white dwarf

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Kannattaisiko reklamoida GWlle päin, jos joutuu maksamaan lahjakortista. Itse olen lahjakortin käyttänyt samantien lehteä tilatessa MO-kamaan ja molemmilla kerroilla kun olen WDn tilannut kahdeksi vuodeksi on lahjakortti ollut bonusta, mistä ei ole joutunut maksamaan.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Re: moi

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

elPANTERA kirjoitti:
Ghen'tos kirjoitti:
elPANTERA kirjoitti:
Terminator kirjoitti:se olisi tosi geeween tapaista... =) Mutta saahan siitä gift woucherin... *jesh*

joo, saahan sieltä hienon, hologrammisen "lahja"kortin. Jonka joutuu itse maksamaan...
Eihän sitä joudu !!! (ainakaan kokonaan...) :)
Ei ruveta riitelemään, molemmat ovat varmaankin oikeassa.

Mutta todellakin jouduin itse lahjakorttini maksamaan. Laskun erittelyssä luki erikseen "Gift Voucher, 10 £" ja se lisättiin tilauksen loppusummaan.

Luottokorttilaskussani tuo kokonaissumma sitten näkyikin.

Ja hampaiden läpi hymyillen mkasoin. :)

tarkistin tämän asian ja se on vaan se tapaa laittaa se laskuun.eli tilaus on oikeastaan £30 ja voucheri £10 joka sit tekee sen £40. se että suomalaisen kirjakaupan kautta ei saa sitä on itse kaupan oma asia. tilausta tehdessään jättävät voucherin pois jolloin voivat tiputtaa maksettavaa summaa vähän. en tiedä mitä niitten kautta maksaa mutta on mahdollista että ottavat välistä.
Iceman
Viesti:

Toimitukset toimivat tällä hetkellä mukavasti. WD290 ilmestymispäivä 22.1 ja tuli postiluukusta 19.1.
Adam Savage
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

Kuten varmasti Kristerkin toteaa, niin helppo ja varma tapa tilata WD on GW-liikkeestä, jossa myyjä soittaa mail orderiin ja hoitaa homman (sekä tavaa nimen).
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Pääasiahan on se että saa WDn kotiovelle, vai mitä? Itse sain sen lahjaksi tilattuna Suomalaisen kautta eikä ole mitään ongelmia ollut paitsi Voucheria ei tullut, mutta hinta oli kuulemma halvempi...

Ja tuli juu 19.1 tuo lehti :) mukavasti ennen muita!
niih.
jss

Viesti Kirjoittaja jss »

VC kirjoitti:En siis tarkoita, että ne suomalaiset myyjät ryssisivät jotain vaan kun se nimi muuttuu tuolla englannin päässä kovin helposti.

Tätä itsekin ihmettelin kun kävin GW:n liikkeessä mail order tilauksen tiputtamassa: myyjä tavasi nimen huolellisesti puhelimessa Nottinghamiin, mutta siitä huolimatta lähetys tuli jollekin mulle tuntemattomalle Skaari Saloen:lle (Sakari Salonen). Tiedän kyllä että suomi näyttää englanninkieliselle todella omituiselta, mutta sittenkin mieleen hiipii epäilyksiä mail order trollien älynlahjoista.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

kääpiökuningas kirjoitti:Pääasiahan on se että saa WDn kotiovelle, vai mitä?
On joo, mutta meilläpäin joskus ilkeät postinjakajat repivät lehtiä...:D
Kuljetuksessa on häikkää.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Iceman kirjoitti:Toimitukset toimivat tällä hetkellä mukavasti. WD290 ilmestymispäivä 22.1 ja tuli postiluukusta 19.1.
Jaahas. No mulla pitäs tilaus alkaa numerosta 290, mutta lehteä vaan ei näy. Mihinköhän se on tälläkertaa lähetetty... Mulla alkaa hermot kyllä pikkuhiljaa palamaan. Ensin saa sähköpostitse korjailla nimeä (nimen korjaaminenkin kesti 3 viikkoa) ja sitten lehteä ei näy eikä kuulu... Luulisi, että ton kokonen firma voisi hommansa laittaa kuntoon. Vai onko firmalla jo niin paljon kokoa, että asiakkaat alkavat olemaan tärkeysjärjestyksessä sielä loppupäässä :/

Niin ja yllä oleva suutuspäissään kirjoitettu teksti ei ole sitten todellakaan suunnattu Helsingin GW:n loistavalle porukalle, vaan ihan suoraan Englantiin...
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Eli siis paljonko tuo tilaaminen maksaa noin ihan oikeasti? ;) Siis euroina.

Ja käsittääkseni se ilmestyy kaksi kertaa kuussa. Vai? En löytänyt haullakaan etsimääni. Ja mikä on ero Suomalaisen ja GW:Stä tilatun WDn hinnassa? Aika katalaa muuten laittaa pakko-ostettava Lahjakortti.

