Suurin regimenttinne?
-
Tycho
Suurin regimenttinne?
Eli kun fb:ssä ei juurikaan ole rykmentin kokorajoituksia, uskoisin, että esim. örkki/skaven pelaajat kokoavat suuria kasoja. Itselläni suurin on 55 orc boyn rykmentti.
Siis mikä on tämän threadin idea?
Itse ainakin käytän enimmillään 30 örkkiä yhdessä ryhmässä. tämän suurempia ryhmiä en sitten käytäkään (paitsi joskus kun huvikseen proxyttelen kaverin kanssa Ng armeijan, jossa on 50 gobbon ryhmiä). Empirellä ryhmäkoot ovat enintäät 25.
PS. Mikä idea on muuten käyttää 55 örkkiä yhdessä ryhmässä? Eikö 30 ja 25 olisi parempi?
Itse ainakin käytän enimmillään 30 örkkiä yhdessä ryhmässä. tämän suurempia ryhmiä en sitten käytäkään (paitsi joskus kun huvikseen proxyttelen kaverin kanssa Ng armeijan, jossa on 50 gobbon ryhmiä). Empirellä ryhmäkoot ovat enintäät 25.
PS. Mikä idea on muuten käyttää 55 örkkiä yhdessä ryhmässä? Eikö 30 ja 25 olisi parempi?
Jos tahtoo pitää huolen outnumberista?Runefang kirjoitti:PS. Mikä idea on muuten käyttää 55 örkkiä yhdessä ryhmässä? Eikö 30 ja 25 olisi parempi?
Enivei, Skaven pelajaana käytän usein 30 rotan regimenttejä, tosin on sitä 40 kokeiltukkin... ei toiminut.
Hyvä maku on vain luovuuden puutetta. Bulgarialainen Seksipeto.
Onko tässä ideana se että kuinka ison regimentin pystyisi muodostamaan vai, että mikä on suurin regimentti mitä on pelissä käyttänyt?
Noh, oletan että suurin mitä olen pelissä käyttänyt...
Ei haltioilla oikeen tarvii niin suuria yksikköjä, suurin on varmaankin ollut 25 keihäshaltian yksikkö
Noh, oletan että suurin mitä olen pelissä käyttänyt...
Ei haltioilla oikeen tarvii niin suuria yksikköjä, suurin on varmaankin ollut 25 keihäshaltian yksikkö
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
-Archangel Tyrael, Diablo II
-
MangaReaper
Hmhm, pelottavaa kyllä suurin rykmentti taitaa olla Helffien 20 vahva keihäsmiespoppoo. Isoista rykmenteistä tulee aina mieleen yöpeikot, jos vaan kerran leiskauttais 30+ vahvaa yksikköä Phoenixin liekeillä... mmm paljon paistettua goblinoidia 
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Pelikentällä olen joskus pyöritellyt 30+ gorin/ungorin beast herdiä. Ei toivoakaan chargesta mutta voipahan ottaa tilan kunnolla haltuun eikä tarvitse pelätä heti paniikkia.
Jos rahaa ja figuja vain riittäisi pelaisin örkeillä aina vähintään 30+ ja goboilla 40+ yksiköillä. Näitä useampi ja alkaa outnumber olla varma, kenttä niin tukossa ettei flankkeihin pääse ja paniikin aiheuttaminen ampumalla hankalaa.
Jos rahaa ja figuja vain riittäisi pelaisin örkeillä aina vähintään 30+ ja goboilla 40+ yksiköillä. Näitä useampi ja alkaa outnumber olla varma, kenttä niin tukossa ettei flankkeihin pääse ja paniikin aiheuttaminen ampumalla hankalaa.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
-
Vieras