"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BSB:n konverttaus Kääpiöille?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
pamp-pu

BSB:n konverttaus Kääpiöille?

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Juu, elikkä olen ajatellut ruokkia näpertelynhimoani ja tehdä BSB:n Kääpiöille. Joku samantapainen kuin Kääpiöiden armeijakirjan takakannen sisäpuolella ('Eavy Metal Showcase), mutta kyseessä taitaa olla Limited Edition BSB?

Oman konvertin pohjana olen ajatellut käyttää esim. Rangerien lipunkantajaa, ja sitten lisäyksiä GS:llä/Fimolla ja vähän ylimääräisiä osia. Onko mitään ehdotuksia noihin käytettäviin osiin? Muutkin neuvot tervetulleita...
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Minä tein omani Longbeardien standard bearerista (käytän hammerereja)
ja lisäsin sinne kaikkea tilpehööriä. Niin, ja siitä Greatbeardista sai myös hyvän thanen!
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Samaa kuin HarmaaKääpiö. Pitkäpartojen lipunkantajasta BSB ja sitten Thane/Lord champpionista.
niih.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Juu-u, hyvä ehdotus. Tietysti myös Rangerien lipunkantaja on mielestäni melko "thanemainen".
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Minä aiton tehdä oman Standuni seuraavasti. Ensiksi hankin sopivan Standard Bearerin. GW:n klassikkofigujen joukosta löytyy juuri sopiva:

http://store.us.games-workshop.com/stor ... =020502208

Tämä heppu sopii mainiosti. Sitten värkkään Itse pystkeppiin kokoelman lievästi konffattuja kääpiöglyphejä (eli Standardien päitä, Dwarf Warriors Boksista). Sivuttain olevaan keppiin laitan molemmille puolille Dark Elf bannerin, josta on viilattu pääkallo pois. Sitten lisäilen pieniä kääpiöamuletteja (Se kummallinen pötkö niitä "minipäitä" joka tulee Command Spruessa) strategisiin kohtiin. Ja voila, minulla on tyylikäs Dwarf Battle Standard Bearer.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Noh, minulla sattuu olemaan tuokin figu Standardina, lippuna on vanha valmis kääpiölippu. Todella komea figu, juuri oikeata kääpiökokoa ja varmasti OOP-figu!
niih.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

No ei ihan OOP... Tuota voi tilata GW:ltä. Voi olla että niitä ei enää tehdä, mutta ainakin niitä on saatavilla helposti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”