Madboyz?
Madboyz?
http://store.us.games-workshop.com/stor ... &code=4478
Mitä heppuja nämä oikein ovat? Etsiskelin sopivia ukkoja Blood Bowl-tiimiin, ja nämä osuivat silmääni (Thunderkick..).
Mutta mitä heppuja nämä oikein ovat olleet? 3ed. örkkicodexista ei tietenkään löydy mitään. Pieni taustatarina ei olisi pahitteiksi.
Mitä heppuja nämä oikein ovat? Etsiskelin sopivia ukkoja Blood Bowl-tiimiin, ja nämä osuivat silmääni (Thunderkick..).
Mutta mitä heppuja nämä oikein ovat olleet? 3ed. örkkicodexista ei tietenkään löydy mitään. Pieni taustatarina ei olisi pahitteiksi.
-
Hellbender
- Viesti:
Madboyz löytyy Feral Orks codexista. Hyvä valinta alhaisen pistehinnan vuoksi. Sekoavat muistaakseni ykkösellä. Jolloin vaihtoehtoisesti joko jäävät jäkittämään, höökivät tai rupeavat tappelemaan keskenään:)
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Kyllä noista ihan hienon joukkueen saisi kasattua.JarLoz kirjoitti:Olenko muuten yksin mielipiteineni kanssa, kun sanon että noista saisi törkeän hienoja Blood Bowl-ukkoja? Kädet pitäisi vain napata jostain, (eli Orc- tai Ork-boyz paketista).
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ainut vaan ettei noille oikein nykyörkkien kädet käy, itse asiaassa gobbojen kädet käyvät paremmin... ...nuokun ovat tuota rogue trader kamaa....
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Usko vaan että kannattaa, nuo ovat kolmanneksn melkein pienenmpiä kuin nykyörkit...JarLoz kirjoitti:Mitä hit- Gobbojen kädet? Rogue Trader? Eih. En suostu laittamaan örkeille gobbojen käsiä, sehän olisi törkeää.
Niiden orginellikädetkin ovat kooltaan nykygobon käsien kokoisia... ...nyrkit taisivat olla itse asiassa piennemmät kuin nykygoboilla...
Warbands of Wastelands
-
hypsilurus
Nää on todella huikeeta kamaa!!
Nykysäännöt löytyy Feral Orks listoilta niinkun tässä mainittiin...........
RT-aikana näille oli mitä eksoottisimpia kilahduskuvioita.
Vaihtoehtoisa kilahdustapoja oli kymmeniä ellei satoja....jokainen toisaan viihdyttävämpiä!!!
Oliko näistä sitten hyötyä......harvemmin....
Oliko hauskaa................OLI!!!!!!
Juuri näiden heppujen kaltaisia unitteja itse kaipailen nyky 40K'hon.
Näissä kaheleissa jotenkin tiivistyy örkkeyden syvin olemus.
BTW, tämä jengi tunnetaan myös nimellä Nuttaz.
Noille saa kyllä vielä käsiä ainakin UK MO storesta. Jos et löydä niin laita PM'ää.
Jos saat käsiisi Waaargh the Orks kirjan niin lue ihmeessä!!!
Jos sen luettuaan ei ala samaistua örkkeihin niin kumma on......
WAAARGH!!!
M
Nykysäännöt löytyy Feral Orks listoilta niinkun tässä mainittiin...........
RT-aikana näille oli mitä eksoottisimpia kilahduskuvioita.
Vaihtoehtoisa kilahdustapoja oli kymmeniä ellei satoja....jokainen toisaan viihdyttävämpiä!!!
Oliko näistä sitten hyötyä......harvemmin....
Oliko hauskaa................OLI!!!!!!
Juuri näiden heppujen kaltaisia unitteja itse kaipailen nyky 40K'hon.
Näissä kaheleissa jotenkin tiivistyy örkkeyden syvin olemus.
BTW, tämä jengi tunnetaan myös nimellä Nuttaz.
Noille saa kyllä vielä käsiä ainakin UK MO storesta. Jos et löydä niin laita PM'ää.
Jos saat käsiisi Waaargh the Orks kirjan niin lue ihmeessä!!!
Jos sen luettuaan ei ala samaistua örkkeihin niin kumma on......
WAAARGH!!!
M
"Kaulaparta huohottaja"
Tosiaankin, aikoinaan nämä olivat se hilpeyttä nostattava ork yksikkö, kun kukaan ei tiennyt mitä ne tulevat tekemään. Mennäkä puskaan pakosalle vaiko repiä vastustajan yksikkö kappaleiksi. Jos olet todellinen Ork pelaaja niin tutustu seuraaviin opuksiin:
Freebooterz
Waagh the orks
'Ere we go
Näitä voi vielä ebaystä löytää joten osta, jos pystyt. 'Ere we go on noista paras.
