Ukkojen spruet ja niiden käyttö? päivitetty 25.8
-
Badruk ´eadsplitta
-
Badruk ´eadsplitta
-
Badruk ´eadsplitta
-
Badruk ´eadsplitta
edit: niin itse varsinaiseen kysymykseen kerettiinkin vastata jo.
edit2: Tuosta nyt vaikea mennä sanomaan, onko tuo itse valettu vai ei. Tuollaisiahan hyvin nopeasti saa muokattua itse sytkärillä, sulattamalla hieman tuon torson ja jalkojen yhdyskohtaa. Ja sitten tuossa on yhä kiinni nuo ylimääräiset osat ja riittämätön määrä kuvia. Näin ollen voisin väittää tuota "väärennökseksi" (siis jos nyt tuossa oli valettu vaan tuo rintakehä) Sinun tulisi ottaa parempia kuvia ilman noita käsiä, päätä ja reppua ja joka suunnasta, samoin ilman minkäänlaista maalia pinnassa. Silloin voisi tutkia likemmin tuota taas.
edit2: Tuosta nyt vaikea mennä sanomaan, onko tuo itse valettu vai ei. Tuollaisiahan hyvin nopeasti saa muokattua itse sytkärillä, sulattamalla hieman tuon torson ja jalkojen yhdyskohtaa. Ja sitten tuossa on yhä kiinni nuo ylimääräiset osat ja riittämätön määrä kuvia. Näin ollen voisin väittää tuota "väärennökseksi" (siis jos nyt tuossa oli valettu vaan tuo rintakehä) Sinun tulisi ottaa parempia kuvia ilman noita käsiä, päätä ja reppua ja joka suunnasta, samoin ilman minkäänlaista maalia pinnassa. Silloin voisi tutkia likemmin tuota taas.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
Badruk ´eadsplitta
Ja enhän ole tehnyt muuta kuin muuttanut GW:n sprueita toiseen muotoon mitäs väärää siinä on :materiaalit on GW:n ja eikös se ole sama asia jos tekisin GW: materiaaleihin pieniä muutoksia?
Ja enhän minä ole väittänyt näitä omikseni ja eikös se ole plagiointia että väittää toisen tekeleitä omikseen?
Ja enhän minä ole väittänyt näitä omikseni ja eikös se ole plagiointia että väittää toisen tekeleitä omikseen?
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
-
baretul
-
Herra juusto
Metallisia sprureja ei kyllä taida löytyäbaretul kirjoitti:jep omaan käyttöön noita saa tietääkseni valaa, ainakin luulisin niin. Tota eikö toi hahmo ole muutenki muovinen, valas meille joku metallinen plz, ja kerro ja ota valokuvia sun muoti systeemeistä, toi nääs vaikuttaa vähän huijjaukselta.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Onhan noita.. Kaikenlaisia asepakkauksia ainakin inquisitorissa ja necrossa löytyy..Thanguol kirjoitti: Metallisia sprureja ei kyllä taida löytyä
Itse olen sitä mieltä että tuollainen muovinsulattelu touhu on enemmän vaivaa kuin hyötyä.. Jos erityisesti pitää muovin sulattamisesta niin se on sitten asia erikseen..
Kannattaa tosin tarkastaa mitä vanhemmat ovat mieltä sytkärin kanssa leikkimisestä.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
baretul
tarkoitin siis metallista master modeliaThanguol kirjoitti:Metallisia sprureja ei kyllä taida löytyäbaretul kirjoitti:jep omaan käyttöön noita saa tietääkseni valaa, ainakin luulisin niin. Tota eikö toi hahmo ole muutenki muovinen, valas meille joku metallinen plz, ja kerro ja ota valokuvia sun muoti systeemeistä, toi nääs vaikuttaa vähän huijjaukselta.
-
Badruk ´eadsplitta
Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää? Sanokaa niin voin selventääbaretul kirjoitti:jep omaan käyttöön noita saa tietääkseni valaa, ainakin luulisin niin. Tota eikö toi hahmo ole muutenki muovinen, valas meille joku metallinen plz, ja kerro ja ota valokuvia sun muoti systeemeistä, toi nääs vaikuttaa vähän huijjaukselta.
Itse itseäni täydentäen... kerran nyt on sattumoisin opiskellut/valanut itsekkin sitä sun tätä, niin on aika hankala mennä juuri noista kuvista vannomaan, että oletko oikeasti kotitekoisesti valanut noita.Aasimar kirjoitti:edit: niin itse varsinaiseen kysymykseen kerettiinkin vastata jo.
edit: niin en mie viettänytkään kuin semmoinen 1h noita kuvia analysoiden
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Allekirjoittanut oli mukana kun näitä modelleja tehtiin, että kyllä ne on ihan omatekemiä eikä mitään väärennöksiä.
Toivottavasti GW ei rupea valittamaan =]
Edit: Lainaus GW:n sivuilta: "We are encountering people who counterfeit our miniatures and products more and more frequently. Counterfeiting is a crime in most countries worldwide. In addition to the other penalties, you can go to prison for counterfeiting""BE AWARE that we will happily spend money bringing counterfeiters and other infringers to justice, regardless of the cost. Such activities kill the hobby for everyone."
Minä vain huijasin kun sanoin että olin mukana.
Toivottavasti GW ei rupea valittamaan =]
Edit: Lainaus GW:n sivuilta: "We are encountering people who counterfeit our miniatures and products more and more frequently. Counterfeiting is a crime in most countries worldwide. In addition to the other penalties, you can go to prison for counterfeiting""BE AWARE that we will happily spend money bringing counterfeiters and other infringers to justice, regardless of the cost. Such activities kill the hobby for everyone."
Minä vain huijasin kun sanoin että olin mukana.
-
baretul
Se että millään sytkärillä poltelemalla et saa noin juoksevaa muovia, tai ainakin omien kokemusteni mukaan näin, etkä kerro ollenkaan mitä muoteja jne käytät, koska tunnetusta muovi palaa siihen muottiin kiinni todella nopeasti, sen takia noi muotit on melkeen poikkeuksetta metallisia. Sen takia haluaisimme nähdä sun valvan meille jostain metallisesta modellista muovisen.IGCaptainLegolas kirjoitti:Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää? Sanokaa niin voin selventää
-
Badruk ´eadsplitta
Muovi ei missään vaiheessa ole juoksevaa vain todella pehmeää ja mtahmeaa ja muotti on jostain massasta jonka saa tarvittaessa ukon ympäriltä liotettua ja kaivettua pois ja muovi pitaa "prässätä" eli painaa muottiin jotaa se menee detaileihin eli jolain metalli tikulla!