"Saat tilata, jos ostan meiltä kolmellakymmenellä eurolla" Sellaista muualla..
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

makkarafolio kirjoitti:Eli siis paljonko tuo tilaaminen maksaa noin ihan oikeasti? ;) Siis euroina.

Ja käsittääkseni se ilmestyy kaksi kertaa kuussa. Vai? En löytänyt haullakaan etsimääni. Ja mikä on ero Suomalaisen ja GW:Stä tilatun WDn hinnassa? Aika katalaa muuten laittaa pakko-ostettava Lahjakortti.

"Saat tilata, jos ostan meiltä kolmellakymmenellä eurolla" Sellaista muualla..
Ei se ole mikään pakko-ostos, vaan selvää plussaa.. kuten näemme tuolla icemanin(?) laskutoimituksissa :) Aikaisemminhan tuo oli 5-10 punnan muovinappilaatikoita lahjakorttien sijaan. Tämä ehkä parempi käytäntö :)
Ilmestyy kerran kuussa, ilmestymisajat ovat vain nykyään ehkä vähän... omituiset.. itse kun muutamaa vuotta takaperin itse tilasin niin tuli täsmällisesti aina kuukauden parina vikana päivänä muistaakseni. Tietääkseni Suomalainen Kirjakauppa ottaa tilauksesta oman maksunsa, että saa siitä omaankin taskuunsa jotain. 10-20 euron luokkaa tms. Ainakin näin joskus oli :)
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Siis maksetaanko se vuodeksi kerrallaan vai miten? Siis menen GW:n kauppaan ja sanon: "Vuodeksi WD kuumana, ilman kurkkusalaattia" Annan sille sopivan määrän rahaa, otan hyllystä Lahjakortin edestä tavaraa ja lähden pois.

Mutta paljon se hinta on? Kaupassahan yksittäisenä se on 6.5e vai? voiko se olla noin kallis? Tollanen luku tulee mieleen. En sitten tiedä mistä.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

makkarafolio kirjoitti:Siis maksetaanko se vuodeksi kerrallaan vai miten? Siis menen GW:n kauppaan ja sanon: "Vuodeksi WD kuumana, ilman kurkkusalaattia" Annan sille sopivan määrän rahaa, otan hyllystä Lahjakortin edestä tavaraa ja lähden pois.

Mutta paljon se hinta on? Kaupassahan yksittäisenä se on 6.5e vai? voiko se olla noin kallis? Tollanen luku tulee mieleen. En sitten tiedä mistä.
Sen voi tilata 2:ksi tai 1:ksi vuodeksi kerrallaan.
Tota hesan gw:n tyliä en tiedä, mut ite tilasin suoraan GW:ltä.
Tuli lahjakortti(t) ja nyt ostin viime kuussa niillä figuja...
Work out, in case future happens.
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Mutta kuinka paljon on hinta?
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Blackmane kirjoitti:Mutta kuinka paljon on hinta?
1. vuosi: 12 lehteä, £40.00
2. vuotta: 24 lehteä, £80.00

Laskekaa itse egeinä, minä en jaksa...
Work out, in case future happens.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Ghen'tos kirjoitti: 1. vuosi: 12 lehteä, £40.00
2. vuotta: 24 lehteä, £80.00

Laskekaa itse egeinä, minä en jaksa...
Hmm...
£40.00 x 1.52 = 60.8€
£80.00 x 1.52 = 121.6€
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Eli lehden kappalehinnaksi tulee viitisen euroa
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Eivätpä ole mitään bonusta laittaneet jos tilaa 2v(vai tuleeko isompi voucheri?).
Kaleth

Viesti Kirjoittaja Kaleth »

1 vuotta 10£
2 vuotta 25£....
Iceman
Viesti:

Voucherin arvo kasvaa, jos tilaa kahdeksi vuodeksi.
1 vuosi= 10 puntaa
2 vuotta=25 puntaa
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300810
Adam Savage
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

Ok... vielä kerran....

1 vuosi: 60€ ja lahjakortti = 15€
2 vuotta: 120€ ja lahjakortti = 37.5€

GW_ssä toimii silleen että täyttää liikkeessä olevan lapun, myyjä soittaa tilauksen, se maksetaan ja jos haluaa voi ottaa tavarat heti hyllystä tai odottaa lahjakorttia ensimmäsen lehden yhteydessä.

lehti ilmestyy 12 kertaa vuodessa ja kappalehinta suomessa (toisin kuin muissa maissa) on 6.5€ hyllystä. kaikissa muissa maissa hinta on noussut ja suomessa tekee todennäköisesti myös niin jossain vaiheessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”