soldiers of fool Etemo
toi nyt oli tollanen läppämorhgoz kirjoitti:Kaksi slannia tai 2 carnosausta & 3 stegadonttia compoa en kyllä suosittele. Ota vaikka se yksi sammakko, 2nd tai 3rd generation. 6-edikassa kannattaa käyttää paljon pojoja ihan rivimiehiin yms. Tulee melkein tippa linssiin kun muistelee wanhoja aikoja ja niitä character-painoitteisia armeijoita... ...snif...sammakkopappi kirjoitti:3000 pojon armeijaan harkitsisisin jo slannia (tai 2 carnoa ja 3 stegaa)
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
-
Grand Admiral Prawn
Re: Lissut
Vaikuttaa siltä että neljä viidestä vastustajastasi ampuu suht kovaa. Terradoneja siis, ehkä kaksikin ryhmää, scouttaavia skinkkejä (paitsi kääpiä vastaan koska konemiehetkin pesevät skinkit klosiksessaTRUUTTANA kirjoitti:Olen tässä harkinnut alkaa keräämään toista armya. Ajattelin että kyllähän noita lissuja vois kokeilla. Ajattelin tässä ostaa ensimmäiseksi
Kroksuja kannattaa myös harkita ja skinkit siihen eteen niin selviävät pahimmalta tulitukselta.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.