tyhmä poika mä olen...
-
Stefan Ernest
tyhmä poika mä olen...
terve. mua on alkanu kiihottaan chaos nurgle versiona ja haluaisinkin kysyä että voiko käyttää ihan kaikkia "tavallisia" chaos marineita nurglen riveissä? onko ne mutantit hyviä ainakin niiden tekeminen mukavaa ja palkitsevaa. tälläsiä kyselen kun ei oo ihan kaikki kotona...
-
Stefan Ernest
-
Puistokemisti
Re: tyhmä poika mä olen...
Codex kannattaa ostaa tai lainata ensi tilassa, selviää paljon.Stefan Ernest kirjoitti:terve. mua on alkanu kiihottaan chaos nurgle versiona ja haluaisinkin kysyä että voiko käyttää ihan kaikkia "tavallisia" chaos marineita nurglen riveissä? onko ne mutantit hyviä ainakin niiden tekeminen mukavaa ja palkitsevaa. tälläsiä kyselen kun ei oo ihan kaikki kotona...
No, joka tapauksessa, se mitä ukkoja voit käyttää riippuu siitä teetkö Death Guard kulttilegioonan jolloin kaikilla armeijassa olevilla ukoilla tulee olla Mark of Nurgle vai teetkö Black Legion armeijan jossa on Kenraali Mark of Nurglella sekä sekalainen kasa muita ukkoja.
Death Guard ei saa mopoja, heavy weaponeitä tai Raptoreita, lisäksi Rhinojen määrä on rajoitettu.
Toisaalta, tietyn kokoiset squadit saavat ilmaiseksi aspiring championin.
Black Legion Nurglen Kenraalilla taas saa kaikkia ukkoja joita codexista löytyy PAITSI niitä joilla on Mark of Tzeecht. Ilmaisia aspoa ei tule mutta ei välttämättä kauhean suuri menetys.