Freebooterz
Waagh the orks
'Ere we go
Näitä voi vielä ebaystä löytää joten osta, jos pystyt. 'Ere we go on noista paras.
Hmm.. Olen Tyranid-wannebe-pelaaja, mutta on kyllä pikkuhiljaa alkanut himottaa ruveta pelaamaan orkeilla, ihan vain asenteen vuoksi. On nähkääs KoS kosahtanut oikein kunnolla
Ebay-nettivedätyskaupasta en kyllä uskalla mitään ruveta ostamaan, eikös PayPalkin vaadi luottokortin? Myisiköhän joku iloinen ihminen täältä suomesta minulle nuo kirjat?
Hmm... Kymmeniä erilaisia hurahdustapoja? Hmm.. Kuinkakohan onnistuisi säntöjen kääntäminen nykyeditioon?
Ebay-nettivedätyskaupasta en kyllä uskalla mitään ruveta ostamaan, eikös PayPalkin vaadi luottokortin? Myisiköhän joku iloinen ihminen täältä suomesta minulle nuo kirjat?
Hmm... Kymmeniä erilaisia hurahdustapoja? Hmm.. Kuinkakohan onnistuisi säntöjen kääntäminen nykyeditioon?
Hmm.. Äidillä on pankkikortissaan Master Card, mutta voin jo kuvitella tuloksen:
"Hei äiti, mä haluun ostaa nettihuutokaupasta yhden tosi harvinaisen kirjan, ja mutku mulla ei oo luottokorttia. Juu kato siel voi käyttää tällästä PayPal-hommaa, joka on tosi luotettava ja silleen. Ai nii, se myyjä on joku englantilainen...."
Ok, elikkä ei mitään mahdollisuuksia sillä suunnalla..
EBay:n maksutapojen esittelyssä kylläkin sanotaan, että PayPalille kelpaa myös "Verified Bank Account". Toisaalta, Pay Palin omilla sivuilla puhuttiin jotain shekkitilistä, jollaista tuskin monella on...
"Hei äiti, mä haluun ostaa nettihuutokaupasta yhden tosi harvinaisen kirjan, ja mutku mulla ei oo luottokorttia. Juu kato siel voi käyttää tällästä PayPal-hommaa, joka on tosi luotettava ja silleen. Ai nii, se myyjä on joku englantilainen...."
Ok, elikkä ei mitään mahdollisuuksia sillä suunnalla..
EBay:n maksutapojen esittelyssä kylläkin sanotaan, että PayPalille kelpaa myös "Verified Bank Account". Toisaalta, Pay Palin omilla sivuilla puhuttiin jotain shekkitilistä, jollaista tuskin monella on...
-
hypsilurus
Juu, totta....noiden pärähdystaulukko löytyy tosiaan 'Ere We Go! kirjasta.
Noista kirjoista 'Ere We Go! on nimenomaan kokoelma RT ajan örkki sännöistä jotka lähes kaikki on myös julkaistu WD'ssä.
Waaargh! the Orks on puhdas historiaopas ja täynnä hauskaa örkkitarinaa.
Freebooterz taasen on 'Ere We Go!'n kaltainen kirja jossa keskitytään eneimmäkseen freebootereihin ja muihin "outcasteihin". Freebooterz on ihan nasta kirja mutta kaksi edellämainittua kyllä peittoavat sen mennentullen.............suurin miinus on Freebooterz'in nihkeä taide tarjonta.
JarLoz, voin pitää silmät auki Ebayta partioidessani.
Yleensä ostan kaikki tämän ajan kirjat pois kuljeksimasta jos hinta on kohdallaan.
WaaaRgh!!!!
M
Noista kirjoista 'Ere We Go! on nimenomaan kokoelma RT ajan örkki sännöistä jotka lähes kaikki on myös julkaistu WD'ssä.
Waaargh! the Orks on puhdas historiaopas ja täynnä hauskaa örkkitarinaa.
Freebooterz taasen on 'Ere We Go!'n kaltainen kirja jossa keskitytään eneimmäkseen freebootereihin ja muihin "outcasteihin". Freebooterz on ihan nasta kirja mutta kaksi edellämainittua kyllä peittoavat sen mennentullen.............suurin miinus on Freebooterz'in nihkeä taide tarjonta.
JarLoz, voin pitää silmät auki Ebayta partioidessani.
Yleensä ostan kaikki tämän ajan kirjat pois kuljeksimasta jos hinta on kohdallaan.
WaaaRgh!!!!
M
"Kaulaparta huohottaja"